Donderdag was weer zo'n aflevering vol ontboezemingen; Zoe die van Chrissy een verklaring eist (nadat laatstgenoemde d'r bekomst heeft gekregen), Billy die Alfie voor matennaaier uitmaakt en Kat die met Maureen herinneringen ophaalt aan al die keren dat Charlie boos werd (Stacey had weer eens 's mans vertrouwen beschaamd door een tientje te jatten en kreeg achter gsloten deuren flink de wind van voren) terwijl ze Zoe's spullen inpakken.
DONDERDAG
Chrissy: "Wat wil je ?"
Zoe (en haar vuist): "Om te beginnen de waarheid"
Chrissy: "Volgens mij heb jij niets meegemaakt dat niets door, of vanwege, een ander is veroorzaakt"
Zoe: "Ik wou alleen maar helpen"
Chrissy: "Ach natuurlijk, mevrouw is slachtoffer. Nou, je zult hier de komende jaren nog zeker de vruchten van plukken. En eerlijk gezegd interesseert het me geen ene moer waar je heen gaat of wat je gaat doen"
Zoe: "Misschien moet je dat maar wel doen"
Billy tegen Alfie: "Ik bedank je niet want een paar biertjes maken nog geen vrienden, en volgens mij weet je niet eens wat vriendschap inhoudt. Achter al die praatjes schuilt een leugenachtige egoistische bedrieger die andermans vrouwen afpakt, en dat ben je.
Luister goed, ik drink dit biertje alleen maar als verplichte consumptie, want jij bent waardeloos"
Kat tegen Little Mo: "Er zal altijd wel een melkboer aanwezig zijn"
VRIJDAG
Chrissy: "Heb je het haar verteld ?"
Sam: "Ja"
Chrissy: "En jij dacht dat je me nu te pakken had ?"
Sam (kijkend naar de wond): "Zo te zien heeft iemand anders dat al gedaan. Zoe soms ? Het is je verdiende loon"
Chrissy: "En straks krijg jij je verdiende loon, achterbakse trut"
Sam: "Get off of me, psycho"
Chrissy: "Als je mij verraadt maak ik je kapot, begrepen ?"
Ian: "Je bent te laat"
Sam: "'t Is maar een paar minuten"
Ian: "Da's niet genoeg"
Jake: "Waarom kan Danny niet op de kraam passen ?"
Alfie: "Omdat het Danny is"
Chrissy: "Wat is er ?"
Kat: "Met mascara gaat het echt niet weg"
Chrissy: "Het was een ongelukje"
Little Mo: "Dat zei ik ook, het was een ongelukje, hij bedoelde het echt niet zo, het is allemaal mijn schuld"
Chrissy: "Waar heb je het over ?"
Kat: "Da's een flinke jaap, huiselijk geweld moet je niet verzwijgen"