Ja Piet jij wil vast wel in de draaimolenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:45 schreef ne0n het volgende:
leuk.
Mooi, want we hebben een man (laten we hem Henk noemen) die wil wel een rondje met je draaienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:48 schreef ne0n het volgende:
ja zeker
Rossúm!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:45 schreef seilram het volgende:
Moet je nu wel vertrekken, anders ben je er nooit op tijd vanuit Rossem!
WAT??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
Je hebt trouwens toch geen aids ofzo hé?
Liever je springtouw en een sixpack. Lol verzekerd!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:50 schreef ne0n het volgende:
zal ik een zweepje meenemen? en wat glijmiddel ofzo. lekker kinky.
Alsof jij daar bezwaar tegen zou hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
Je hebt trouwens toch geen aids ofzo hé?
die six-pack heb ik wel, maar geen springtouw..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:52 schreef seilram het volgende:
[..]
Liever je springtouw en een sixpack. Lol verzekerd!
Aha, kijk dat klinkt beterquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:53 schreef ne0n het volgende:
[..]
die six-pack heb ik wel, maar geen springtouw..![]()
kijk eens waar ik woonquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:53 schreef seilram het volgende:
[..]
Of zeg niks en verschijn gewoon (als je de ballen hebt...)
Komt nog welquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:51 schreef seilram het volgende:
We zijn op zoek naar lol en jij vraagt of we aids hebben?! Maar nee..... niet op zak.
heb profiel ff aangepastquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:55 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja we zagen het... in ergens
dat ligt hier toch om de hoek!
bah bah, ben jij een drager? dan blijf maar daar!quote:
Hoe kom je erbij dat jouw mening er toe doet? Rond 2:30 horen weinig mensen je gillen hoor...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:57 schreef seilram het volgende:
[..]
bah bah, ben jij een drager? dan blijf maar daar!die hoeven we niet hoor
en wat zit jij schraal te kijken op vrijdagavond?quote:
Jij weet niet wat ik meeneemquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat jouw mening er toe doet? Rond 2:30 horen weinig mensen je gillen hoor...
Misschien kunnen we nog wat voor je vangen...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat jouw mening er toe doet? Rond 2:30 horen weinig mensen je gillen hoor...
hahahaha lolquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Kijk ik wil wel maar mijn anus is wat schraal van je vorige gangbang in het Leypark. Kan ik dit erbuiten laten?
Kijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neem jij het touw mee, regel ik de chloroform.
Neem je vriendinnen mee dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:04 schreef seilram het volgende:
Kijk!
Dat klinkt al stukken beter, als we samen spannen kunnen we pas echt centen gaan verdienen!
Hoeveel denk je er nodig te hebben?quote:
Pak een taxi en boek een hotel! Je gaat wat missen als je niet komt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:09 schreef Falco het volgende:
Mên, vanaf mijn woonplaats rijdt er geen trein meer naar Tilburg.
Ook 1 voor mij neem ik aan, anders kom ik nietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:08 schreef seilram het volgende:
Heb iig wel een whopper bij, lekker voor als we trek krijgen na het schommelen![]()
Duuuuh!! Whoppers in overvloed hier man!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook 1 voor mij neem ik aan, anders kom ik niet.
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:13 schreef Falco het volgende:
Weet je niet hoe duur een taxi is?
Wat nog meer dan? Vadsige, lelijke wijven?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:16 schreef seilram het volgende:
Duuuuh!! Whoppers in overvloed hier man!
En niet alleen whoppers.....
Oe die ken ik niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Vadsige, lelijke wijven?.
Woorden hebben we niets aan, foto's willen we zienquote:
Heel eerlijk weet we niet hoe we die moeten up loadenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Woorden hebben we niets aan, foto's willen we zien.
Ik ben te lui om links te volgen...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:25 schreef seilram het volgende:
Heel eerlijk weet we niet hoe we die moeten up loadenJa we zijn wel blond tuurlijk
![]()
www.freudrocks.com
Kijk maar bij de funny pics...... shaved "piep" dat zijn we
Jaa daaaag jij wil ons zienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben te lui om links te volgen...
http://www.imageshack.us
Doe je ding...
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:32 schreef seilram het volgende:
Jaa daaaag jij wil ons zien
we denkte zelf jonge da we gek zijn!
Oja, dat denk je vast omdat we midden in de nacht naar het leypark gaan![]()
Dat bedoelen we JA!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |