DJ Bass & L Rock. Ik ken ze, omdat we met 2 Outta Millions een paar keer met ze opgetreden hebben. We hebben ook contact gehad met hun label, Provoque destijds. Heb de lp nog wel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:33 schreef danni het volgende:
Hey jaren gelden was een eindhovense groep genaamd D.A.M.N.
Ik heb volgens mijn nog een cd-singltje van ze liggen (ergens)
Genaamd peace (is the word), best vet gdaan.
Wie kent ze en kan me beetje background info geven?
Trouwens afentoe komt die low-pass uit met een nummer waarvan ik denk VETTE BEAT!!!
Die 'get right' is best ok.. (saxofoon over hyped-ass drums)
D.A.M.N. Oh ja, Don't Accept Mass Notion.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:33 schreef danni het volgende:
Hey jaren gelden was een eindhovense groep genaamd D.A.M.N.
Ik heb volgens mijn nog een cd-singltje van ze liggen (ergens)
Genaamd peace (is the word), best vet gdaan.
Wie kent ze en kan me beetje background info geven?
Trouwens afentoe komt die low-pass uit met een nummer waarvan ik denk VETTE BEAT!!!
Die 'get right' is best ok.. (saxofoon over hyped-ass drums)
kan je hem aub mailen naar sanjayy[at]gmail[dot]com alsvast bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Keb 'm wel. Help me er ff aan herinneren.
had ik ook al op de vorige pagina gepostquote:Op zondag 6 maart 2005 21:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Za 16 apr Dj Format ft Abdominal & D-sisive
Melkweg, Amsterdam
dope! Had al wat nummers van dat album van The Proov gehoord en die klonken echt heel goed. helaas doet die luisterpaal het niet op deze computer dus kan ik het nu niet luisterenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:02 schreef keeper het volgende:
Op 3voor12.nl > Luisterpaal trouwens het nieuwe album van The Proov en van DAC te beluisteren (en nog wat andere fijne zooi, als Mu, TBA en Venetian Snares).
Hee Cos! Wassup partnah?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:55 schreef cosmick het volgende:
I know, er is een "ik zoek een nummer topic", maar ik weet zeker dat hier meer know how kwa hiphop zit.
Well, ik zoek al heeeeeel lang een rapplaatje uit de late jaren 80. Ooit gehoord bij Rhone (..) en heeft eigenlijk altijd in mijn hoofd gezeten.
't Is een soort rapballad (..) met in het refrein "thinking of you, .. always" .
Het nummer lijkt verdomd veel op Grandmaster Slice's "thinking of you"... maar die is het net niet.
't Is ook GEEN Sister Sledge ofzo..
Als iemand nog suggesties heeft ..
NOu die snippet is dus Grandmaster Slice hè, ik zoek een nummer die daar op lijktquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:15 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heb je snippet net gecheckt, maar komt me absoluut niet bekend voor.
Oh, me too. Herinner je je die plaat van Bobcat? Daar staan wel 8 ballads op hahaha.quote:Het feit dat ik altijd een hekel heb gehad aan rapballads kan daar wat mee te maken hebben...
Kan het daar 's vragen op dat forum idd.quote:Thebreaks.com al geprobeerd?
The Roots - Do you want morequote:Op woensdag 9 maart 2005 19:27 schreef TimoBasso het volgende:
Hey,normaal zal jij me niet snel vinden in dit topic,ik ben nogal een stonerrocker
Maar na een paar dagen terug de plaat Electric Company - Lifes a Struggle gehoord te hebben bij een maat van mij,ben ik me toch een beetje gaan verdiepen.
Blackalicious - Blazing arrow
Jurassic 5 - Power in number
Looptroop.. trek ik wel
Iemand nog wat tips voor deze verdwaalde gast![]()
zoals jimjim hier boven noteerde maar vagere gerelateerde projectjes zou je denk ik ook wel kunnen waarderen :quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:27 schreef TimoBasso het volgende:
Hey,normaal zal jij me niet snel vinden in dit topic,ik ben nogal een stonerrocker
Maar na een paar dagen terug de plaat Electric Company - Lifes a Struggle gehoord te hebben bij een maat van mij,ben ik me toch een beetje gaan verdiepen.
Blackalicious - Blazing arrow
Jurassic 5 - Power in number
Looptroop.. trek ik wel
Iemand nog wat tips voor deze verdwaalde gast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |