abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:05:12 #1
111964 Jitse
add goes here
pi_25040983
Ik heb dus een parelketting..

Voor degene die zich afvragen wat het is: linkje

Uit de tekst:
" Een parelketting is volkomen onschuldig. De papels geven geen klachten en hoeven niet te worden behandeld."
En dat stoort me nu juist, ik wil er vanaf.. ik vind het absoluut niet mooi.

Ik heb al anderhalf jaar een vriendin en ze heeft er nog nooit een opmerking over gemaakt ofzo, integendeel zelfs.. zij scheen heel moeilijk klaar te komen door gewone seks, maar bij mij lijkt 2 x op een avond niet echt een probleem te zijn, dus misschien stimuleert het wel een beetje als ze hard zijn.

Maar toch schaam ik me er vreselijk voor en ben ik ze liever arm als rijk.
Ik kan ze niet wegknippen want ze zijn even gevoelig als huid en bloeden ook bij het verwijderen.

Iemand misschien tips of ervaring ermee om ervanaf te raken?
Doktersadviesje durf ik niet dadelijk.. klein dorpje, ouders kenne dokter nogal goed enzo, ondanks doktergeheim vertrouw ik het niet.
or here.. contact me for further information or prices
pi_25041011
schuren ? slijpen ?
pi_25041074
Gewoon laten zitten. Je kan het niet behandelen, en zoals je zelf al aangeeft: ze zijn even gevoelig als alles er omheen, dus, probeer ze niet zelf weg te halen...
Kheb er zelf ok al een keer e.e.a. over uitgezocht, mgoed... er zijn zat mensen die hetzelfde hebben, dus 'raar' is het niet. Momenteel is er niets mis met je, en je hebt er verder geen last van, als je iets geks gaat proberen om ze weg te krijgen kan het alleen maar erger worden.
Enige probleem is dus dat je het zelf niet echt mooi vindt, ik zou er maar vrede mee hebben...
Is het al woonsdag?
pi_25041140
je kan altijd naar een GGD post of huisarts in een ander dorp gaan, die kunnen je misschien adviseren en heb je de zekerheid of je er zelf iets aan kunt doen.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:16:56 #5
111964 Jitse
add goes here
pi_25041178
mja, 't lijkt wel alsof ik hem niet goed was ofzo, daarom vind ik het niet mooi
niet dat ik van plan ben hem te tonen aan andere mensen dan mijn vriendin maar toch..
pi_25041211
Heb ze ook, vind t wel sjiek

Ff serieus, ik heb er geen last van, tis ook nauwelijks zichtbaar... en lees nu voor t eerst dat t hoort.. Stelt mij in iedr geval gerust..
duss
pi_25041345
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:19 schreef Kleefpasta2 het volgende:
Heb ze ook, vind t wel sjiek

Ff serieus, ik heb er geen last van, tis ook nauwelijks zichtbaar... en lees nu voor t eerst dat t hoort.. Stelt mij in iedr geval gerust..
kijk Jitse, that makes 3 of us
Zolang je vriendin het weet, dat het normaal is, zou ik d'r als ik jou was genoegen mee nemen.
zo'n big deal is het nou ook weer niet. We hebben het hier over iets dat most of the time onder je voorhuid zit, 't is nou niet dat het over je neus heen loopt...
Maak het jezelf simpel, heb er vrede mee and have fun
Is het al woonsdag?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:22:39 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25043096
edit: onz. reacties verwijderd. Serieus reageren plz.
pi_25043240
Heb het ook, talloze vrouwen al met hun mond aangehangen, nog nooit 1 opmerking over gehad. Gewoon niet druk over maken.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25047644
Ik heb het ook. Deze parelketting wordt ook wel ppp genoemd en in het engels pearly penile papules (weet niet zeker of het juist is). Als je op fok op ppp zoekt of pealy penile papules dan komt je op een aantal topics waar ze proberen met tandpasta ze te verwijderen.

Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes. Je kunt het met tandpasta doen, zoals ik, ze zijn bij mij bijna helemaal weg gegaan. Maar ze zijn wel weer terug gekomen, maar wel kleiner dan eerst. Ik moet het eigenlijk nog een paar keer doen. Het grote nadeel is dat je eikel er niet goed tegen kan. Deze gaat vervellen door het hydraterende effect. Na een paar dagen hangen de vellen erbij als je er teveel opsmeert. De tandpasta spreid vanzelf over de eikel uit. Bij mij is er een keer tandpasta in mijn pisgat gekomen en dat wil je echt niet. Dat doet pijn en je pist bloed (er stond een sixpack tandpasta en ik heb er een tube op losgespoten). Doe het dus niet elke dag. Je eikel wordt er ook helemaal rood van, als hij dat nog niet was.

Je vriendin zal dit zeker door hebben als je er tandpasta op doet.

Het ook in die vorige topics gelezen dat er cleraseal werd gebruikt. Hierdoor werd het minder, maar gingen ze niet weg.

edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn. Je loopt het risico op erectie problemen en het kost vast duurder dan tandpasta.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 23:27:41 #11
36899 Alaric
He who rules!
pi_25048900
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:42 schreef aap3aan het volgende:

Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes.

edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn.
Welke van deze twee zou het minste pijn doen? Lijkt me allebei niet prettig... en alleen het idee dat je Prodent op je ding moet smeren...

Ik zou er geen probleem van maken, tenzij je er heel veel last van ondervind....
pi_25057180
was ik de enige die bij het lezen van de topic titel aan zoiets als dit dacht?

pi_25057283
niks geks hoor. Ik heb dat ook
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_25065614
Weer onzin verwijderd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_25066789
*meldt zich*

Ik heb er geen problemen mee en mn ex had er ook geen problemen mee..
Gewoon lekker laten zitten, en om nou tandpasta erop te smeren lijkt me niet helemaal je-van-het.
pi_25067163
ik heb ff op Google gezocht......besnijden zou ook helpen
Maarja........... als ik hier lees dat er iemand baat bij tandpasta smeren heeft gehad dan zou ik dat op zn minst ook proberen.
Vooral als je er zelf geestelijk last van hebt.............
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:08:21 #17
111964 Jitse
add goes here
pi_25136804
hm daar heb ik tenminste iets aan, thx aap3aan.

toch nog vraagje over de kuur: hoelang doe je er tandpasta op? paar mins voor je douche in gaat? langer? een hele dag? :s
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:17:10 #18
26285 Carnman
Super Saiya-jin 4!
pi_25150266
* Carnman heeft het ook

Niks om je zorgen over te maken lijkt me
pi_43205089
Ik heb weleens gehoord dat ze door zonlicht/zonnebank uit drogen. Maar of het waar is geen idee.
pi_43209265
Ik heb het ook gehad.. ik durfde er zelfs geen seks voor te hebben omdat ik me ervoor schaamde. Ik ben naar 2 huisartsen geweest daarvoor. Eerst bij een vervanger van mijn huisarts. Die schreef een goedje op (bruin vloeibaar spul) wat ik op me eikel moest smeren. Met als gevolg dat je bovenste laag van je eikel afbrokkelt (uitsterft), je eikel gaat ervan opzwellen en word eerst rood, en daarna geelachtig en dan vallen er stukjes van je eikel af. Dit heb ik meerdere malen moeten doen, en deed echt onwijs pjin. Ik kon er niet eens meer van lopen zo veel pijn deed het, dus ben toen naar mijn eigen huisarts gegaan (die terug was van vakantie), en die vertelde me dat de vervangende huisarts me dat nooit had mogen geven. Die verwees me gelijk door naar het ziekenhuis.

Ik heb het uiteindelijk dus weg laten halen bij de dermatoloog (die het zelf ook had trouwens)... die deed het met een soort electro apparaatje, waarmee hij alles had weggebrand. Vooraf krijg je een zalfje wat de eikel verdoofd. Het is nu weg en ben die man echt zeeeer dankbaar. Nu 9 jaar later is het nog niet teruggekomen.

Ps, was een beetje een rare snuiter, zei dat ik een grote pik had en gaf me ook sexuele voorlichting ??? Ik wis niet echt wat ik daarmee aan moest.

Maar goed, ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen.

[ Bericht 17% gewijzigd door yoghurtje op 03-11-2006 18:12:28 ]
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43209509
Jemig, ik heb geen lul maar zit bovenstaand verhaal echt met samengeknepen bovenbenen te lezen
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:14:51 #22
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_43214216
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef yoghurtje het volgende:
... Met als gevolg dat je bovenste laag van je eikel afbrokkelt (uitsterft), je eikel gaat ervan opzwellen en word eerst rood, en daarna geelachtig en dan vallen er stukjes van je eikel af.
O M F G
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:54:07 #23
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_43215436
ik heb het ook, het is idd niet echt charmant maar ik heb er verder geen last van
Primum non nocere
pi_43216106
wat zijn die pareltjes precies?

hoe komen ze juist precies daar.
lijkt wel ingegroeide smegma ofzo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43216753
Kun je niet met een naaldje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig een gaatje erin maken en ze dan uitduwen?

Het lijkt namelijk wel wat op gerstekorrels die je in je gezicht kunt hebben en daar doen ze dat wel mee http://forum.vote4me.nl/?topic=9623

Maar goed, dan is het meestal maar eentje ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43222298
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef Syrena het volgende:
Kun je niet met een naaldje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig een gaatje erin maken en ze dan uitduwen?

Het lijkt namelijk wel wat op gerstekorrels die je in je gezicht kunt hebben en daar doen ze dat wel mee http://forum.vote4me.nl/?topic=9623

Zoiets zou ik ten strengste afraden .
Het gaat over je geslachtsorgaan wat een stuk gevoeliger is dan de huid in je gezicht.
Daarbij is een parelketting een oneffenheid in de huid en zit er niets in die 'pareltjes'.
ijs_beer fan!
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:19:58 #27
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43223372
OMG! TS, na het lezen van dit topic en de afschuwelijke 'behandelingen' waarmee men hier komt aanzetten, zou ik ze maar lekker laten zitten als ik jou was.

Denk je nog even rustig op FOK! te gaan lezen voor het slapen gaan, krijg je dit soort dingen voor je kiezen. Dat wordt weer gillend en badend in het zweet wakker worden vannacht...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_43223408
slijptol?
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_43223478
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:22 schreef winterapfel het volgende:

[afbeelding]
Anal Balls !

die zijn rete geil !
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_43228780
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef Jitse het volgende:
Ik heb al anderhalf jaar een vriendin en ze heeft er nog nooit een opmerking over gemaakt ofzo, integendeel zelfs.. zij scheen heel moeilijk klaar te komen door gewone seks, maar bij mij lijkt 2 x op een avond niet echt een probleem te zijn, dus misschien stimuleert het wel een beetje als ze hard zijn.
lijkt me sterk hè, dat die parelketting van je extra stimuleert bij je vriendin.
tenminste, als ik zo naar het plaatje kijk. of zijn het echt knoeperts van parels bij jou?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:08:29 #31
97111 ukga
Siewosie baas
pi_43234616
Jij hebt dus zeg maar "een kransje puistjes om je eikel"

(Klaas van der Eerden )
pi_43234752
Stem je VVD?
pi_43234774
Ja, de leuke grapjes mogen vanaf nu wel achterwege blijven.
ijs_beer fan!
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:30:12 #34
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_43236922
Ik wil je wel een keer pijpen, misschien helpt dat??
Deek da was pas unne goeie kloot
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:50:11 #35
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_43240959
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef nihilist het volgende:
Ik wil je wel een keer pijpen, misschien helpt dat??
Hee warempel. Ik zie nu toch net dat ik er ook een beetje last van heb.

Als je er echt vanaf wil kun je ze volgens mij alleen professioneel weg laten halen. Alle smeerseltjes, zalfjes en tandpasta's die een uitdrogend (dehydraterend dus en niet hydraterend) effect hebben, komen ook op plaatjes waar je het niet wil hebben. Gevolg: een uitelkaar vallend lid.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_43339578
sambal...
peace, nd suck a !@$%
pi_43342603
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:37 schreef fr0x het volgende:
sambal...
dat erop smeren?
werkt dat?
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:47:23 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43342720
Dat weet je nooit als je het niet probeert.
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 00:11:54 #39
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_43346212
* Jimbo meld

heb t ook, geen probleem jho en als ze t een probleem vind is ze je gewoon niet waard
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_43362812
Geloof me, tiger balsem en sambal is niks vergeleken met dat bruine goedje wat de eerste huisarts me meegaf, dat brand (rot?) gewoon het bovenste laagje van je eikel eraf, en de bedoeling zou zijn dat het de pareltjes mee zou "branden", maar dat was niet het geval (ze werden wel minder maar gingen niet weg)... en leuk is ook dat als je niet besneden bent, het allemaal gaat broeden etc onder je voorhuidje, en dat je voorhuidje het dus ook flink te verduren krijgt. Ik had op een gegeven moment een soort van lichte littekens op mijn voorhuid (aan de binnekant ervan). Dus als de dokter je een smeerseltje geeft, nooit erop smeren ! Gewoon gelijk vragen naar de dermatoloog.

De behandeling daarvan is vrij pijnloos, zolang het verdovingszalfje maar goed is ingewerkt (was bij mij niet het geval ! ). Andere methoden zijn er gewoon echt niet., en het laat geen littekens achter op je eikel of wat dan ook., dus gewoon doen als je er mee zit of last van hebt.
pi_43362950
Waar maak je je druk om, volgens mij hebben super veel jongens het, en het is niet vies of raar dus lekker laten zitten, mooie versiering
  woensdag 8 november 2006 @ 16:42:25 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43363036
Ik heb ze nog nooit bij een jongen gezien, maar mocht ik iemand tegenkomen, weet ik iig wat het is. Een probleem lijkt het me al helemaal niet voor me.
pi_43363240
Jezus mina, wie let daar nu op !
pi_43364896
Dames houden van blingbling, dat weet je toch?

'Alleee, gij schone poldersloerie, kom mee naar mijn kot, ik heb nog een mooie parelketting voor u liggen [eh ..staan inmiddels....poeh]'

Eh ja
  woensdag 8 november 2006 @ 17:57:05 #45
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43365515
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:22 schreef winterapfel het volgende:

[afbeelding]
nee
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  woensdag 8 november 2006 @ 17:57:29 #46
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_43365537
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef yoghurtje het volgende:
en leuk is ook dat als je niet besneden bent, het allemaal gaat broeden etc onder je voorhuidje, en dat je voorhuidje het dus ook flink te verduren krijgt. Ik had op een gegeven moment een soort van lichte littekens op mijn voorhuid
Het leuke van een voorhuid is natuurlijk ook dat die het zalfje na een tijdje lekker over de hele eikel uitsmeert.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_43365738
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Het leuke van een voorhuid is natuurlijk ook dat die het zalfje na een tijdje lekker over de hele eikel uitsmeert.
Precies, dus ook de bovenkant was "ontstoken", deed mega zeer bij het plassen.
pi_43365930
wat boeien die dingen nou! ik dacht eerst dat ik een soa oid had (wat technisch niet eens kon) ben er voor naar de dokter geweest en die zei dat het van die parelketting was. mij boeid het echt helemaal niks, ook me'n vriendin niet, net zoals de jouwe, waarom zou je er dan wat aan willen doen?
en ik zou ook niet met tandpasta op je eikel gaan smeren, tandpasta heet niets voor niets tandpasta..
  woensdag 8 november 2006 @ 18:15:04 #49
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_43366150
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef punkjunk het volgende:
wat boeien die dingen nou! ik dacht eerst dat ik een soa oid had (wat technisch niet eens kon) ben er voor naar de dokter geweest en die zei dat het van die parelketting was. mij boeid het echt helemaal niks, ook me'n vriendin niet, net zoals de jouwe, waarom zou je er dan wat aan willen doen?
en ik zou ook niet met tandpasta op je eikel gaan smeren, tandpasta heet niets voor niets tandpasta..
+1 logica

Maar idd, wees blij dat het geen wratten zijn etc etc.

FTW: dat dit topique het nog steeds doet joh!
  woensdag 8 november 2006 @ 18:19:30 #50
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43366313
quote:
Ik heb het ook. Deze parelketting wordt ook wel ppp genoemd en in het engels pearly penile papules (weet niet zeker of het juist is). Als je op fok op ppp zoekt of pealy penile papules dan komt je op een aantal topics waar ze proberen met tandpasta ze te verwijderen.

Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes. Je kunt het met tandpasta doen, zoals ik, ze zijn bij mij bijna helemaal weg gegaan. Maar ze zijn wel weer terug gekomen, maar wel kleiner dan eerst. Ik moet het eigenlijk nog een paar keer doen. Het grote nadeel is dat je eikel er niet goed tegen kan. Deze gaat vervellen door het hydraterende effect. Na een paar dagen hangen de vellen erbij als je er teveel opsmeert. De tandpasta spreid vanzelf over de eikel uit. Bij mij is er een keer tandpasta in mijn pisgat gekomen en dat wil je echt niet. Dat doet pijn en je pist bloed (er stond een sixpack tandpasta en ik heb er een tube op losgespoten). Doe het dus niet elke dag. Je eikel wordt er ook helemaal rood van, als hij dat nog niet was.

Het ook in die vorige topics gelezen dat er cleraseal werd gebruikt. Hierdoor werd het minder, maar gingen ze niet weg.

edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn. Je loopt het risico op erectie problemen en het kost vast duurder dan tandpasta.
dus die tandpasta was de boosdoener! en ik mijn vriendin maar zeggen dat ze niet dr tanden moest poetsen alvorens.. thanks voor de info bro!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43367484
Wow hier heb ik dus gewoon nog nooit van gehoord
Weer wat geleerd
Whatever you're about to discover we off that.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:43:35 #52
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_43377903
Zouden al die rappers ook een parelketting rond hun eikel hebben?
Big Pimpin' baby
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
pi_59429018
Ik zie steeds dat het niet geneselijk is maar het tegndeel is waar: het is juist heel goed behandelbaar.
Zelf laat ik het gewoon zitten omdat 10-15% van de mannen het heeft. Zie link voor info behandeling:

http://www.huidlaser.nl/?pid=41
  maandag 16 juni 2008 @ 12:40:00 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59429108
Ongelofelijk wat kansloos. Vrouwen willen een designerkutje en laten de dokter de helft wegsnijden, mannen zijn bang dat hun piemel er gek uitziet en laseren, branden en smeren tot de vellen erbij hangen om maar van die paar kleine witte onopvallende bultjes af te komen. Serieus .
pi_59437223
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef Syrena het volgende:

mijn mond viel 20cm open van dit achtelijk stommen en waarscheinlijk zeer pijnlijken idee
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_59438949
Ik zat me al helemaal te verheugen op een smeuiig topic waarin iemand had geexperimenteerd met het halssnoer van zijn overleden oma en dat met geen mogelijkheid meer uit een of ander gat kon krijgen....

Krijg je zoiets

Anticlimax
pi_59439229
Zeikerd, hoor je mij nog zeuren over mijn SOA?
And that is how I met your mother.
pi_59439254
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wow hier heb ik dus gewoon nog nooit van gehoord
Weer wat geleerd
Je bent gewoon niet hoerig genoeg
And that is how I met your mother.
pi_59440381
Een laser op m'n lul laten schieten om die paar buljes weg te laten halen? Mij niet gezien, ik stoor me er niet aan.
pi_59465831
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef BlixaBargeld het volgende:
Een laser op m'n lul laten schieten om die paar buljes weg te laten halen? Mij niet gezien, ik stoor me er niet aan.

Heb 's een paar plaatjes opgezocht, maar ziet er inderdaad niet vies of storend uit. Lijken net die dingetjes die je ook op je tong hebt.

Zou dus iig niet met tandpasta en andere agressieve middeltjes aan de gang gaan!

Als het je heel onzeker maakt, ga je beter naar een dermatoloog...
Sweet and innocent...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:53:24 #61
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59465864
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:51 schreef Innocence het volgende:

[..]

Als het je heel onzeker maakt, ga je beter naar een dermatoloog...
Een psycholoog bedoel je.
pi_59465904
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Een psycholoog bedoel je.
Want je hebt een psychisch probleem, als je onzeker wordt van dingen aan je penis die niet 'normaal' zijn?
Sweet and innocent...
pi_59782904
quote:
Ps, was een beetje een rare snuiter, zei dat ik een grote pik had en gaf me ook sexuele voorlichting ??? Ik wis niet echt wat ik daarmee aan moest.
*proest*
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever...
it remembers little things, long after you have forgotten everything.
  woensdag 8 april 2009 @ 16:13:51 #64
251540 Anoniemehelper
Vraag maar raak
pi_67832690
-edit-
Dit is spam. Koop een banner via pr@fok.nl

[ Bericht 68% gewijzigd door Sander op 08-04-2009 16:17:00 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 16:15:34 #65
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_67832758
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:55 schreef Innocence het volgende:

[..]

Want je hebt een psychisch probleem, als je onzeker wordt van dingen aan je penis die niet 'normaal' zijn?
Ja, want een parelketting is niet normaal? Dit 'probleem' valt echt in dezelfde categorie als vrouwen die vinden dat hun schaamlippen te groot zijn.
  woensdag 8 april 2009 @ 16:17:37 #66
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_67832833
Also, wat een kutkick van die spammer.
  woensdag 8 april 2009 @ 16:23:00 #67
251540 Anoniemehelper
Vraag maar raak
pi_67833050
quote:

edit:
Met laseren is er geen kans op erectie problemen aangezien je alleen een klein stukje van de bovenste huid aflasert. Tandpasta helpt niet1
  woensdag 8 april 2009 @ 17:33:00 #68
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67835486
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik zat me al helemaal te verheugen op een smeuiig topic waarin iemand had geexperimenteerd met het halssnoer van zijn overleden oma en dat met geen mogelijkheid meer uit een of ander gat kon krijgen....

Krijg je zoiets

Anticlimax
Idem

OT: ziet er best wel nasty uit
pi_67853664
Verhuis naar een groot dorp en laat ze daar behandelen.

Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')