hehehehe goed ideequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:06 schreef DIA het volgende:
ik had een goed idee maar ik bel zelf niet .....
een man die zegt dat die de pa van martinuhhhh is en vraagt wat hij met zijn dochter wil ......
omdat hij zag op de tel dat zij hem savonds nog had gebeld.......
Nee, eerst moet Saskia bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:06 schreef DIA het volgende:
ik had een goed idee maar ik bel zelf niet .....
een man die zegt dat die de pa van martinuhhhh is en vraagt wat hij met zijn dochter wil ......
omdat hij zag op de tel dat zij hem savonds nog had gebeld.......
Martinuuuh zei toch 'met Daphne' ? of ben ik nou...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:12 schreef DIA het volgende:
daphne ? wie is dat?
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:14 schreef -moi- het volgende:
daphne is toch martinuhhh?
Hij mailt onder de naam Henk? Nou, dan weet je wel weer hoe serieus je het moet nemen. Waarschijnlijk heeft hij ook een mobieltje gekocht voor dit soort ongein, dat 'ie altijd met de juiste naam opneemt....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:28 schreef MmadviewW het volgende:
omdat in mail henk staat en op marktplaats hans
Je hebt gehoord wat een stumper het is....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:34 schreef MmadviewW het volgende:
zou eik wel is willen weten waarom ie naakte schoonmaakster zoekt .. volgens mij is ie extreme nudist of kan die de wallen niet betalen
weltrustenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik lees het morgen wel! Truste!
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:39 schreef MmadviewW het volgende:
zo iets?
Hoi Henk,
Ik ben al helemaal geschoren, en klaar voor de eerste ontmoeting. Moet het sollicitatiegesprek ook naakt?
In principe ben ik 's avonds altijd wel beschikbaar. Ingrid is trouwens afgehaakt (mag niet mee van haar vriend), je zult het met mij moeten doen'.
Ik slik trouwens ook de pil dus voor zwangerschap hoeven we niet bang te zijn...
Tevens als ik gele handschoentjes draag blijf ik dan ook 25 euro per uur verdienen ivm ik dan niet meer volledig naakt ben...
Hete Kusjes,
Saskia
okidokiquote:
Andoire: VOOR BELLENquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:46 schreef MmadviewW het volgende:
Tegen mailen: DIA, Andoire
Voor mailen:teamlead, TheSilentEnigma
hahaha.. goede toevoeging...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:47 schreef vbmot het volgende:
Het is wel laat om te mailen. Zeg anders dat je nu ff snel moet mailen omdat papa nu pas naar bed is.
whahaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:47 schreef vbmot het volgende:
Het is wel laat om te mailen. Zeg anders dat je nu ff snel moet mailen omdat papa nu pas naar bed is.
quote:Ik slik trouwens ook de pil dus voor zwangerschap hoeven we niet bang te zijn...
Whahahahahha klasse gedaan!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:52 schreef Omaha het volgende:
Ik heb een kleine compilatie gemaakt onder een deuntje, maar hij kan een btje tegenvallen
klik hierrr
Lol....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:52 schreef Omaha het volgende:
Ik heb een kleine compilatie gemaakt onder een deuntje, maar hij kan een btje tegenvallen
klik hierrr
lol maar de stem is iets te zacht!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:52 schreef Omaha het volgende:
Ik heb een kleine compilatie gemaakt onder een (toepasselijk) deuntje, maar hij kan een btje tegenvallen
klik hierrr
Ja dacht ik al, ik was namelijk aan het bewerken met koptelefoon op en dan is het wel goed te horen, maar gewoon door de boxen niet echtquote:
He omaha hijs echt perfectquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:00 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, ik was namelijk aan het bewerken met koptelefoon op en dan is het wel goed te horen, maar gewoon door de boxen niet echt.
Heheh tnxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:03 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
He omaha hijs echt perfect![]()
vooral in liedje:"ja jij wist wel wie ik was"
zegt die kerel:"Ja dat wel linda"
whaha perfectos zit veel tijd in of niet![]()
Muziek staat echt te hardquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:00 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, ik was namelijk aan het bewerken met koptelefoon op en dan is het wel goed te horen, maar gewoon door de boxen niet echt.
Hij is inderdaad droog!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:06 schreef Omaha het volgende:
[..]
Heheh tnx.
Ja ben er wel even mee bezig geweest, maar ach
Zou eerst hele nummer doen, maar vond 'm nu wel toepasselijk genoeg eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |