Reclame van een Belgische internetprovider met een man die al op de startbaan uit een vliegtuig springt..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:11 schreef Conflict het volgende:
Hee, ik krijg net een brief van het Nipo met een CD-Rom erbij. Cd-rom is voor het onderzoek van maandag, ik vraag me af wat erop staat
Heu...ik heb maar 1 keer een CD-rom ontvangen, tijd geleden alweer. Ik zal wel buiten die doelgroep zijn gevallen danquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Reclame van een Belgische internetprovider met een man die al op de startbaan uit een vliegtuig springt..Is nog een leuke reclame ook... Staat er altijd op om te kijken of je de filmpjes goed kan zien. Ik had er vorige maand 2 met CD-Rom. Leveren ook meestal lekker op.
En je kan je er niet spontaan voor opgeven lees ik net op de site, dat is jammer!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Intomart is trouwens ook leuk, daar doe ik mee aan het kijkonderzoek. Dat levert ook best leuke bedragen op, bij hun krijg je Irischeques zodra je 20 euro bij elkaar hebt. Alleen sturen ze jammer genoeg weinig andere enquetes.
Stuk of 4 tot nu toe. Meestal staan er reclamefilmpjes op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heu...ik heb maar 1 keer een CD-rom ontvangen, tijd geleden alweer. Ik zal wel buiten die doelgroep zijn gevallen dan
Voor het TV-onderzoek kun je je inderdaad niet opgeven, daar moet je voor gevraagd worden. Voordeel is wel dat IntomartGFK Iris (VVV) cheque's opstuurt, die je overal kan gebruiken.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
En je kan je er niet spontaan voor opgeven lees ik net op de site, dat is jammer!
Ja, dat is wel jammer inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:46 schreef Conflict het volgende:
En je kan je er niet spontaan voor opgeven lees ik net op de site, dat is jammer!
Done!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:18 schreef Conflict het volgende:
moet ik wel meer gegevens hebben zie ik net, adresgegevens, voor- en achternaam en mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |