Waar gaat het dan over?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Wij doen wel mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lijkt me wel grappig.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, er is nog een kans dat je niet mee doet als het 'enthousiasme' voor de vraag groot zou zijn. Maar als ik de reacties hier een beetje peil zal dat wel meevallen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar gaat het dan over?
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik had vandaag een leuke vraag in de screeningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of ik een partner had en of we wel eens 'het bed deelden' en of ik bereid was een kastje te ontvangen waarmee ik aan moest geven wanneer de daad begon en wanneer de daad was afgelopen en wie er precies op een hoogtepunt geraaktenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En er zou dan een dokter komen die het allemaal uit komt leggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
4 weken lang, vergoeding 30 euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er kan best wat tijd overheen gaan. Het duurde bij mij ook een hele tijd.quote:Ik heb bij Conflict week of 3 geleden gevraagd en hij toen gedaan maar nog steeds geen formulier gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kreeg eerst een mailtje, anders moet je even in de spamfolder kijken. Maar bij mij duurde het ook wel ff trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over?
Ik heb bij Conflict week of 3 geleden gevraagd en hij toen gedaan maar nog steeds geen formulier gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, al gevonden: www.invotes.nlquote:Op zondag 10 april 2005 18:26 schreef AnnekeM het volgende:
Heeft Invotes ook een website waar ik mij kan aanmelden?
Hmmmm daar ga ik me ook aanmelden denk ik. Ze leuteren wel veel over de naam (no ties en een p erbij wordt ePoints... who cares hoe het heet?! Het gaat om de punten mensenquote:
*grin* vond ik ook al. Mede door dat gemeut over hun naam. En dat ze écht écht écht niks anders met je gegevens doen.quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef detulp050 het volgende:
Die invotes ziet er niet echt solide uit eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb net een bevestiging binnen, ze willen verder alleen een schatting van het inkomen, je postcodegebied, land van herkomst en land waar je nu woont etc.quote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef MissX het volgende:
behalve me email hebben ze tot nu toe nog niets willen wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus ik zie het vanzelf wel
Ik kreeg hem ook op diskette jah. Is echt een ouderwets programmaatje wat ze gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2005 18:36 schreef MissX het volgende:
krijg je bij nipo een installatiediskette of cd?
Ik heb namelijk geen diskettestation meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ziet er allemaal heel erg Windows 3.11 uit, maar idd is dat wel makkelijk voor mensen met verouderde computers.quote:Op maandag 11 april 2005 19:43 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook op diskette jah. Is echt een ouderwets programmaatje wat ze gebruiken.
*Nipo Intervieuw Systeem *klik*
*contact maken met NIPO *aanvinken + ok*
*directe communicatie *aanvinken + ok*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*computer maakt verbinding*
*verbinding is geslaagd*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.*OK*Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*overzicht van de verbinding*
*er zijn geen nieuwe vragenlijsten op uw computer geplaatst*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*sluiten*
*nee, nieuw opnieuw contact maken met NIPO maar dit programma beëindigen*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat dat betreft zijn Invotes en Intromart beter bij de tijd met een link naar een internetpagina. Maar NIPO denkt ook aan de mensen die geen vaste internetaansluiting hebben.
He! Klinkt leuk!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:19 schreef Sanne het volgende:
Nieuw onderzoek binnen, dit keer per post.
"Op de stoel van de rechter"
Zit dossier bij wat ik moet doorlezen. Het wordt steeds leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
66 punten, in één keer een waardebon.
Hoe kan dat nu?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg die brief net ook, alleen ik krijg 33 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk, dat scheelt even.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:20 schreef detulp050 het volgende:
We hebben hier maar één A4om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor zequote:Op woensdag 13 april 2005 14:00 schreef Sanne het volgende:
66 punten, heb het nog even gechecked.
weet niet of ik een langere vragenlijst heb, die kan ik morgenavond pas ophalen.
ik heb de Strafzaak tegen Sebastiaan Johannes van Velden.
Jullie ook?
Dossier is 17 A4tjes, dat vind ik trouwens niet weinig leeswerk.
Ze heeft hem met de post gekregen. Dus mss ligt hij straks bij jou ook wel op de mat.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het door de politieke vragen komt die een tijdje terug gesteld zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hm, ik kan me geen vragen herinneren met een politieke lading. Ben wel benieuwd of er wat ligt als ik thuiskom... *bonnengeil is*quote:Op woensdag 13 april 2005 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het door de politieke vragen komt die een tijdje terug gesteld zijn...
en nee, ik zeg niet wat ik had willen stemmen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:54 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg net nog een uitnodiging via de mail, over zelfdoding.
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had er net een over kinderopvang. Ik zie Bol trouwens helemaal niet meer bij de keuzemogelijkheiden staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat had ik ook, maar bij de laatste enquete kon ik wel weer kiezen (dat was maandag). Daarna heb ik gemaild of ze de resterende punten konden overzetten en dat hebben ze meteen gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had er net een over kinderopvang. Ik zie Bol trouwens helemaal niet meer bij de keuzemogelijkheiden staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog bedankt voor die tip! Ik heb inmiddels ook mijn punten laten overzetten. Scheelde toch 51 niet gebruikte Blokker en FRS punten. Bijna weer een Bol bon!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar bij de laatste enquete kon ik wel weer kiezen (dat was maandag). Daarna heb ik gemaild of ze de resterende punten konden overzetten en dat hebben ze meteen gedaan.
Ik wil je wel opgeven, maar denk dat ik wat meer gegevens nodig heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef _Nyx_ het volgende:
Dat klinkt mighty interessant Sanne, beter dan de vragenlijsten over dvd-spelers die ik maar blijf krijgen van inVotes. Is er dus nog iemand die er voor kan zorgen dat ik bij het Nipo mee kan doen?
kimsomnia [at] gmail . com
Je kunt mensen ook alleen met hun emailadres aanmelden, vond ik wel makkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wil je wel opgeven, maar denk dat ik wat meer gegevens nodig heb.
Edit:
Ze willen idd meer weten. Mail me je volgende gegevens:
Dhr. / Mevr.
Voorletters:
Naam:
Straat:
Huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
Nou ja, ze vroegen de hele lijst, dus ze kregen de hele lijst.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je kunt mensen ook alleen met hun emailadres aanmelden, vond ik wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop