Verdien cash, Grijp je voordeel, euroclix, zinngeld... er zijn er heel veel en ik doe aan tientallen van die programma's mee.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:06 schreef Funnie het volgende:
conflict bedoel je euro clix? Ik vind het maar ships hoor. En wordt gek van de mails. Die ga ik maar opzeggen
Maar hier heb ik ook wel intresse bij..
mijne ook, stuur me een mail met je voor- en achternaam en adresgegevens, dan meld ik je aan.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:37 schreef buzzer het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, mijn mailadres staat in mijn profiel
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:40 schreef Syrena het volgende:
Ik snap het nu al niet meer !![]()
Ik heb eind januari/begin februari m'n eerste enquete ingevuld en kreeg daar 25 punten voor zag ik in het inlogprogramma. Vorige week de tweede enquete, en daar kreeg ik 11 punten voor stond in beeld. Op de Nipo-site staat de hele tijd alleen maar 25 punten, en nu kreeg ik gisteren een mail dat ik nu in totaal 25 punten heb, gekregen voor de enquete van vorige week.
I'm confused.
Ik heb na de allereerste keer invullen ook geen mail gehad over toegekende punten, maar ik vraag me wel af waarom het aantal wel in beeld verscheen nadat ik alles had teruggestuurd.
Naja.
Kan nog ff duren hoor!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:33 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb nog niks van ze gehoord helaas.
Mijn ouders wilden daaraan niet mee doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren een Nipomeneer op bezoek gehad met een enquete over auto's. Keurig aangekondigd trouwens, ik had ergens in een enquete aangegeven dat ik daar wel aan mee wilde werken. 49 punten in één klap erbij, altijd leuk
Hey, ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:41 schreef Syrena het volgende:
Wel krijgen we binnenkort een papieren enquete thuis, over verzorgingsprodukten.
IK een Nipomevrouw. Met een FRS-bon van 7.50 (die ze kennelijk opsturen)quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren een Nipomeneer op bezoek gehad met een enquete over auto's. Keurig aangekondigd trouwens, ik had ergens in een enquete aangegeven dat ik daar wel aan mee wilde werken. 49 punten in één klap erbij, altijd leuk
Ze betalen pas uit bij 66 punten. Dat is een FRS-bon van 10 euro.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:25 schreef qltel het volgende:
[..]
IK een Nipomevrouw. Met een FRS-bon van 7.50 (die ze kennelijk opsturen)
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef detulp050 het volgende:
Als je je naam, adres, telefoonnummer en email in een mailtje naar mij stuurt, dan kan ik je wel aanmelden, maar het NIPO reageert niet altijd binnen de eerste paar weken (misschien selecteren ze per regio maar een paar mensen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |