Is cool, ik heb je in me lijst dus zou je zo om de tijd msn'n met updates over RapCity.NL.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:56 schreef Ez3 het volgende:
[..]
Ik ben daar toen ook voor benaderd en heb toen mn medewerking toegezegd, maar ik ben alweer vrij snel afgehaakt omdat ik geen tijd vrij kon maken voor dit project.. kzou graag mn steentje bij willen dragen maar dat gaat me nu (nog) niet lukken.. sorry
Je beschrijft nu mooi mijn situatie. Ik had het ook vrij drukjes, maar momenteel heb ik er echt helemaal geen tijd/zin voor/in, aangezien ik nu aan het afstuderen ben en dus 40 uurtjes per week maakquote:Op maandag 14 februari 2005 12:56 schreef Ez3 het volgende:
[..]
Ik ben daar toen ook voor benaderd en heb toen mn medewerking toegezegd, maar ik ben alweer vrij snel afgehaakt omdat ik geen tijd vrij kon maken voor dit project.. kzou graag mn steentje bij willen dragen maar dat gaat me nu (nog) niet lukken.. sorry
bron:nlhiphopquote:Einde D-men click in zicht?
Dit bericht werd gepost door: dap op 14-02-2005 @ 21:49
Einde D-men click in zicht? Het D-men verhaal begint onderhand op een soapserie te lijken. Volgens Juize FM is Negativ nu ook uit de D-men click. Eerder vertrokken Brayce en Yes-R al (die zelf zegt nooit een onderdeel van D-men geweest te zijn).
... Nu blijkt ook Negativ met ruzie bij D-Men te zijn vertrokken. De rapper die momenteel veel buzz creëert met de Juize FM Exclusive 'Niks Is Wat Het Zijn Moet' zou ruzie hebben over de inkomstenverdeling van de eerste track van Brayce 'Vraag Jezelf Eens Af'. Negativ heeft het nummer geschreven en zou met Brayce hebben afgesproken dat hij ook op de track te horen zou zijn. Brayce heeft Negativ echter laten weten dat hij niks meer ziet in een samenwerking en zou ook de deal over de inkomstenverdeling niet zijn nagekomen. Negativ is nu van plan een mixtape uit te brengen ter promotie van zijn album. Daarop zal hij wat flinke disses richting Brayce en de drie overgebleven leden van D-Men, Lange Frans, Baas B en Brutus, spitten.
Het album 'Rollen Met D-Men', waarop tracks als ?Mijn Feestje?en 'Niks Is Wat Het Zijn Moet' zouden komen te staan zal door de problemen niet meer worden uitgebracht. Lange Frans, Baas B en Brutus zouden op hun beurt weg willen bij Mastermind Entertainment, het label waarop Lange Frans en Baas B hun 'Supervisie' hebben gedropt. Lange Frans & Baas B zouden twee weken geleden zelfs al hun spullen uit de Mastermind Loyalty / Quan studio in Amsterdam Zuidoost zijn komen ophalen. Hierbij zouden onderling een paar rake klappen zijn gevallen. Al met al wordt er niet meer veel 'gerold' bij D-Men en is het samenwerkingsverband in een flinke battle tussen de leden veranderd.
E&A heb ik (voor een deel) gedownload, maar nog niet geluisterd. Ik zal me er binnenkort wel eventjes over buigenquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft iemand btw de albums van Qwel & Maker en van Eyedea & Abilities al gechecked, ik blijf er behoorlijk enthousiast over nl
Tsja ik ga liever voor nieuwe albums van ' vaag' bekende feats op albums van andere 'vage' artiesten , of voor een mooi hoesje , dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:03 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vage tips heb jij toch altijd PaRo.
en dat is een compliment
Op welk(e) album(s) staan ze dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tsja ik ga liever voor nieuwe albums van ' vaag' bekende feats op albums van andere 'vage' artiesten , of voor een mooi hoesje , dat kan natuurlijk ook![]()
deze 2 zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Op welk(e) album(s) staan ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |