ik en me zerglingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
die dingen ownen
heb nog geen zerglings rond zien lopen though
dat wordt dus nog gefixed, zou vandaag anders maandag gefixed zijn...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef mvt het volgende:
wel kut van die cc, want je hebt nergens nog prepaid kaarten
weer een weekend niet WoWen dusquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:33 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
dat wordt dus nog gefixed, zou vandaag anders maandag gefixed zijn...
Als je die hebt gekozen vanwege "De eerste PvP server vanaf de H", de rest van de meeste Fokkers zit op Bloodscalpquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog maar 80 in de queueDan kan ik eindelijk Ravencrest joinen!
Ok, ik denk ik zeg het maar even. Ravencrest is namelijk ook de server waar iederen op gezeten zou hebben volgens de eerder genoemde methodequote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
I know. Maar ik ga eerst met een groep vrienden spelen.
Die site werkt nog niet lekker vlot, op hun forum staat ook dat je daardoor zulke problemen kunt krijgen....ik zou wachten tot morgen als ik jou was.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:17 schreef shinoda het volgende:
hmmm.....net begonnen ze te zeuren dat me auth key niet goed was :S
k weet heel zeker dat k het goed had ingevult, al meer mensen last van gehad?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:20 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
Die site werkt nog niet lekker vlot, op hun forum staat ook dat je daardoor zulke problemen kunt krijgen....ik zou wachten tot morgen als ik jou was.
ga lekker slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |