Arthur loopt naar Ralf"We moeten praten" zegt Arthur...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Frey het volgende:
Ralf is op zijn kamer en doet net zijn mobieltje in zijn zak. Achter hem staat een ingepakte koffer. Hij pakt hem op en loopt naar beneden. Hij ontmoet zijn vader weer in de woonkamer...
Ralfquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:47 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur loopt naar Ralf"We moeten praten" zegt Arthur...
"Mam, je moet hem tegenhouden" en hij kijkt naar Ralf. Hij rijdt langzaam naar zijn broer toe. "Joost, doe maar niet" roept Patricia nog, maar Joost luistert niet en staat recht voor Ralf.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf
"Vergeet het maar. Ik ga een tijdje weg"
Ralf verlaat de kamer.
Patricia
Patricia staat voor huize Kolthof en ziet Joost. Ze is bij om te zien dat het goed met hem gaat.
"Joost! Hoe..."
Dan komt ineens Ralf naar buiten lopen, met de koffer in zijn hand. Daar schrikt Patricia van.
hehe kijk je wel uit voor Hailie schat ze moet niet koud worden van het water he ''quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:55 schreef Nano het volgende:
Lizzie lacht."Ik wist niet dat jij zo romantisch was!"Ze loopt met haar blote voeten door het water.En spettert water naar Cody.
Ralfquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Mam, je moet hem tegenhouden" en hij kijkt naar Ralf. Hij rijdt langzaam naar zijn broer toe. "Joost, doe maar niet" roept Patricia nog, maar Joost luistert niet en staat recht voor Ralf.
"Ralf, ik wil niet dat je gaat. Ik heb maar één echte broer nog hier in Fokdam en dat ben jij, en Winston is al zovaak weg en jouw wil ik ook nog niet eens verliezen" en hij kijkt Ralf in zijn ogen. "Alsjeblieft blijf, Ralf?![]()
Joost kan het niet aanzien en rijdt met tranen in zijn ogen achter de taxi aan. "Rahaalf !!" schreeuwt hij en rijdt zo hard als hij kan. Zijn moeder Patricia rent hem achterna, en als de taxi zo ver weg is dat hij niet meer in te halen is slaat Patrica een arm om Joost heen. Samen staan ze daar, moeder en zoon, huilend om het verlies van hun familielid. Joost kijkt nog één keer naar de taxi in de verte en dan valt er een traan in de plas op de weg. "Dag Ralf.."quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf
"Maak er dan maar een halfbroer van. Jij hebt..."
Ralf kijkt naar Patricia.
"Of heb je nog meer nepkinderen?"
Patricia
"Nee, Ralf! De rest heb ik na mijn geboorte in mijn armen gehad, alleen jij..."
Ralf
"Jaja, bespaar me de detailles."
Ralf kijkt weer naar Joost.
"Jij zou gelukkig moeten zijn, Joost. Jij, Winston en Babette hebben tenminste een moeder."
Patricia wil Ralf omhelzen, maar Ralf duwt haar weg.
Ralf
"Donder op! Je bent mijn moeder niet! Ik ga lekker naar ons vakantiehuis op Curacao. Daar heb ik geen last van deze zieke familie!"
Er stopt een taxi en het is duidelijk dat die voor Ralf is. De koffer wordt in de kofferbak gelegd en Ralf stapt in. Dan rijdt de taxi weg...
Patriciaquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost kan het niet aanzien en rijdt met tranen in zijn ogen achter de taxi aan. "Rahaalf !!" schreeuwt hij en rijdt zo hard als hij kan. Zijn moeder Patricia rent hem achterna, en als de taxi zo ver weg is dat hij niet meer in te halen is slaat Patrica een arm om Joost heen. Samen staan ze daar, moeder en zoon, huilend om het verlies van hun familielid. Joost kijkt nog één keer naar de taxi in de verte en dan valt er een traan in de plas op de weg. "Dag Ralf.."
Joost veegt zijn tranen uit zijn ogen. Hij rijdt naast zijn moeder naar binnen en even later zitten ze op de bank. "Mam, wat is er aan de hand?" "Ik dacht net me leven weer op de rails te hebben en nu dit weer! Je moet me vertellen wat er aan de hand is, mam!"quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia
"Joost, ik ben zo blij dat alles goed met je gaat. Luister jongen... Er is iets met Ralf... Ik vind dat je het moet weten. Ik heb het ook pas net allemaal gehoord. Laten we naar binnen gaan, dan zal ik je alles vertellen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ralf SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef haagse_elfje het volgende:
vanaf a.s maandag ben ik er weer
moooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef haagse_elfje het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Dan ineens wordt er aangebeld. "Wie is daar?" en David loopt naar de deur. "Ik ben het, Meuskens" en dan doet David open. "Ja, wat moet je?" vraagt hij geirriteerd. "Ik kwam even kijken hoe het ervoor staat met de zaken, Joost Kolthof is inmiddels weer thuis en heeft weer de grootste praatjes dus ik neem aan.. "quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Start
David wordt humeurig wakker. "Zo vroeg alweer?" "Ik zal maar eens aan de slag gaan om dat project in Jamaica op poten te gaan zetten!" en hij zet de computer aan. "Eens even zien..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |