wat een luxe probleem!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
nu al queues.
Nou dat wordt dan ook geen bloodscalp voor mij.
Ik kies wel een rustigere server
Dan ga je toch in Stormscale zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
nu al queues.
is dit zeker? hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
Lol ook blizzard had het in de gaten, is niet meer mogelijk met ELV![]()
idd, gvd zeg, 268 wachtenden voor me.. teringquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
nu al queues.
Die is er nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:35 schreef rihago het volgende:
waar zit die fok guild nou? en hoe kom ik er?
hij doet het nog hoor, net gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
Lol ook blizzard had het in de gaten, is niet meer mogelijk met ELV![]()
Uit de manual:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:28 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die is er nog niet.
Ik wil 'm best starten, maar eerst kijken hoe dat moet, heb geen idee
alt+tab is de uitvindingquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:34 schreef Black-Hole het volgende:
Zit ik heel ff op Fok! en dus uitgelogd, is er ineens een queue van meer dan 145 op Bloodscalp![]()
Ah, nou, iemand in een stad die zich geroepen voelt?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Uit de manual:
In order to create a guild you must have a minimum of 10 starting guild members. One of these players must be the guild leader.
The guild leader must find a Guild Master NPC in a city and purchase a guild charter for 10silver. The guild leader must then get nine other players to sign the guild charter. After 10 people are on the charter it must be returned to a Guild Master NPC and registered.
In heb wel interesse in de Fok! Guild, al mag ie vast niet zo heten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |