Nee hurrquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Axel16 het volgende:
volgens mij heeft iedereen nu zo'n beetje wel een accountje aan gemaakt![]()
Komen ze wel laat meequote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:15 schreef Adagio het volgende:
Heeft iemand hier wat aan? Een redelijk legale manier om zonder CC een account te openen....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22772991
Lol ook blizzard had het in de gaten, is niet meer mogelijk met ELVquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:15 schreef Adagio het volgende:
Heeft iemand hier wat aan? Een redelijk legale manier om zonder CC een account te openen....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22772991
nog zeker niet! kut prepaid systeem...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Axel16 het volgende:
Nee, ik heb die van mij nog niet binnenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Axel16 het volgende:
Nee hoor, speelt redelijk met 256Mb, alleen heb je af en toe wat langere laadtijden en zeker wanneer je grote steden ingaat, wordt het allemaal nogal traag.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:48 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb hem net binnen gekregen maar ik moet zo werken..wat ik nu ook weer kut vind is dat ik maar 256 ddr ram heb, straks krijg ik daar weer gezeik mee![]()
We zitten op de PvP-server Bloodscalp, hoe je moet joinen? Geen idee, ik ben nog geen andere Fokker! tegengekomen. Ben zelf als dwarf begonnen in de sneeuw.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:35 schreef rihago het volgende:
waar zit die fok guild nou? en hoe kom ik er?
Hint, volg de kustlijn naar het noorden van Auberdine, daar is een prachtig open stuk bos waar een zooi beren en foreststriders rondwandelen, en je flink wat leer kunt farmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:34 schreef Migwi het volgende:
lvl 16 nu, maar ik ben al uren op zoek naar leather en een small lustrous pearl..
Die heb ik ook gehad, een keer een Pearl van iemand gekocht. Was het geld overigens niet waard, ik heb de armour aangehouden die ik al hadquote:Eindelijk klaar, krijg ik die scroll hoe ik nieuw leather vest moet maken moet ik ook een small lustrous pearl hebben en natuurlijk word dat weer niet gedropped..
Ah, je hebt nu de tijd, want ik moet 't huis dus schoonmaken.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:46 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi rustig rustig, ik hou het allemaal WEER niet bij zo.
Ik ben naar 't zuiden gelopen om leather te farmenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:06 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hint, volg de kustlijn naar het noorden van Auberdine, daar is een prachtig open stuk bos waar een zooi beren en foreststriders rondwandelen, en je flink wat leer kunt farmen.
Ja, maar 't chestpiece dat ik nu heb is niet beter dan die ik kan maken dus ja. Dan wil ik wel ff moeite doenquote:[..]
Die heb ik ook gehad, een keer een Pearl van iemand gekocht. Was het geld overigens niet waard, ik heb de armour aangehouden die ik al had
Dat is vrij normaal hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:10 schreef Migwi het volgende:
Embossed Leather Gloves voor 5s.
Hahaha, terwijl die gast mij de resources gaf, mafkees
Mja, eigenlijk ook wel logisch, maar dan nog. Ik zou dat denk ik niet doenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:28 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoor
Er zijn mensen die gratis diensten aanbieden om hun skills omhoog te laten gaan, maar de meeste mensen die aan blacksmithing, tailoring, leatherworking, etc doen, vragen nog steeds een vergoeding - al lever jij de resources aan. 8-Slot bags gaan meestal voor de prijs van iets van 10 silver en 10 Linen Cloth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |