kijk Jitse, that makes 3 of usquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:19 schreef Kleefpasta2 het volgende:
Heb ze ook, vind t wel sjiek![]()
Ff serieus, ik heb er geen last van, tis ook nauwelijks zichtbaar... en lees nu voor t eerst dat t hoort.. Stelt mij in iedr geval gerust..![]()
Welke van deze twee zou het minste pijn doen? Lijkt me allebei niet prettig... en alleen het idee dat je Prodent op je ding moet smeren...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:42 schreef aap3aan het volgende:
Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes.
Je vriendin zal dit zeker door hebben als je er tandpasta op doet.
edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn.
O M F Gquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef yoghurtje het volgende:
... Met als gevolg dat je bovenste laag van je eikel afbrokkelt (uitsterft), je eikel gaat ervan opzwellen en word eerst rood, en daarna geelachtig en dan vallen er stukjes van je eikel af.
Zoiets zou ik ten strengste afradenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef Syrena het volgende:
Kun je niet met een naaldje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig een gaatje erin maken en ze dan uitduwen?
Het lijkt namelijk wel wat op gerstekorrels die je in je gezicht kunt hebben en daar doen ze dat wel mee http://forum.vote4me.nl/?topic=9623
Maar goed, dan is het meestal maar eentje ofzo.
Anal Balls !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:22 schreef winterapfel het volgende:
was ik de enige die bij het lezen van de topic titel aan zoiets als dit dacht?
[afbeelding]
lijkt me sterk hè, dat die parelketting van je extra stimuleert bij je vriendin.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef Jitse het volgende:
Ik heb al anderhalf jaar een vriendin en ze heeft er nog nooit een opmerking over gemaakt ofzo, integendeel zelfs.. zij scheen heel moeilijk klaar te komen door gewone seks, maar bij mij lijkt 2 x op een avond niet echt een probleem te zijn, dus misschien stimuleert het wel een beetje als ze hard zijn.
Hee warempel. Ik zie nu toch net dat ik er ook een beetje last van heb.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef nihilist het volgende:
Ik wil je wel een keer pijpen, misschien helpt dat??
dat erop smeren?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:37 schreef fr0x het volgende:
sambal...
neequote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:22 schreef winterapfel het volgende:
was ik de enige die bij het lezen van de topic titel aan zoiets als dit dacht?
[afbeelding]
Het leuke van een voorhuid is natuurlijk ook dat die het zalfje na een tijdje lekker over de hele eikel uitsmeert.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef yoghurtje het volgende:
en leuk is ook dat als je niet besneden bent, het allemaal gaat broeden etc onder je voorhuidje, en dat je voorhuidje het dus ook flink te verduren krijgt. Ik had op een gegeven moment een soort van lichte littekens op mijn voorhuid
Precies, dus ook de bovenkant was "ontstoken", deed mega zeer bij het plassen.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het leuke van een voorhuid is natuurlijk ook dat die het zalfje na een tijdje lekker over de hele eikel uitsmeert.![]()
+1 logicaquote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef punkjunk het volgende:
wat boeien die dingen nou!ik dacht eerst dat ik een soa oid had (wat technisch niet eens kon) ben er voor naar de dokter geweest en die zei dat het van die parelketting was. mij boeid het echt helemaal niks, ook me'n vriendin niet, net zoals de jouwe, waarom zou je er dan wat aan willen doen?
en ik zou ook niet met tandpasta op je eikel gaan smeren, tandpasta heet niets voor niets tandpasta..
dus die tandpasta was de boosdoener! en ik mijn vriendin maar zeggen dat ze niet dr tanden moest poetsen alvorens..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:42 schreef aap3aan het volgende:
Ik heb het ook. Deze parelketting wordt ook wel ppp genoemd en in het engels pearly penile papules (weet niet zeker of het juist is). Als je op fok op ppp zoekt of pealy penile papules dan komt je op een aantal topics waar ze proberen met tandpasta ze te verwijderen.
Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes. Je kunt het met tandpasta doen, zoals ik, ze zijn bij mij bijna helemaal weg gegaan. Maar ze zijn wel weer terug gekomen, maar wel kleiner dan eerst. Ik moet het eigenlijk nog een paar keer doen. Het grote nadeel is dat je eikel er niet goed tegen kan. Deze gaat vervellen door het hydraterende effect. Na een paar dagen hangen de vellen erbij als je er teveel opsmeert. De tandpasta spreid vanzelf over de eikel uit. Bij mij is er een keer tandpasta in mijn pisgat gekomen en dat wil je echt niet. Dat doet pijn en je pist bloed (er stond een sixpack tandpasta en ik heb er een tube op losgespoten). Doe het dus niet elke dag. Je eikel wordt er ook helemaal rood van, als hij dat nog niet was.
Het ook in die vorige topics gelezen dat er cleraseal werd gebruikt. Hierdoor werd het minder, maar gingen ze niet weg.
edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn. Je loopt het risico op erectie problemen en het kost vast duurder dan tandpasta.
mijn mond viel 20cm open van dit achtelijk stommen en waarscheinlijk zeer pijnlijken ideequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef Syrena het volgende:
Kun je niet met een naaldje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig een gaatje erin maken en ze dan uitduwen?
Het lijkt namelijk wel wat op gerstekorrels die je in je gezicht kunt hebben en daar doen ze dat wel mee http://forum.vote4me.nl/?topic=9623
Maar goed, dan is het meestal maar eentje ofzo.
Je bent gewoon niet hoerig genoegquote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wow hier heb ik dus gewoon nog nooit van gehoord
Weer wat geleerd
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef BlixaBargeld het volgende:
Een laser op m'n lul laten schieten om die paar buljes weg te laten halen? Mij niet gezien, ik stoor me er niet aan.
Een psycholoog bedoel je.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:51 schreef Innocence het volgende:
[..]
Als het je heel onzeker maakt, ga je beter naar een dermatoloog...
Want je hebt een psychisch probleem, als je onzeker wordt van dingen aan je penis die niet 'normaal' zijn?quote:
*proest*quote:Ps, was een beetje een rare snuiter, zei dat ik een grote pik had en gaf me ook sexuele voorlichting ??? Ik wis niet echt wat ik daarmee aan moest.
Ja, want een parelketting is niet normaal?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:55 schreef Innocence het volgende:
[..]
Want je hebt een psychisch probleem, als je onzeker wordt van dingen aan je penis die niet 'normaal' zijn?
Met laseren is er geen kans op erectie problemen aangezien je alleen een klein stukje van de bovenste huid aflasert. Tandpasta helpt niet1quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:42 schreef aap3aan het volgende:
Ik heb het ook. Deze parelketting wordt ook wel ppp genoemd en in het engels pearly penile papules (weet niet zeker of het juist is). Als je op fok op ppp zoekt of pealy penile papules dan komt je op een aantal topics waar ze proberen met tandpasta ze te verwijderen.
Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes. Je kunt het met tandpasta doen, zoals ik, ze zijn bij mij bijna helemaal weg gegaan. Maar ze zijn wel weer terug gekomen, maar wel kleiner dan eerst. Ik moet het eigenlijk nog een paar keer doen. Het grote nadeel is dat je eikel er niet goed tegen kan. Deze gaat vervellen door het hydraterende effect. Na een paar dagen hangen de vellen erbij als je er teveel opsmeert. De tandpasta spreid vanzelf over de eikel uit. Bij mij is er een keer tandpasta in mijn pisgat gekomen en dat wil je echt niet. Dat doet pijn en je pist bloed (er stond een sixpack tandpasta en ik heb er een tube op losgespoten). Doe het dus niet elke dag. Je eikel wordt er ook helemaal rood van, als hij dat nog niet was.
Het ook in die vorige topics gelezen dat er cleraseal werd gebruikt. Hierdoor werd het minder, maar gingen ze niet weg.
edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn. Je loopt het risico op erectie problemen en het kost vast duurder dan tandpasta.
Idemquote:Op maandag 16 juni 2008 18:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik zat me al helemaal te verheugen op een smeuiig topic waarin iemand had geexperimenteerd met het halssnoer van zijn overleden oma en dat met geen mogelijkheid meer uit een of ander gat kon krijgen....
Krijg je zoiets
Anticlimax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |