Iid, iemand nog hardware kopen ?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Dit is gewoon pure handel en dat mag niet volgens de FAQ.
Maar als de mods dit blijven toestaan dan ga ik morgen ook es wat topics aanmaken.
Sukkelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:21 schreef matboy het volgende:
Wellicht is het leuk om [...] eens flink te spammen ? (denk wel even om je IP in dat geval)
In dat geval ben je nog veeel zieliger als tsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:21 schreef matboy het volgende:
Wellicht is het leuk om ... eens flink te spammen ? (denk wel even om je IP in dat geval)
Leuk weer een discussie op gang... dat was eigenlijk de bedoeling van de postquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:41 schreef tonks het volgende:
[..]
In dat geval ben je nog veeel zieliger als ts
Haal de email even weg in de quote van die stakker.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:41 schreef tonks het volgende:
[..]
In dat geval ben je nog veeel zieliger als ts
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Haal de email even weg in de quote van die stakker.
Respectloze handelaren verdienen dat nietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Moet jij zeggen poepoog@hotmail.comquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Moet jij zeggen poepoog@hotmail.com
En TS, wat ben jij zielig...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:14 schreef matboy het volgende:
!!!!!!!!!!!! OPLICHTERIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oplichterquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is gewoon zielig. Maar bovendien is het handel en dat mag hier niet.
Ik heb hier nog zo'n armstrongbandje liggen. Als dit topic morgen nog open is ga ik het aanbieden voor 25,-. ()
Ja laten we van elke handelaar zijn email spammenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb hier nog zo'n armstrongbandje liggen. Als dit topic morgen nog open is ga ik het aanbieden voor 25,-. ()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Idd, die heb ik hier ook nog 2, en nog 3 van respect2all, is toch zielig als ik die nu voor 25 euro ga verkopen. Die polsbandjes zijn bedoeld voor een goed doel, niet voor het handelen en winst maken..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is hier vrijwel nooit HANDEL........ allemaal 2ehands particuliere verkoop !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja laten we van elke handelaar zijn email spammen
Grote knul hoor
Nou boeiend?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:56 schreef matboy het volgende:
[..]
Er is hier vrijwel nooit HANDEL........ allemaal particuliere verkoop !
De opmerkingen van jou maken je een echte man !!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou boeiend?
En daarom ga je maar een topic openen, de T/S uitschelden en zijn email posten?
Grote knul![]()
Zei ik laten we alle email adressen van handelaren op fok spammen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:56 schreef matboy het volgende:
[..]
Er is hier vrijwel nooit HANDEL........ allemaal 2ehands particuliere verkoop !
[/quote]quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Zei ik laten we alle email adressen van handelaren op fok spammen?
NEE
[quote]Op zaterdag 12 februari 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja laten we van elke handelaar zijn email spammen
Grote knul hoor
Dank je, valt het je nu pas op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:59 schreef matboy het volgende:
[..]
De opmerkingen van jou maken je een echte man !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |