abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27603763
Oma Slater tegen Little Mo: "Het lijkt wel alsof jij iemand probeert te ontlopen"

Stacey: "Wanneer komen Mickey en z'n vrienden ?"
Keith en Rosie: "Die komen niet, die zijn uit eten bij de Indier"
Stacey: "Opgescheept met een stel losers, leuk hoor"

Chrissy: "Als jij me onderuit haalt sleur ik je mee, ik weet hoe dol je bent op gevangenissen. Misschien worden we er buren."
Sam: "Kunnen we er over praten ?"
Chrissy: "Nee, je bent ontslagen."
pi_27629653
'k Word een beetje ibbelig van Tina, speelt nu een kittig zorgzaam huisvrouwtje voor Johnny terwijl hij druk, druk, druk dé bizzman moet voorstellen, gedsie! Komt Ruby nog terug trouwens? Ze had best wat toe te voegen in EE, jammer hoor.
  zondag 5 juni 2005 @ 13:36:08 #203
521 ruby
Hell yeah!
pi_27643009
Ik was blij dat Pauline een paar dagen even niet in beeld was. Nu is ze er weer en wordt ze weer psychotisch. We kunnen natuurlijk op onze klompen aanvoelen dat de foto's van haar en Rebecca gevonden worden he.

En Ruby mag van mij ook best terugkomen. Ik vond 'r zeker oké.

Maar ik wacht eigenlijk op Dennis. Ik wil weer mooi mannenvlees zien!

Trouwens, waar zijn Danny en Jake eigenlijk?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_27699945
Pauline gaat op ramkoers! Verder snap ik werkelijk niet waarom Gerry en Minty in dat pubergedrag blijven hangen. Jessie Wallace (Kat) is boos, bang dat Letitia Dean (Sharon) belangrijker verhaallijnen krijgt: "The actress is also worried that co-star Letitia will be offered too many of the soap's high-profile storylines, while she could be forced to take a back-seat when on-screen husband Alfie leaves the show." The hole story Eigenlijk ben ik een beetje op Kat uitgekeken. Zo uit de modder en dan zooo vrolijk naar Alfie, ik vind het allemaal ongeloofwaardig. En yep, Dennis mot terug!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:52:27 #205
521 ruby
Hell yeah!
pi_27700229
Ja, ik ben ook op Kat uitgekeken. En dat schijtlollige gedoe bij de marktkraampjes hoeft van mij ook niet.

Dus wat mij betreft krijgt Sharon een betere verhaallijn.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:52:06 #206
16715 Mylene
*schatje*
pi_27711407
Ruby komt ook terug. De actrice die haar speelt is afwezig i.v.m. examens en vakantie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dennis , eindelijk .

Ook grappig, in een interview vertelde Lacey Turner, die Stacey speelt, dat ze vroeger vanuit haar raam naar de set van EastEnders kon kijken. Ze heeft daar dus in de buurt gewoond.
quote:
Has appearing on EastEnders always been your ambition?
I used to live just round the corner from BBC Elstree. Since I was four or five I used to look out my window at the set and think, 'I want to be in that'.
bron

En dat is gebeurd .
pi_27884785
Pauline heeft met pijn in het hart afscheid genomen van Chloe/Rebecca.
Zoe wordt geconfonteerd met de moord op Dennis Sr. wanneer ze het moordwapen bij Pauline ziet. Een wanhopige Chrissy verkoopt haar een oplawaai en nu staat ze op het punt om Kat de waarheid te vertellen (waar zouden we toch zijn zonder cliffhangers ?)

Johnny: "Het geheim van een goed leven is.."
Danny: "Vroeg opstaan en goed ontbijten"
Johnny: "Ik waardeer je humor en in zekere zin heb je gelijk, maar waar het echt om draait is dat je pas een winnaar bent als je van je nadeel je voordeel weet te maken."

En waar hebben we dat meer gehoord ?
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:47:19 #208
521 ruby
Hell yeah!
pi_27958282
Oké, Zoë gaat pleite. Tijd voor een nieuw tijdperk dus. Sharon en Dennis mogen nu hun intrede doen.

En Ross Kemp dus ook!

pi_28030293
Yeah, wat een entree van Dennis en Sharon! Goed bedacht. Ik zou het toch wel wat vinden als Chrissy iets begint (alweer) met Jake < hij heeft toch wel wat op een bepaalde manier. Ik heb het trouwens wel gehad (al een tijdje) met lobbes Charley, ziet niks, hoort niks, ziet er niet uit, nietszeggend allemaal. Nou Zoe, het beste meid! (als model verder geloof ik)
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:28:11 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_28041189
Zoë model? Hmmm. Ik vind 'r niet lelijk maar ik vind het zeker geen model. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

En ja, eindelijk is onze stoot Dennis weer terug.
pi_28045012
Donderdag was weer zo'n aflevering vol ontboezemingen; Zoe die van Chrissy een verklaring eist (nadat laatstgenoemde d'r bekomst heeft gekregen), Billy die Alfie voor matennaaier uitmaakt en Kat die met Maureen herinneringen ophaalt aan al die keren dat Charlie boos werd (Stacey had weer eens 's mans vertrouwen beschaamd door een tientje te jatten en kreeg achter gsloten deuren flink de wind van voren) terwijl ze Zoe's spullen inpakken.

DONDERDAG

Chrissy: "Wat wil je ?"
Zoe (en haar vuist): "Om te beginnen de waarheid"

Chrissy: "Volgens mij heb jij niets meegemaakt dat niets door, of vanwege, een ander is veroorzaakt"
Zoe: "Ik wou alleen maar helpen"
Chrissy: "Ach natuurlijk, mevrouw is slachtoffer. Nou, je zult hier de komende jaren nog zeker de vruchten van plukken. En eerlijk gezegd interesseert het me geen ene moer waar je heen gaat of wat je gaat doen"
Zoe: "Misschien moet je dat maar wel doen"

Billy tegen Alfie: "Ik bedank je niet want een paar biertjes maken nog geen vrienden, en volgens mij weet je niet eens wat vriendschap inhoudt. Achter al die praatjes schuilt een leugenachtige egoistische bedrieger die andermans vrouwen afpakt, en dat ben je.
Luister goed, ik drink dit biertje alleen maar als verplichte consumptie, want jij bent waardeloos"

Kat tegen Little Mo: "Er zal altijd wel een melkboer aanwezig zijn"

VRIJDAG

Chrissy: "Heb je het haar verteld ?"
Sam: "Ja"
Chrissy: "En jij dacht dat je me nu te pakken had ?"
Sam (kijkend naar de wond): "Zo te zien heeft iemand anders dat al gedaan. Zoe soms ? Het is je verdiende loon"
Chrissy: "En straks krijg jij je verdiende loon, achterbakse trut"
Sam: "Get off of me, psycho"
Chrissy: "Als je mij verraadt maak ik je kapot, begrepen ?"

Ian: "Je bent te laat"
Sam: "'t Is maar een paar minuten"
Ian: "Da's niet genoeg"

Jake: "Waarom kan Danny niet op de kraam passen ?"
Alfie: "Omdat het Danny is"

Chrissy: "Wat is er ?"
Kat: "Met mascara gaat het echt niet weg"
Chrissy: "Het was een ongelukje"
Little Mo: "Dat zei ik ook, het was een ongelukje, hij bedoelde het echt niet zo, het is allemaal mijn schuld"
Chrissy: "Waar heb je het over ?"
Kat: "Da's een flinke jaap, huiselijk geweld moet je niet verzwijgen"
pi_28045030
24 juni is Dennis de Menace te gast bij Jonathan Ross.
pi_28089829
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 16:01 schreef J_TM het volgende:
Ik ga zeker kijken!
Ik ben blij dat Dennis en Sharon weer terug zijn, weer even wat spannender dan Dot met d'r autorijlessen.
Mind the gap
  maandag 20 juni 2005 @ 21:42:30 #214
16715 Mylene
*schatje*
pi_28101853
quote:
Ik heb de video alvast geprogrammeerd. Thanks voor melden .

Wat was Dennis vet stoer in deze aflevering. Heerlijk gewoon .

Stacey had ook een leuke opmerking: "Who do she think she is?", "Mariah Carey?"

.

Verder een sterke aflevering, het gaat de rest van de week vast spannend worden .

Enkel minpuntje: Danny Moon .
pi_28129176
En ons aller geleifde Stacey zei ook "Z(o)e heeft geen greintje trots" en "Dat is zoiets als dat ik met Jim naar bed ga". (Kat: "Bek dicht")
Zoe vertelde dan eindelijk de waarheid over haar en Den, iedereen stomverbaasd en Charlie zoals gewoonlijk diep teleurgesteld ("Zo hebben we je toch niet opgevoed ?").
Op zoek naar antwoorden en het onderduikadres van Den sloot Kat haar dochter op maar je kunt moeilijk een verklaring lospeuteren van een dode man.
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:06:03 #216
521 ruby
Hell yeah!
pi_28141068
quote:
Alweer? Een tijdje geleden was ie er ook al, maar misschien is dat ondertussen alweer een jaar geleden hoor.

Maar mooi om te weten. Dat wordt weer zwijmelen.
pi_28157822
Ah, weer ouderwets gedonder in EE! Maar erger me toch aan Charley, ziet/hoort gewoonlijk niks maar als het wordt uitgespeld dan tracht hij een vuist(je) te maken, jasses! En ook Kat maakt zich alleen boos als ze er is, zoals Zoe fijntjes opmerkte, ik heb er ook niks mee. Schattige scène toen Dennis Dot een kusje gaf in de bar, Sharon werd er even week van. Alfie blijft vermoedelijk nog een tijdje, if the price is right. Twijfelachtig wordt het voor Johnny Allen, beetje last van achterklap, slechte sfeer en zijn rol. Dat laatste vind ik ook wel. Ben eigenlijk ook al op hem uitgekeken.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:37:31 #218
521 ruby
Hell yeah!
pi_28163064
Charley is niet meer dan een zoutzak die loopt te zeiken en als ie in beeld is moet ie altijd janken.

Als ik Kat te keer hoor gaan als een viswijf dan denk ik ook; mens, rot toch op met die grote palingsmoel van je!

pi_28190062
Zoe verwijt Kat weer eens de 'mum-card' uit te spelen. "Ik ben niet meer dat meisje van acht dat je borstel jatte, ik ben een volwassen vrouw van 21 die heeft gezien wat er in de wereld te koop is. De Zoe waar jij me voor aanziet bestaat niet meer".

Stacey: "Ze verbergt iets, oom Charlie, zeker weten"
Zoe: "Moet ik je een dreun verkopen ?"
Stacey: "Probeer het en ik veeg de vloer met je aan"

Little Mo tegen Chrissy: "Wat er ook gebeurt we blijven vrienden"

Sam via Zoe's ingepikte mobiel: "Did you told her ?"
Kat: "TOLD HER WHAT ?"

Kat: "Je bent m'n dochter en die smeerlap heeft je gebruikt"
Zoe: "We hebben het hier niet over Harry"

Kat: "Wil je weg ? Ik zal je niet tegenhouden, maar het probleem met geheimen is dat ze je overal zullen achtervolgen waar je ook heen gaat".

Stacey over Zoe: "Hyper one minute, a zombie the next"

Toen Zoe dan eindelijk de waarheid vertelde (in een herentoilet) kreeg Kat de schrik van haar leven. Gaat Zoe hetzelfde overkomen als Janine Uitschot na de bekentenis van de moord op Barry en moeten Sam en Chrissy ook over hun schouder kijken?
pi_28207941
Nou, ik ben erg benieuwd wat Kat nu gaat doen wat betreft Chrissie. Goede aflevering, al ontdekte ik volgens mij aan het eind van de aflevering een foutje. Toen Zoe het treinstation inliep, droeg ze een groene grote tas om haar schouder. Toen ze Kat zag, liet ze die op de grond vallen (bovenop de trap) en rende naar beneden. Maar toen ze later echt weg ging, liep ze weg zonder die tas....

Straks Nigel Harman bij Jonathan Ross, niet vergeten he!
Mind the gap
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:42:07 #221
521 ruby
Hell yeah!
pi_28209452
Ja, Nigel is bijna op de buis.

Haha, dat was me niet opgevallen van die tas Nicole22.

Pauline Fowler was weer op de ouderwetse zeiktoer.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:56:17 #222
521 ruby
Hell yeah!
pi_28209893
Damn, hij is wel lekker hoor.
pi_28211576
GVD! Ik heb Dennis gemist
De televisie ligt er hier (Rotterdam) uit. Het wordt zeker niet herhaald?
Mind the gap
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:55:35 #224
521 ruby
Hell yeah!
pi_28211602
Volgens mij op zaterdagavond, maar ik weet het niet zeker.

Ik heb overigens niet echt geluisterd (was druk aan het tjetten), maar wel wel gekeken natuurlijk.
pi_28220084
Het leek erop dat mijn bange vermoedens werkelijkheid werden, maar uiteindelijk liet Kat dan toch haar moederhart spreken. En hoe ze Chrissy gaat aanpakken, misschien heeft ze daar wel Ludo-eske methodes voor.

Zoe: "Het draait hier altijd om jou, de grote Kat Slater-show. Je kunt geen greintje medeleven opbrengen"

Kat: "I feel sick looking at you"
Zoe: "Well screw you then"

Zoe: "Moeders houden onvoorwaardelijk van hun kinderen behalve jij. Ik heb jou nooit veroordeeld voor Andy, Ant en al die andere rottieheid"
Kat: "Moord is anders wel een stuk ernstiger"

Chrissy: "Wat is er ?"
Kat: "Je hebt m'n hart gebroken"

Ik heb nog een stukje meegepikt van het interview met Nigel Harman en ze lieten de cliffhanger zien van afgelopen maandag.

Charlie: "Je staat te lachen terwijl je Zoe's kind hebt vermoord, het bloed kleeft aan je handen"
Dennis: "Ik zie niks"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')