Als je de open beta hebt gespeeld hoefde je niks te installeren, alleen te updatenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef Da_Koen het volgende:
Ik zit met een probleem wat ik ook al met de beta versie had. Mijn installatie blijft hangen bij terrain.mpq, mijn cpu is dan 100%, na een uur wachten nog steeds niet verder
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
der is hoopquote:While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.
man, die nerdie duitser in beeld!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:32 schreef rihago het volgende:
http://www.2ndsky.ch/wow/tv.php
voor mensen die het spel willen zien
haha ja... maar hij kan wel spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef Nyarlathotep het volgende:
[..]
man, die nerdie duitser in beeld!![]()
CC-nummer, naam en eventueel die controle code die achterop je CC staat (de laatste 3 cijfers)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef Herr_Ratt het volgende:
welke gegevens van me pa's creditcard heb ik eigenlijk nodig? want hij wil zo slapen en ik wil gamen
Dit helpt ook niet? http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01635p Anders weet ik het ook niet... ikzelf hoefde niet te installeren want hadhet spul van de FB er nog op staan en das blijkbaar ook voldoende. Succes met oplossen iig, je hoeft iig nog niet van het spel te missenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:34 schreef Da_Koen het volgende:
@Zoab
Ik had het probleem bij de open beta ook. Dus aan de cd-rom kan het niet liggen. Na 100x (beetje overdreven) proberen lukte de install toen wel, maar nu dus (nog) niet.
ik neem aan ook je expiry date....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:35 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
CC-nummer, naam en eventueel die controle code die achterop je CC staat (de laatste 3 cijfers)
Deze gegevens heb je altijd nodig, ik neem aan bij WoW ook, moet zelf ook nog registreren met mijn CC![]()
die dingen ownenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:25 schreef Darklight het volgende:
Mn Mini Diablo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Late reactie, maar nee :-)quote:Oreo: killjoy heb jij totaal geen lag gehad ook de laatste dag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |