jokkertquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, mag überhaupt niet meer.
Nieuwe policy.
De MED en update van de FAQ volgen zo snel ik mijn kleurtje heb.quote:
owwww.. ik was al bang...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De MED en update van de FAQ volgt zo snel ik mijn kleurtje heb.
Wat niet wegneemt dat de policy inmiddels van kracht is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
owwww.. ik was al bang...
hmmm..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat de policy inmiddels van kracht is.
the sick bastardsquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat de policy inmiddels van kracht is.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo gauw ik mijn kleurtje heb wordt ook die ge-update.
ja een kettinghangslot .. op iemands hersenpan ... kijken of tie zwaar staal koppen kanquote:
Ja precies, door iets te negeren zorg je ervoor dat het verdwijnt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef Cappy het volgende:
anywayyyyyyyyyyyy, we aint hurting nobody .. ( yet ) ... zelfde als drugs verslaafde .. laat je ze met rust .. no problem ga je moeilijk doen .. ja dan vraag je erom![]()
uhmm kweet niet of ik je helemaal begrijp .. maar drugs verslaafde zijn een soort van theater show en is nog gratis ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja precies, door iets te negeren zorg je ervoor dat het verdwijnt.))).
Bovendien kunnen de huidige servers de extra load prima aan.
lay-out verneukerquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef hallo_mensen het volgende:
---lang---
its a hard knox worldquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja. Fijn
. Je begrijpt me inderdaad niet
.
.
das waar... verneuk nog maar een paar lay-outs..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je prioriteiten stellen
okay .. vertel .. je prioriteiten ..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je prioriteiten stellen
Ga eerst eens werkenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:55 schreef Cappy het volgende:
[..]
okay .. vertel .. je prioriteiten ..
Ik verwacht teminste HBO niveau![]()
een soort essay ofzo ..
( don't mind me .. moet morgen weer eens werken .. en ik heb geen zin ... na 2 maanden lekker lui zijn )
werk vanaf me 16de full time .. en dit is de laaaaaaangste periode werkloos ... maarja ben er nu een beetje achter dat werken zo al doelloos is ..quote:
waaromquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:00 schreef hallo_mensen het volgende:
Nu heeft het topic bestaansrecht
Mooi .. weer een eigenschap genoteerd ....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:04 schreef Janetje het volgende:
laat maar... --traag van begrip--
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
Mooi .. weer een eigenschap genoteerd ....![]()
Bob Marley - I'm going to get ya( girl )
lol
quote:
I gok dat ik niet de eerste ben die naar bed gaat vandaag ...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:10 schreef Cappy het volgende:
[..]
I gok dat ik niet de eerste ben die naar bed gaat vandaag ...
je kunt met het verkeerde been eruit stappen .. maar zeker ook verkeerd erin gaan![]()
"sniff"
girl .. please smile .. an angry face made by a fool is no style.quote:
Post het hier , doe ik het wel voor jouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:14 schreef Cappy het volgende:
ik heb zo al een vage dag ..... eergisteren het contact verbroken met iemadn .. een heel leuk meisje .. maar ze wist het niet zeker en dan wordt ik pissig .. maarja .. kan gebeuren..
maar nu .. ik gisteren bezopen en pissig .. inloggen op haar hotmail.. lukte niet ... krijg ik de geheime vraag .. ... en laat ik nu het antwoord weten .... en ik ben zo trots dat ik het niet gedaan heb ...
maar ben heb z'n zwaar kut vermoede dat ze iemand anders had eigenlijk .................ooooh .. vrouwen .. ooh het is zo makkelijk .. alles weten na het invoeren van de naam van der favo huisdier .. maar het is zo triest ..:'( ..
dus vandaag maar weer aan de zuip ..
Zou een goede klant voor de AA zijn ..![]()
zondag ...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Post het hier , doe ik het wel voor jou
Ik zal het noterenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:26 schreef Cappy het volgende:
[..]
zondag ...![]()
als je het zondag nog weet .. dan geef ik het jeals ze onderussen niets meer zegt ...
done dealquote:
merry christmas...quote:
ja maar hij is sinterklaas niet ... oepsquote:
EENSCH, mits bierquote:
kuttopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |