Kijk, dat scheelt even.quote:
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor zequote:Op woensdag 13 april 2005 14:00 schreef Sanne het volgende:
66 punten, heb het nog even gechecked.
weet niet of ik een langere vragenlijst heb, die kan ik morgenavond pas ophalen.
ik heb de Strafzaak tegen Sebastiaan Johannes van Velden.
Jullie ook?
Dossier is 17 A4tjes, dat vind ik trouwens niet weinig leeswerk.
Ze heeft hem met de post gekregen. Dus mss ligt hij straks bij jou ook wel op de mat.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor ze
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het door de politieke vragen komt die een tijdje terug gesteld zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor ze
Hm, ik kan me geen vragen herinneren met een politieke lading. Ben wel benieuwd of er wat ligt als ik thuiskom... *bonnengeil is*quote:Op woensdag 13 april 2005 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het door de politieke vragen komt die een tijdje terug gesteld zijn...
en nee, ik zeg niet wat ik had willen stemmen...![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:54 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg net nog een uitnodiging via de mail, over zelfdoding.
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had er net een over kinderopvang. Ik zie Bol trouwens helemaal niet meer bij de keuzemogelijkheiden staan
Dat had ik ook, maar bij de laatste enquete kon ik wel weer kiezen (dat was maandag). Daarna heb ik gemaild of ze de resterende punten konden overzetten en dat hebben ze meteen gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had er net een over kinderopvang. Ik zie Bol trouwens helemaal niet meer bij de keuzemogelijkheiden staan
Nog bedankt voor die tip! Ik heb inmiddels ook mijn punten laten overzetten. Scheelde toch 51 niet gebruikte Blokker en FRS punten. Bijna weer een Bol bon!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar bij de laatste enquete kon ik wel weer kiezen (dat was maandag). Daarna heb ik gemaild of ze de resterende punten konden overzetten en dat hebben ze meteen gedaan.
Ik wil je wel opgeven, maar denk dat ik wat meer gegevens nodig heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef _Nyx_ het volgende:
Dat klinkt mighty interessant Sanne, beter dan de vragenlijsten over dvd-spelers die ik maar blijf krijgen van inVotes. Is er dus nog iemand die er voor kan zorgen dat ik bij het Nipo mee kan doen?
kimsomnia [at] gmail . com
Je kunt mensen ook alleen met hun emailadres aanmelden, vond ik wel makkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wil je wel opgeven, maar denk dat ik wat meer gegevens nodig heb.
Edit:
Ze willen idd meer weten. Mail me je volgende gegevens:
Dhr. / Mevr.
Voorletters:
Naam:
Straat:
Huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
Nou ja, ze vroegen de hele lijst, dus ze kregen de hele lijst.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je kunt mensen ook alleen met hun emailadres aanmelden, vond ik wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |