Vind je die saai joh?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:29 schreef jimjim1983 het volgende:
heb dat album ook geluisted. vind het wel aardig maar een beetje saai. deed me een beetje denken aan dat Gift of Gab album.
nee dat Gift of Gab vind ik zeker niet saai. maar het lijkt er een beetje op qua beats en rap, alleen dan dus saaierquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vind je die saai joh?
Dat vind ik nou allerminst
dat klopt ja, je kan niet filteren op hip hop topics ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:49 schreef Hugo_Ruben het volgende:
ik ben nieuw op fok en kom er nog niet helemaal uit
waar kan ik een overzicht van alle hiphop topics vinden?
ik zie telkens alleen een lijst met ALLE muziektopics
Over het algemeen worden Pete en CL zeer gewaardeerd hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:26 schreef danni het volgende:
Hiphop muziek-smaak verschilt sterk merk ik.
Wat vinden jullie van albums als: pete rock + cl smooths' main engredient ??
Valt daar op te kauwen voor jullie
wat heb je nou nodig op hiphop central naquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:49 schreef Hugo_Ruben het volgende:
ik ben nieuw op fok en kom er nog niet helemaal uit
waar kan ik een overzicht van alle hiphop topics vinden?
ik zie telkens alleen een lijst met ALLE muziektopics
Ik heb ze beide en vind ze beide goed. masterlijk die tracks.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:56 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vind the Main Ingredient net iets beter dan Mecca and the Soul Brother, alleen die heeft natuurlijk wel t.r.o.y.
Beetje laat, maar thanx voor je antw. Hilversum is nog redelijk dichtbij, dus zeker de moeite om er eens heen te rijden, om wat albums te gaan checken.quote:PaRoDiUzZ - vrijdag 11 februari 2005 @ 10:18
Ik heb dat Album gehaald bij het Oor in hilversum , netzo als veel andere albums als raw produce , Insight , DM & Jemeni etc , daar kopen ze goed in qua hiphop
Voor mij is er geen weer, maar tijd voor een concertje is het zeker weer. Is voor mij al weer een tijdje geleden. Opgezwolle was uitverkocht in Utrecht vorige week, dus dat was wel fucked upquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wanneer gaan we eens met z'n allen naar een leuk concertje ofzo?
Het hoeft niet perse een concert te zijn natuurlijk. Maar het idee voor een meet werd al eens eerder geopperd toch?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:31 schreef Mr.Tear het volgende:
Voor mij is er geen weer, maar tijd voor een concertje is het zeker weer. Is voor mij al weer een tijdje geleden. Opgezwolle was uitverkocht in Utrecht vorige week, dus dat was wel fucked up![]()
Had daar best wel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |