Ik ben blij dat jij je WoW niet heb ingeruild ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de game tot nu toe echt super de luxe
Ik moet nog ff de bloodscalp server bezoeken, heb tot nu toe alleen nog maar op een rustige server gezeten, wat ook leuk was hoor.
Mn char :
Name: Artiqulo
Race : Night Elf
Class : Rogue
Server : Terenas
lvl : 7
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:53 schreef shinoda het volgende:
wat een prachtig spel zeg.
Questen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:53 schreef shinoda het volgende:
wat is de snelste manier om een beetje te lvlen? k heb nu een hele middag en gisteren nacht fftjes gespeeld en ben lvl 6
Als je mij vertelt hoe ik kan signen/waar ik moet zijn om te sigen, laat me dat ff weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:04 schreef engessa het volgende:
Let wel, dis is dus op Bloodscalp en alleen voor Alliance. Zit je niet op Bloodscalp en ben je geen alliance moet je zelf iets oprichten maar anders is het zonde van je 10s om op te zetten.
Simpel, inloggen en in de chat om mij roepen. Of me direct aanspreken onder mijn nick ("/ t engessa He lul, waar zit je" wil meestal wel werken).quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Als je mij vertelt hoe ik kan signen/waar ik moet zijn om te sigen, laat me dat ff weten.
IK zit op Bloodscalp en speel Alliance (dwarven Paladiin)
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:36 schreef engessa het volgende:
[..]
Simpel, inloggen en in de chat om mij roepen. Of me direct aanspreken onder mijn nick ("/ t engessa He lul, waar zit je" wil meestal wel werken).
Niet /t trouwens, maar /r. Ik neem aan dat het een typfout is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Doen we, wel morgen, straks eerst naar de jaarbeurs
![]()
Wat is een PL sessie oh machtige Gamedemon-kloon?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:01 schreef pandemon het volgende:
leuk leuk leuk allemaal...
ga maar weer ff verder lvl-en... is het hier ook mogelijk om te plingen
en voor diegene die vroeg om snel te lvl-en.. een PL sessie als dat hier kan gaat erg hard, en anders quest doen.. was gister in een anderhalf uur bij lvl7 .. nu ff kijken hoe hard de rest gaat hier.
Op zich maakt het weining uit, de meeste fokkers die hier in WoW-topic posten heb ik nog nooit eerder gespeeld. Ik zit shatterd hand PVP. Je kan gewoon in je server vrienden makenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:33 schreef Fliepke het volgende:
even resumerend. Iedereen waaiert toch gewoon een beetje over de verschillende servers uit.
powerlevellen.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat is een PL sessie oh machtige Gamedemon-kloon?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |