ikke niet snap?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat is een PL sessie oh machtige Gamedemon-kloon?![]()
ik wel, kijk eens omhoog.quote:
Uiteraard. Terwijl er een monster op je staat in te hakken, ga jij even rustig zitten om eens van een lekker bereboutje te genietenquote:Op zondag 13 februari 2005 11:24 schreef bar_rel het volgende:
En stom dat je niet kan eten tijdens het vechten
Ja precies en als het levelen nog sneller zou gaan zag je nu al mensen met lvl 60 rondrennenquote:Op zondag 13 februari 2005 12:33 schreef Leshy het volgende:
[..]
Uiteraard. Terwijl er een monster op je staat in te hakken, ga jij even rustig zitten om eens van een lekker bereboutje te genieten
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:26 schreef GanGStaR het volgende:
Kan iemand trouwens in de techforum vragen of er al wat duidelijkheid is met het probleem mbt gamecards?
als het forum weer online is that is
Ja dat kan wel wezen..maar ik vind het wel stom dat als je wilt eten dat je dan moet zitten en dat het niet kan tijdens het vechten want dan heb je het juist nodig...want als ik gewoon ga lopen ofzo dan is me health alweer vol voordat ik naar het volgende monster ga..beetje stomquote:Op zondag 13 februari 2005 12:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja precies en als het levelen nog sneller zou gaan zag je nu al mensen met lvl 60 rondrennen.
Dat je langzaam levelt is volkomen logisch.
omdat het wel eerlijk en uitdagent te houden?? en eten na het gevecht is niet zo raar, dan kan je sneller daarna je volgende gevecht aan gaan met een monster of playerquote:Op zondag 13 februari 2005 14:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat kan wel wezen..maar ik vind het wel stom dat als je wilt eten dat je dan moet zitten en dat het niet kan tijdens het vechten want dan heb je het juist nodig...want als ik gewoon ga lopen ofzo dan is me health alweer vol voordat ik naar het volgende monster ga..beetje stom![]()
typ ingame /w engessa -spatie- waar ben je?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand nog eens een keer simpel uitleggen hoe je de Fok-guild moet joinen?
Waar moet ik zijn?
Bij wie moet ik zijn?
Wat moet ik doen?![]()
/1 is generalquote:Op zondag 13 februari 2005 16:05 schreef shinoda het volgende:
jezus dat doe je snelik ben lvl 10 bijna.
k kan trouwens nooit dat general chat joine.
k doe altijd: /join general
maar dat werkt blijkmaar niet.
(of zit je standaart in de general channel als er staat: say: ) ?
wat doe k hier niet goed? party of guild werkt wel prima met de chat.
ik zeg: heartstone ?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:12 schreef Timmai het volgende:
het grootste irritatieopwekkende punt van WoW: die mijnen, als je dan doodgaat moet je nog 3x respawnen om er uit te komen, als je de weg al kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |