abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 12:53:30 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25177126
ik vind dat er zo nep uitzien als stuart wordt 'aangevallen'
Je ziet em ook gewoon eerst kijken naar de plek waar die gaat vallen en hij valt zo zacht enzo, ziet er allemaal wat gespeeld uit vind ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:24:09 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25201308
Ergens wel. Aan de andere kant hoort ie misschien eerst een geluid of voelt ie wat.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25201652
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Ergens wel. Aan de andere kant hoort ie misschien eerst een geluid of voelt ie wat.
En daarom zou het fijn zijn geweest als de extra was uitgezonden. Ik wil verdorie meer achtergrondinfo en info van Stuart zelf.
pi_25205068
Wie zou er nou zo om willen fallen? Hij heeft niet eens zijn armen als steun.... ik denk wel dat het echt is hoor!!! Zoals onze defense-machanisme in elkaar zit steek je je armen uit als je valt.... hij deed het dus niet wat in mijn oogpunt blijkt dat ie verrast werd.
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:08:34 #30
64831 2NutZ
pi_25212150
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef lunamoon het volgende:
Wie zou er nou zo om willen fallen? Hij heeft niet eens zijn armen als steun.... ik denk wel dat het echt is hoor!!! Zoals onze defense-machanisme in elkaar zit steek je je armen uit als je valt.... hij deed het dus niet wat in mijn oogpunt blijkt dat ie verrast werd.
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoor je moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.

BTW waar blijven jouw geestenfoto's / filmpjes?
of zijn ze alweer verdwenen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25213441
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoor je moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.

BTW waar blijven jouw geestenfoto's / filmpjes?
of zijn ze alweer verdwenen?
geestenfotos? had ik die dan? en filmpjes? hmmmm... kan me niet herrineren dat ik dat ooit heb gezegd dat ik die heb...maar goed
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:21:37 #32
64831 2NutZ
pi_25219873
ehhhhh je zou ze toch maken met zon webcam e? jij had toch thuis geesten enzo of ben ik nu in de war met iemand anders?
pi_25222737
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
ehhhhh je zou ze toch maken met zon webcam e? jij had toch thuis geesten enzo of ben ik nu in de war met iemand anders?
Nee dat is ook zo maar heb er geen tijd voor gehad nu...en de persoon die 's nachts een oogje open zou houden heeft er op het moment ook geen tijd voor, maar zal wel binnen kort komen want we hebben wel wat activity deze laatste dagen met deuren die open gaan zonder reden en dingen die verplaats worden...dus! zal ff vragen aan hem of ie zin heeft om vannacht te kijken specially for you hun
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:07:55 #34
64831 2NutZ
pi_25231553
-DUBBEL :\
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:09:06 #35
64831 2NutZ
pi_25231581
AH ok dan nie vergist dus
Nahja hopen dat et dan lukt bij jou thuis, en danku
pi_25240601
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
AH ok dan nie vergist dus
Nahja hopen dat et dan lukt bij jou thuis, en danku
Kijk naar me topic van haunted webcams..ik heb daar nu een foto opgezet
pi_25241911
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mja.

Je ziet hem idd al kijken naar de plek waar hij neer gaat vallen.. Bovendien, als je echt aangevallen wordt, zul je je armen uitsteken. Plan je een val, dan laat je juist je armen hangen. Laat jezelf maar eens zomaar vallen, dan steek je juist je armen niet uit (waarom zou je?), hoogstens bij het neerkomen (zoals in dit geval) om ietwat je evenwicht te bewaren.

Wat me ook opvalt is hoe soepel en snel de camera meegaat. Hoe kan de cameraman zo snel doorhebben wat er gebeurt?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25241964
Hmmm dat zijn wel interessante punten...dat met het vallen dan. Zal ik zo proberen en als ik blauwe plekken krijg, geef ik MUUS de schuld Maar dat met de camera...stond ie dan niet toevallig richting Stuart omdat Derek aan het praten was? Ik weet niet meer hoe die aflevering liep
pi_25242076
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:02 schreef lunamoon het volgende:
Hmmm dat zijn wel interessante punten...dat met het vallen dan. Zal ik zo proberen en als ik blauwe plekken krijg, geef ik MUUS de schuld Maar dat met de camera...stond ie dan niet toevallig richting Stuart omdat Derek aan het praten was? Ik weet niet meer hoe die aflevering liep
Tuurlijk stond de camera op de heren, maar het gaat mij erom dat de camera meteen zo soepel mee naar beneden beweegt. De cameraman heeft onmiddelijk door wat er gebeurt en dat vind ik erg raar.

Simpele vergelijking: ik film mijn dochter die op de bank een liedje zit te zingen. Opeens staat ze vanuit het niets op om naar de wc te gaan.
Ik heb dan pas na een paar tellen door wat er gebeurt en zal even nodig hebben om het beeld mee te laten gaan met haar waardoor ik een stukje van haar en de bewegingen zal missen op de film.
Dat gebeurt hier niet; hij valt en de camera gaat meteen mee.

Het vallen is op eigen risico btw. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:52:37 #40
64831 2NutZ
pi_25248709
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mja.

Je ziet hem idd al kijken naar de plek waar hij neer gaat vallen.. Bovendien, als je echt aangevallen wordt, zul je je armen uitsteken. Plan je een val, dan laat je juist je armen hangen. Laat jezelf maar eens zomaar vallen, dan steek je juist je armen niet uit (waarom zou je?), hoogstens bij het neerkomen (zoals in dit geval) om ietwat je evenwicht te bewaren.

Wat me ook opvalt is hoe soepel en snel de camera meegaat. Hoe kan de cameraman zo snel doorhebben wat er gebeurt?
hoppa, dat bedoel ik dus.... et siet er nie oprecht uit. EN al die punten die jij noemt had ik dus ook in mn hasses ;x
pi_25258461
nee oke...daar heb je wel een punt...en bedankt voor de tip MUUS zit nu met een kromme nek een grote blauwe plekken op me kont! :p
pi_25308133
hmmm ik moet wel zeggen dat ik toch wel mijn verslaving miss... kom op met MH!!!!! Ik heb nu alle oude afleveringen zo vaak gezien dat ik precies kan zeggen wat wie wanneer zegt... niet goed niet goed....
pi_25309290
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef lunamoon het volgende:
hmmm ik moet wel zeggen dat ik toch wel mijn verslaving miss... kom op met MH!!!!! Ik heb nu alle oude afleveringen zo vaak gezien dat ik precies kan zeggen wat wie wanneer zegt... niet goed niet goed....
Heb je ook al alle live shows gezien? En dan zit daar bij sommigen ook nog een verschil tussen highlight afleveringen en volledige uitzendingen
pi_25310681
ja die ook zucht.... begin een beetje depressief te raken
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:23:52 #45
64831 2NutZ
pi_25311861
ik had eergister MH live Dudly castle gezien.
Ik vind die Live toch egt niks aan :\ gebeurt nooit wat.
Ja al die mensen zien dingen op de webcams en die mensen die aanwezig zijn zien van alles maar er komt niks op beeld.

doe mij maar dead famous of ghosthunters :x
pi_25312005
paar jaar geleden had je op foxkids scary but true
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_25313055
Toen ik klein was hadden ze een vet cool programma..stories for big kids heten die... echt vet eng! (toen)
pi_25320500
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
ik had eergister MH live Dudly castle gezien.
Ik vind die Live toch egt niks aan :\ gebeurt nooit wat.
Ja al die mensen zien dingen op de webcams en die mensen die aanwezig zijn zien van alles maar er komt niks op beeld.
Nee, in die eerste afleveringen idd niet. Maar zelf vond ik die rustige dudley en dover castle (waar de Floris film is opgenomen) afleveringen wel wat hebben.
En de vliegende vork, pendle hill en dat met lift in die laatste was toch wel wat meer activiteit
quote:
doe mij maar dead famous of ghosthunters :x
Dead Famous wordt steeds beter. Die John Wayne en Joan Crawford afleveringen vond ik dit seizoen geweldige afleveringen. Alleen vind ik het minder als ze heksen contact proberen te laten maken. Iig met die uit de Bette Davis aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:10:05 #49
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25343374
Ik zag gisteren The Ancient Ram Inn en ik vond het wel een toffe aflevering. Ergens geloof ik wel dat die val (zie animatie hierboven ergens) niet gespeeld was. Verder cool dat er zo'n getuige vertelde dat zijn hand in bed werd gegrepen en iets hem uit bed wilde trekken

Ik zag ook Live At Halloween maar die vond ik wat saai eerlijk gezegd. Was ook een moment waarop een van de kijkers doorgaf dat er een entiteit in het midden van een kamer stond en dit klopte schijnbaar ook nog. Beetje apart hoe je dit via een tv kunt zien als kijker maar wie weet. Verder een enorme irritante parapsycholoog in de uitzending.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25345995
Op TV Tome staat een lijst van komende afleveringen!
12 t/m 14 maart is er weer een Most Haunted Live (Southern Devon) en
22 maart begint seizoen 6!

woei en zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')