abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:40:40 #101
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25116927
Ralf is op zijn kamer en doet net zijn mobieltje in zijn zak. Achter hem staat een ingepakte koffer. Hij pakt hem op en loopt naar beneden. Hij ontmoet zijn vader weer in de woonkamer...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25116968
*Bart*

*Met het verdiende geld van Esmee is Bart van plan om naar een dealer tegaan *
Bart ''Geef mij maar 2 gram coke ''
Dealer: ''Ja , je weet de prijs ''
pi_25117070
Joost zit in de taxi en rijdt door de stad. Hij ziet het Meerle College en kan niet wachten dit jaar nog af te maken en wat lol te gaan trappen met Sander, Elisa en Iris. "Iris, dat is waar ook. Waar zou ze zijn?" en dan besluit hij als hij thuis is even te bellen. De taxichauffeur stopt een straat voor huize Kolthof omdat hij daar een klant moet ophalen. Joost moet 12 euro betalen, maar Joost heeft geen geld bij. "Zet maar op de rekening" roept Joost terwijl de verplegers hem in zijn rolstoel zetten. "Welke rekening?" roept de man door het raampje naar Joost. "Geen idee eigenlijk, zoek dat zelf maar uit" en dan rijdt Joost snel weg. De taxichauffeur toetert kwaad en Joost rijdt lachend door.
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:47:44 #104
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25117080
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Frey het volgende:
Ralf is op zijn kamer en doet net zijn mobieltje in zijn zak. Achter hem staat een ingepakte koffer. Hij pakt hem op en loopt naar beneden. Hij ontmoet zijn vader weer in de woonkamer...
Arthur loopt naar Ralf"We moeten praten" zegt Arthur...
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:51:57 #105
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25117165
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:47 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur loopt naar Ralf"We moeten praten" zegt Arthur...
Ralf
"Vergeet het maar. Ik ga een tijdje weg"
Ralf verlaat de kamer.

Patricia
Patricia staat voor huize Kolthof en ziet Joost. Ze is bij om te zien dat het goed met hem gaat.
"Joost! Hoe..."

Dan komt ineens Ralf naar buiten lopen, met de koffer in zijn hand. Daar schrikt Patricia van.
pi_25117228
Lizzie lacht."Ik wist niet dat jij zo romantisch was!"Ze loopt met haar blote voeten door het water.En spettert water naar Cody.
pi_25117229
Winston hoort de golven, en bekijkt de blaadjes nogmaals. Hij snapt maar niet wat de steekwoorden op het blaadje betekenen. Hij kijkt uit het raam, hij ziet een mooie zonsonderdang misschien wel ze laatste. Winston staat op en begint tegen Remco te vragen wat hij moet doen, die geeft geen kik terug.
Correct en tevens juist...
pi_25117234
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:51 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf
"Vergeet het maar. Ik ga een tijdje weg"
Ralf verlaat de kamer.

Patricia
Patricia staat voor huize Kolthof en ziet Joost. Ze is bij om te zien dat het goed met hem gaat.
"Joost! Hoe..."

Dan komt ineens Ralf naar buiten lopen, met de koffer in zijn hand. Daar schrikt Patricia van.
"Mam, je moet hem tegenhouden" en hij kijkt naar Ralf. Hij rijdt langzaam naar zijn broer toe. "Joost, doe maar niet" roept Patricia nog, maar Joost luistert niet en staat recht voor Ralf.

"Ralf, ik wil niet dat je gaat. Ik heb maar één echte broer nog hier in Fokdam en dat ben jij, en Winston is al zovaak weg en jouw wil ik ook nog niet eens verliezen" en hij kijkt Ralf in zijn ogen. "Alsjeblieft blijf, Ralf?
pi_25117306
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:55 schreef Nano het volgende:
Lizzie lacht."Ik wist niet dat jij zo romantisch was!"Ze loopt met haar blote voeten door het water.En spettert water naar Cody.
hehe kijk je wel uit voor Hailie schat ze moet niet koud worden van het water he ''
lacht cody en hij spetterd terug.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:04:14 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25117398
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Mam, je moet hem tegenhouden" en hij kijkt naar Ralf. Hij rijdt langzaam naar zijn broer toe. "Joost, doe maar niet" roept Patricia nog, maar Joost luistert niet en staat recht voor Ralf.

"Ralf, ik wil niet dat je gaat. Ik heb maar één echte broer nog hier in Fokdam en dat ben jij, en Winston is al zovaak weg en jouw wil ik ook nog niet eens verliezen" en hij kijkt Ralf in zijn ogen. "Alsjeblieft blijf, Ralf?
Ralf
"Maak er dan maar een halfbroer van. Jij hebt..."
Ralf kijkt naar Patricia.
"Of heb je nog meer nepkinderen?"

Patricia
"Nee, Ralf! De rest heb ik na mijn geboorte in mijn armen gehad, alleen jij..."

Ralf
"Jaja, bespaar me de detailles."
Ralf kijkt weer naar Joost.
"Jij zou gelukkig moeten zijn, Joost. Jij, Winston en Babette hebben tenminste een moeder."

Patricia wil Ralf omhelzen, maar Ralf duwt haar weg.

Ralf
"Donder op! Je bent mijn moeder niet! Ik ga lekker naar ons vakantiehuis op Curacao. Daar heb ik geen last van deze zieke familie!"

Er stopt een taxi en het is duidelijk dat die voor Ralf is. De koffer wordt in de kofferbak gelegd en Ralf stapt in. Dan rijdt de taxi weg...
pi_25117401
Lizzie gaat in het zand zitten."Wat is het toch mooi hier!"Ze pakt Hailie op schoot."Je bent het mooiste meisje van de hele wereld.Wat ben ik toch blij dat ik jullie heb."
pi_25117455
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf
"Maak er dan maar een halfbroer van. Jij hebt..."
Ralf kijkt naar Patricia.
"Of heb je nog meer nepkinderen?"

Patricia
"Nee, Ralf! De rest heb ik na mijn geboorte in mijn armen gehad, alleen jij..."

Ralf
"Jaja, bespaar me de detailles."
Ralf kijkt weer naar Joost.
"Jij zou gelukkig moeten zijn, Joost. Jij, Winston en Babette hebben tenminste een moeder."

Patricia wil Ralf omhelzen, maar Ralf duwt haar weg.

Ralf
"Donder op! Je bent mijn moeder niet! Ik ga lekker naar ons vakantiehuis op Curacao. Daar heb ik geen last van deze zieke familie!"

Er stopt een taxi en het is duidelijk dat die voor Ralf is. De koffer wordt in de kofferbak gelegd en Ralf stapt in. Dan rijdt de taxi weg...
Joost kan het niet aanzien en rijdt met tranen in zijn ogen achter de taxi aan. "Rahaalf !!" schreeuwt hij en rijdt zo hard als hij kan. Zijn moeder Patricia rent hem achterna, en als de taxi zo ver weg is dat hij niet meer in te halen is slaat Patrica een arm om Joost heen. Samen staan ze daar, moeder en zoon, huilend om het verlies van hun familielid. Joost kijkt nog één keer naar de taxi in de verte en dan valt er een traan in de plas op de weg. "Dag Ralf.."
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:11:36 #113
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25117501
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost kan het niet aanzien en rijdt met tranen in zijn ogen achter de taxi aan. "Rahaalf !!" schreeuwt hij en rijdt zo hard als hij kan. Zijn moeder Patricia rent hem achterna, en als de taxi zo ver weg is dat hij niet meer in te halen is slaat Patrica een arm om Joost heen. Samen staan ze daar, moeder en zoon, huilend om het verlies van hun familielid. Joost kijkt nog één keer naar de taxi in de verte en dan valt er een traan in de plas op de weg. "Dag Ralf.."
Patricia
"Joost, ik ben zo blij dat alles goed met je gaat. Luister jongen... Er is iets met Ralf... Ik vind dat je het moet weten. Ik heb het ook pas net allemaal gehoord. Laten we naar binnen gaan, dan zal ik je alles vertellen."
pi_25117535
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:11 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia
"Joost, ik ben zo blij dat alles goed met je gaat. Luister jongen... Er is iets met Ralf... Ik vind dat je het moet weten. Ik heb het ook pas net allemaal gehoord. Laten we naar binnen gaan, dan zal ik je alles vertellen."
Joost veegt zijn tranen uit zijn ogen. Hij rijdt naast zijn moeder naar binnen en even later zitten ze op de bank. "Mam, wat is er aan de hand?" "Ik dacht net me leven weer op de rails te hebben en nu dit weer! Je moet me vertellen wat er aan de hand is, mam!"
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:18:14 #115
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25117550
Ralf

Na een heel gedoe stapt Ralf in het vliegtuig dat hem naar Curacao zal brengen. Hij gaat bij het raampje zitten en kijkt nog een keer goed naar Fokdam.
“Mama…”
Er rolt een traan over Ralfs wang, als het vliegtuig opstijgt en Fokdam verlaat…

Clif
pi_25117571
SOP Nostalgie
pi_25117580
SOP Nostalgie
pi_25117629
Nog 2 dagen voordat Winston de soap verlaat. Menig sop fanaaten vragen zich nu al af hoe Winston SOP zal verlaten. Het enigste wat de actuer kan zeggen is dat het ''vaag'' word. OF dat Winston nog zou terugkeren is nog speculatie over, maar de acteur achter Winston kan wel zeggen dat het eerste seizoen niet afgesloten wordt zonder Winston
Correct en tevens juist...
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:51:40 #119
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25117867
Patricia Spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ralf Spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:02:51 #120
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25123127
vanaf a.s maandag ben ik er weer
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:46:02 #121
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25123762
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef haagse_elfje het volgende:
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:01:41 #122
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25125091
quote:
moooi
pi_25127718
quote:
Jeeeej
pi_25132594
Start
David wordt humeurig wakker. "Zo vroeg alweer?" "Ik zal maar eens aan de slag gaan om dat project in Jamaica op poten te gaan zetten!" en hij zet de computer aan. "Eens even zien..."
pi_25132675
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Start
David wordt humeurig wakker. "Zo vroeg alweer?" "Ik zal maar eens aan de slag gaan om dat project in Jamaica op poten te gaan zetten!" en hij zet de computer aan. "Eens even zien..."
Dan ineens wordt er aangebeld. "Wie is daar?" en David loopt naar de deur. "Ik ben het, Meuskens" en dan doet David open. "Ja, wat moet je?" vraagt hij geirriteerd. "Ik kwam even kijken hoe het ervoor staat met de zaken, Joost Kolthof is inmiddels weer thuis en heeft weer de grootste praatjes dus ik neem aan.. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')