abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25197260
Beter voor hem en z'n familie te moven naar Australie. Zelf gekozen ontslag? My ass, hij kon gewoon niet anders en op z'n Engels 'gaven' ze hem de eer! Je kon het wel afzien aan Chrissie dat ze de final scène prettig vond om te spelen, goed gedaan hoor. Beetje stom om Den in de kelder te 'betonnen' komt normaal gesproken altijd uit, maar ja, soap he! Krijg nu een beetje benauwend gevoel als ik Johnny zie, wie zou hij nu of straks naar de strot grijpen, zo goed speelt hij die rol. Alhoewel hij ietsje upset leek nadat Jake wegging. Heb het ook gelezen van Jason Donovan, weet 't niet, in Neighbours heb ik hem ook gezien, was toen natuurlijk nog een knulletje eigenlijk. Iets voor Stacey misschien? We wachten het maar af.
pi_25197805
Dat van Jason Donovan is niet waar. De Beeb heeft dat bevestigt, is te lezen op DigitalSpy.

Tegenwoordig ziet hij er zo uit:

Hij zou een Mitchell kunnen spelen .

De Ferreira's waren weer in de picture, op Ash na dan. Ik zal blij zijn als zij ook zijn opgedonderd .

Ik vond die politie-man die Chrissie ondervraagde wel een aantrekkelijke man .

Het lijkt erop dat ie misschien wel wat langer blijft rondhangen. Ik kreeg namelijk de indruk dat hij ook interesse in Chrissie zelf had.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:08:09 #28
521 ruby
Hell yeah!
pi_25198108
Zou Johnny psychotisch zijn? Hij stond zo te sjaken met z'n glas.

En wat ziet Jason Donovan er uit zeg!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_25230346
Zoe moet van Chrissie haar mond houden want "anders vertel ik iedereen dat jij Den hebt vermoord.".
Om nu even off-topic te gaan; de gelijknamige tegenpool van Janine dreigt hetzelfde te overkomen als Little Mo toen zij stiekem de pil slikte.

En verder; zijn er hier ook fans van 'Grange Hill' (de beroemde schoolserie waar veel EE-acteurs uit voort zijn gekomen) ?
pi_25245566
New 'EastEnders' exec appointed

The BBC has today appointed Kate Harwood as the new executive producer of its flagship soap EastEnders. Harwood, currently an executive producer for BBC drama serials, is the replacement for Kathleen Hutchison, who was axed last month after just four months at the helm.

To her credit she has the dramas Crime And Punishment, Daniel Deronda, The Lost World and Final Demand.

A "delighted" John Yorke, controller of continuing drama series at the Beeb, said: "She has an excellent reputation across the industry, she understands how to tell stories and how to engage the viewer, it is a real coup for us to have her on board."

Harwood, who is expected to begin work within the next fortnight, added: "I am very excited by the challenge of taking on a show as wonderful as EastEnders. I've been a fan for many years and can't wait to meet the cast and to start working with the production team planning the show's future." Bron

Hopelijk blijft ze een tijdje en axt ze alsnog de Ferreira's, die hebben absoluut niets meer te melden. Ach ach, die Millertjes toch. Ik begrijp werkelijk niet dat David Spinx (Keith Miller) zo'n klaploper-rol wil spelen en dat te eigenwijze zoontje Darren, grrr. Oeps, Chrissy wordt een beetje bitchy, Sam is opeens weer back on top en Zoe wordt zowat hysterisch < heel vermoeiend!

@ J_TM, Grange Hill, wel van gehoord maar nooit gekeken, schijnt inderdaad een broedplaats te zijn voor acteurs die men later in allerlei serie's terug ziet.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:52:59 #31
521 ruby
Hell yeah!
pi_25257737
Ja die Chrissy is niet zo zuiver bezig inderdaad. En nee, dit gehannes met Den moet niet te lang doorgaan want anders wordt het weer zo eentonig.

En Pauline..kunnen ze die niet eens in een bejaardentehuis stoppen? Wat kan die zeiken zeg, ongelofelijk.

pi_25303011
Morgen een uur lang EE, 20.00-21.00 uur. You go Rosie! Als ze deze weg voortzet mag ze blijven van mij, de rest kan weg. Goh, wat is die Danny mager zeg, sommige mannen kunnen maar beter bedekt blijven. Je kan nou wel zien dat Sonia een boob-job heeft gehad en dat wil ze ons laten weten ook, geloof ik. Ben dat gez**k van Pauline ook goed zat trouwens. Sam speelt goed zonder permanente vent om haar heen, Chrissy moet oppassen. Heb gelezen dat Steve McFadden (Phil Mitchell) er zin in heeft, zelfs z'n vakantie afgezegd! Bron
pi_25304291
Ja, het wordt morgen een 'battle of the soaps'. Emmerdale heeft morgen namelijk ook een aflevering van een uur. De vorige keren verloor EastEnders en wat vervolgens in de Engelse pers breed werd uitgemeten. Ik ben dan ook reuze benieuwd hoe het gaat uitpakken .

Het einde van de aflevering van vanavond was veelbelovend. Sam gedroeg zich eindelijk als echte Mitchell.

Ik kreeg bij Chrissie en Jake de indruk dat er sprake was van enige chemistry tussen beide .

En Rosie was ook top. Geef die vent van je maar een schop onder zijn luie donder .

Verder goed nieuws dat Steve McFadden terugkomt .
pi_25311235
Een opwarmer voor wat ongewtijfeld en spectaculaire dubbelaflevering gaat worden.
Ian heeft weer eens laten zien wat voor een klootzak hij is (Phil had gelijk toen hij op 5 mei 2003 z'n ex-schoonzoon opzocht voor een Laatste Waarschuwing) en Stacey bleek zich op het laatste moment te goed te voelen voor een meidenavondje met een liefdesfilm op DVD.
Zoe stond op het punt om, op kosten van Tante Chrissie, naar Spanje te gaan maar Sam wees haar erop dat ze dan altijd over haar schouder zal kijken. En dan die oplawaai...

Stacey:"Jullie maken me krankjorum, het lijkt hier wel een jeugdherberg; hij (Freddie) loopt de hele nacht te janken, zij (Zoe) doet niks anders dan snotteren en ik heb de afgelopen week geen oog dichtgedaan".
Little Mo: "Waarom ruil je dan niet met Garry ?".
Stacey: "Waarom zou ik ?".
Little Mo: "Omdat je nicht net een miskraam heeft gehad. Weet je wel wat dat betekent ?".
Stacey: "Natuurlijk weet ik dat".
Little Mo: "Volgens mij niet, want anders had je wat meer begrip getoond".
Stacey: "Dat heb ik ook gedaan, maar ze werkt me op m'n zenuwen".
Zoe: "Bek houwen en oprotten".
Stacey: "Rot toch zelf op, waarom moet ik altijd achterin staan ?".
Zoe: "Omdat jij niet bij dit gezin hoort en ik wel".
pi_25330935
Het was dus een gewone aflevering van 30 minuten; Ik heb niet alles gezien (wel opgenomen) maar wel dat Sam de strijd om de Vic heeft gewonnen en dat Chrissie zelf naar Spanje mag vertrekken.
pi_25331011
Huh? Heb toch echt een uur voor de buis gehangen hoor! En de strijd is nog geenszins gestreden, jouw conclusie klopt dus niet. Hopelijk heb je alles op de band staan anders zondag de omnibus maar eens bekijken. Derek is ook (alweer) een jankerd geworden, watje.
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:13:21 #37
521 ruby
Hell yeah!
pi_25335216
Ja J_TM, ik heb ook van 20.00 - 21.00 uur zitten kijken hoor!

En Pauline, heeft ze nou zo'n grote plaat voor 'r harses? Hoelang blijft ze nog zeiken?

Derek..die heeft alleen maar jankrolletjes.
pi_25336410
Ik heb ook van 20:00 tot 21:00 gekeken .

'Emmerdale' thrashes 'Enders' in ratings head-to-head

.
pi_25345695
Sorry, ik dacht dat het van half negen tot half tien duurde, dus dat wordt zondag kijken.

Omdat we Haar in nog geen half jaar tijd allemaal in de armen hebben gesloten doe ik deze...

Aflevering 161204:
Sharon legt uit dat Stacey alles had opgezet om Dennis te ontmaskeren en doet alsof ze er om kan lachen. Den is echter bezorgd; waarom zou Stacey in hemelsnaam zoiets doen ?

Zoe moet van Dennis vooral kalm blijven tegen Stacey, iets dat van niet Mo kan worden gezegd. Dennis probeert Sharon te bereiken via haar mobiel maar omdat ze nog bij Den is neemt ze niet op.
Hij helpt Stacey met het oprapen van de kleren die Zoe op straat heeft gegooid. Stacey smeekt hem om haar versie van het verhaal te bevestigen, maar Dennis durft het nog niet aan om Sharon de waarheid te vertellen; wel voelt hij zich schuldig, niet alleen omdat hij Zoe bedriegt maar ook vanwege zijn aandeel in Stacey's vertrek uit de Square. Dan maar alles aan Den opbiechten ?.

Mo vraagt Garry om de huiskamer te versieren en of hij weer terug wil komen. Garry voelt daar echter weinig voor aangezien Lynne hem heeft verlaten.

Charlie brengt Stacey naar haar moeder maar het is overduidelijk dat die niet op d'r terugkomst zit te wachten. Sterker nog, Jean wijt haar depressie aan het stuk ongeluk dat ze 16 jaar geleden op de wereld heeft gezet.
Ooit overwoog ze zelfmoord maar kwam daarop terug omdat dat teveel eer voor Stacey zou zijn.
Charlie is diep geschokt door deze onherstelbaar verstoorde moeder-dochter-relatie en vraagt zich af of Stacey (die er wel degelijk mee zit dat ze nooit moederliefde heeft gehad) bij andere familieleden terecht kan.

Terwijl Dennis op het laatste moment besluit om Zoe maar niet de waarheid te vertellen weet Den een verklaring van Sharon los te peuteren; Stacey's beschuldigingen zijn niet uit de lucht gegrepen.
Den kan zijn zoon wel wurgen, maar Sharon probeert het goed te praten door te zeggen dat het niets voorstelde en te zweren dat het maar een bevlieging was; dat dit maar een leugentje om bestwil is blijkt wanneer ze het volgende moment naar Dennis belt.

De Slaters vieren dat ze eindelijk van Stacey af zijn, maar hun vreugde wordt getemperd als ze zien met wie Charlie is thuisgekomen. Door hun vijandige reacties barst Stacey in tranen uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door J_TM op 04-03-2005 12:53:47 ]
pi_25362610
Sam krijgt dus geen cent van Andy; de notaris zei iets over nalatenschap aan een hondenopvangcentrum. Dus nu maar hopen dat ze de Strijd wint.

Stacey: "Wie moet er naar het ziekenhuis ?"
Mo: "Jij, als je niet op tijd thuis bent voor het eten"

Garry: "Een blik hondenvoer tussen de doperwtjes en witte bonen, niet echt slim. Blaf blaf"
Stacey: "Ach, vreet het toch zelf op"
pi_25363920
J_TM, dat je die teksten allemaal kan onthouden! Is inderdaad wel bar en boos hoe ze Stacey behandelen, dat is goed te zien en al helemaal van de zotte als je jouw teksten nog eens naleest. Tijd voor een verandering, krijg zo een beetje een hekel aan de Slaters. Ach ach, Keith Miller's grote geheim, hij kannie lezen/schrijven. Had hij niet iets op papier gezet (of las hij wat voor) toen hij trainer was ten tijde van dat voetbalcluppie? Nou ja, kan me vergissen. Chrissy en Sam, aan elkaar gewaagd.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:50:16 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_25364009
Ik moet zeggen dat ik Keith Miller wel een overtuigende sloeber vindt spelen; paarse kop, schaamhaar op z'n hoofd en soepogen. Ja hoor, goed gecast.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:24:56 #43
16715 Mylene
*schatje*
pi_25367833
Gerucht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:46:16 #44
521 ruby
Hell yeah!
pi_25368204
Neee, dat kan niet waar zijn. Lekker geloofwaardig.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:56:07 #45
16715 Mylene
*schatje*
pi_25368358
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:46 schreef ruby het volgende:
Neee, dat kan niet waar zijn. Lekker geloofwaardig.
Technisch gezien is het natuurlijk mogelijk.

Maar goed, liever niet .
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:44:19 #46
521 ruby
Hell yeah!
pi_25370013
Hmmm, hoe had je dat in gedachten?
pi_25371737
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:44 schreef ruby het volgende:
Hmmm, hoe had je dat in gedachten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, alle gekheid op een stokkie, de kwaliteit van EE gaat nou net weer een beetje omhoog dus ik hoop niet dat die nieuwe producer er weer een zootje van maakt

"Onze" Sam Mitchell doet 't trouwens best leuk bij de Fame Academy voor Comic relief, ze kan best pittig zingen
pi_25380571
En ondertussen vragen Darren en Demi zich af waarom de chips en koekjes zijn wegbezuinigd.
Ook Billy zit het niet mee, nu hij en z'n baan en z'n huis kwijt is. Phil zou natuurlijk zeggen dat hij zijn achternaam niet waard is.
Stacey is beroofd maar Mo, meesterbelazeres, gelooft haar in eerste instantie niet.

Ik heb die 20 minuten van de dinsdagdubbel nog eens bekeken en het was dus niet Chrissie maar Sam die de zak kreeg.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:09:12 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_25380652
Ik dacht dat Stacey nu ook eens de waarheid sprak, maar ze stopte wel een som geld onder haar matras. Blijkbaar heeft ze deze overval verzonnen om zo aandacht te krijgen.
pi_25381151
stacey is door en door slecht. over een week of zo komt er een nieuw meisje (dochter van johnny allen) die nog slechter is heb ik gehoord
hey at least we're not sting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')