Oplichterquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is gewoon zielig. Maar bovendien is het handel en dat mag hier niet.
Ik heb hier nog zo'n armstrongbandje liggen. Als dit topic morgen nog open is ga ik het aanbieden voor 25,-. ()
Ja laten we van elke handelaar zijn email spammenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb hier nog zo'n armstrongbandje liggen. Als dit topic morgen nog open is ga ik het aanbieden voor 25,-. ()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Idd, die heb ik hier ook nog 2, en nog 3 van respect2all, is toch zielig als ik die nu voor 25 euro ga verkopen. Die polsbandjes zijn bedoeld voor een goed doel, niet voor het handelen en winst maken..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is hier vrijwel nooit HANDEL........ allemaal 2ehands particuliere verkoop !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja laten we van elke handelaar zijn email spammen
Grote knul hoor
Nou boeiend?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:56 schreef matboy het volgende:
[..]
Er is hier vrijwel nooit HANDEL........ allemaal particuliere verkoop !
De opmerkingen van jou maken je een echte man !!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou boeiend?
En daarom ga je maar een topic openen, de T/S uitschelden en zijn email posten?
Grote knul![]()
Zei ik laten we alle email adressen van handelaren op fok spammen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:56 schreef matboy het volgende:
[..]
Er is hier vrijwel nooit HANDEL........ allemaal 2ehands particuliere verkoop !
[/quote]quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Zei ik laten we alle email adressen van handelaren op fok spammen?
NEE
[quote]Op zaterdag 12 februari 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja laten we van elke handelaar zijn email spammen
Grote knul hoor
Dank je, valt het je nu pas op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:59 schreef matboy het volgende:
[..]
De opmerkingen van jou maken je een echte man !!![]()
Omdat er nu iemands mail wordt gepost. Een topicreport is al geplaatst, maar helaas duurt het even.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Daar hou je je anders ook niet echt aan poephoofd
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Matboy, geef ff als je een man bent je telefoonnummer. Ik wil dit maar al te graag over de telefoon verder bespreken
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:31 schreef American_Nightmare het volgende:
En geef mij je effe je adres matboy want ik wil je in mekaar komen slaan.
Jongen je doet maarquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Laten we even ontopic gaan, voordat ik neigingen krijg naar maurik te gaan
Je voelt je nu echt een man hequote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Doe maar een slotje op dit topic andersLaat die berichten maar staan, wel komisch opzich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |