abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28220202
Nigel Harman was wel aardig, draagt thuis met deze warmte een soort sarong, koren op de molen natuurlijk voor J. Ross. , die vond dat Nigel wat op tennisser Tim Henman leek, met een beetje fantasie wel ietsje ja, Nigel is leuker. Moet de EE-afl. van gisteravond nog zien maar EE van donderdagavond vond ik hoogst vermoeiend om te zien omdat er flink werd geswitched of afgekapt tussen dialogen en scènes, daar was het ff te warm voor! (en verder krijgt Mickey Miller een verrassing van de zomer en komen er wat nieuwe karakters bij)
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:04:55 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_28229776
Wel grappig dat Jonathan Ross een opmerking maakte over het webcam incident van Leslie Grantham en de glimlach op het gezicht van Nigel meteen verdween.

Wat vinden jullie van dat flashback gedoe?

Op andere fora is men over het algemeen wel enthousiast, maar ik vond het niet zo. Ik vond het acteerwerk van Michelle Ryan ook maar belabberd. Dat is weleens beter geweest. Jessie Wallace vond ik daarintegen wel top.
pi_28234063
quote:
Wat vinden jullie van dat flashback gedoe?
Erg wennen! Het zou nuttig zijn als ze echt iets nieuws er in laten zien, maar eigenlijk is het gewoon herhalen.

Ik baal nog steeds als een stekker dat ik Dennis gemist heb. Gisteravond rond een uur of 11 viel de tv uit, pas vanmiddag deed 'ie het weer. Het wordt zover ik kan zien niet herhaald
Mind the gap
  zaterdag 25 juni 2005 @ 21:46:23 #229
521 ruby
Hell yeah!
pi_28234497
Flashbacks? Heb ik iets gemist? Ik moet toch eens beter opletten geloof ik.

Hmm wat raar dat Jonathan Ross niet herhaald wordt. Ik ben in de veronderstelling dat dat altijd op zaterdag is, maar blijkbaar niet dus.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:07:37 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_28235112
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef ruby het volgende:
Flashbacks? Heb ik iets gemist? Ik moet toch eens beter opletten geloof ik.
Ja joh, toen Zoe alles vertelde aan Kat. Op een gegeven moment zag je een bed. Het bed waarin ze probeerde zwanger te raken. Toen als laatste de plek waar Den begraven ligt. De beelden werden begeleid door geluidsfragmenten van toen. Dus je hoorde opnieuw hoe de dames aan het schreeuwen waren toen ze Den eenmaal tegen de vlakte hadden geslagen.

Tussen die scènes door waren Sam en Chrissie te zien met als achtergrond een helder wit licht. Zij waren namelijk in afwachting van wat Zoe nu precies had verteld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 25-06-2005 22:26:58 ]
  zondag 26 juni 2005 @ 02:08:05 #231
521 ruby
Hell yeah!
pi_28241674
Oh ja, die flashbacks kan ik me idd herinnneren. 't Was anders dan je van EE gewend bent idd.
pi_28244658
Allemachtig, dacht dat Zoe nooit wegging! Zal er wel mee te maken hebben dat ze een lang afscheid verdiende wat betreft haar tijd in EE maar voor mij hoefde dit allemaal niet. De scènes tussen haar en Kat vond ik niet echt aangrijpend, kan zijn dat ik met allebei het wel gezien heb. Tuttebol Little Mo vind goedmaken door de telefoon ook wel kunnen, net zo oppervlakkig als pa Slater, gaap! Dennis tégen Pauline, nice. En nou gaan Dennis+Sharon logeren bij Chrissie, very tricky!
  zondag 26 juni 2005 @ 13:08:35 #233
521 ruby
Hell yeah!
pi_28247323
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het allemaal uitkomt dat Den onder de grond ligt bij de Vic.
pi_28254821
Die lange flashback zag ik meer als illustratie toen Zoe 'alles' aan Kat vertelde, daarmee (express?) vergetend dat Den Zoe chanteerde en haar dwong een kind met hem te bakken als zijnde afkomstig van Dennis om hém te behouden en dat hoorbare gesleep van Den's zeer dooie lijf is daadwerkelijk nooit vertoond, dacht ik tenminste. (opvallend ook dat Den helemaal niet meer in beeld kwam in dit terugblikje, zeker contractueel dichtgetimmerd door Leslie)

@ Ruby, me to!
pi_28269119
Om maar eens een begin te maken met de restopruiming (voornamelijk uit de Stacey Slater Show):

Ruby: "Zou hij (Johnny) ons ui t elkaar willen drijven zodat ik weer terug naar school moet ?"
Stacey: "Ik ga echt niet terug"
Ruby: "Dat je door zoiets ruzie hebt met je familie, ongelooflijk"
Stacey: "Familie ? Dank jefeestelijk, ze willen niets meer met me te maken hebben"

Charlie: "'t Is in orde Stacey. Blijf zitten, ik zal je niet opeten"
Stacey: "U niet, maar oma wel"

Ruby: "Heb je Stacey gezien ?"
Mickey: "Stacey heb ik te vaak gezien"

Stacey: "Gareth Gates ?"
Ruby: "Ik was toen dertien"
Stacey: "Ik was op Will Young totdat hij een flikker bleek te zijn"
pi_28269540
Ik vond het een fantastische omnibus gisteren
"Kat" was echt
En die flashback , de camera die zo 'loopt' naar Den's laatste rustplaats toe, vond ik dus juist top, heel scary voor Eastenders' doen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28332827
Kat heeft de zaken inderdaad Ludo-crous aangepakt, vooral hoe ze Sam tot tranen aanzette (quote-jesregen komt nog). Danny voelde zich afgescheept door Johnny en had het over een weinig zonnige plek; Johnny bleef de rust zelve ook al is hij ertoe in staat om rake klappen uit te delen.
pi_28336133
Die Danny is werkelijk niet meer te pruimen, zeker een opzetje naar een final kick-out, hoogste tijd! Kat's rol vind ik nu een beetje overdreven, voor hetzelfde geld had zij Den in mootjes gehakt ipv nu Chrissy het leven zuur te maken, krijg bijna medelijden met haar. Sam speelde erg overtuigend in die scène met Kat! Tenenkrommend vind ik de rol van little Mo met Alfie, dan weer liggend in het gras, dan weer ontwijkend in de Vic, dan weer slijmen op de markt, wordt het een beetje zat eigenlijk. Hoe dan ook, het is álles...behalve saai, dat is zeker!
pi_28355147
MAANDAG:

Mo: "Da's ook voor het eerst, dat iedereen aan het ontbijt zit"
Stacey: "Omdat Zoe er niet meer is om de badkamer bezet te houden"

Little Mo: "Morning Kat, you're an early bird"
Kat: "But I didnt caught any worms though"

Danny: "What I'm thinking, all this place eneds is a bit of jazzin' up"
Johnny: "This isn't a jazz-club"
Danny: "Je luistert niet"
Johnny: "Ik luister en mijn antwoord is nee; je probeert me louche waar aan te smeren"
Danny: "Ik eis rechtvaardigheid, ik werk me uit de naad en stank voor dank is wat ik krijg"
Johnny (haalt een stapel bankbiljetten tevoorschijn): "Kijk eens, is dat eerlijk of niet ? Dit is voor jou als jij nu oprot en me niet meer lastigvalt"

Kat (tegen Chrissy): "We've all moved on, haven't we ? Everybody moved on, Zoe's moved on as well, hasn't she ?"
Mo: "Okee Kat, zo is het wel genoeg"
Kat: "Als mijn vriend zoiets had gedaan dan liet ik hem niet gaan maar had ik hem afgemaakt en op z'n graf gedanst"
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:05:17 #240
521 ruby
Hell yeah!
pi_28356329
Ja, Kat mag van mij ook aftaaien met dat viswijfgedrag van 'r. Het liefst stop ik m'n vuist door het beeld om haar een stomp te verkopen als ze weer zo te keer gaat.

En je hebt gelijk Suko, dat geneuzel tussen Alfie en Little Mo wordt ook vervelend. Ze moeten nu maar eens met elkaar gaan rampetampen en dat Kat ze dan betrapt.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:43:59 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_28504306
Danny mag per direct vertrekken. Die lange kop van 'm irriteert me en z'n rol ook. Het is een sukkel en dat is gebleken. Fijn, weg er mee.
pi_28504704
Vind ik ook Ruby! Mooie scène toen Danny belandde in de afval-dozen-hoop. En dan dat laatst shot, snikkend en wel na een vernederend gesprekje met Johnny Allen! Lijkt me trouwens raar spelen zo'n rol, wetend dat je ook de serie echt moet verlaten, althans dat dacht ik. Iets te hoog knuffelgehalte van Sharon en Dennis maar dat zal wel aan mij liggen. Chrissy en Jake zijn leuk, hopelijk wordt dat nog wat.
pi_28505995
Danny: "Dat idee voor die salsa-avond heb je van mij gejat"
Johnny: "En ik heb je 600 piek gegeven, een oprotpremie, dus rot op"
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:16:37 #244
521 ruby
Hell yeah!
pi_28534125
Oké, nu is de maat vol! Danny moet nu echt weg. Dit is de tweede keer achter elkaar dat Danny aan het einde van de aflevering psychotisch uit z'n ogen kijkt en dat er kwijl uit z'n mond valt. Ik kan er niet meer tegen. Ik vind het een dwijl.
pi_28542051
Nogal irri dat sommige karakters, die weg 'moeten,' een lang tenenkrommend (spoilertje>) uiteinde krijgen, ik vloog zowat telkens tegen het plafond gisteravond als die Danny in beeld was, pffft! Billy is trouwens ook een 1e klas slijmbal, in het verleden had hij nog wel leukere storylines, hopelijk veranderd dat, vind hem zo echt een big zero. Een Salsa-avond, daar wil je nog niet eens dood worden gevonden, ha ha!
pi_28544577
Uit de grote Stacey Slater-show:

Tegen Ruby: "Je hebt ze toch wel verteld waar ze hem kunnen steken ? Hij (Johnny) zit met een probleem, niet jij"

Ook tegen Ruby: "Geen woorden maar daden, versla ze met hun eigen wapens"

"Waarom overkomt mij dit nou altijd"
Oma Slater: "Omdat je iedereen belazert. Als jij zo doorgaat wil straks niemand meer iets met je te maken hebben"
pi_28544701
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:16 schreef ruby het volgende:
Oké, nu is de maat vol! Danny moet nu echt weg. Dit is de tweede keer achter elkaar dat Danny aan het einde van de aflevering psychotisch uit z'n ogen kijkt en dat er kwijl uit z'n mond valt. Ik kan er niet meer tegen. Ik vind het een dwijl.
Jake heeft z'n handen van hem afgetrokken, maar misschien zegt hij dat wel als waarschuwing dat zijn broertje zich wat volwassener moet gaan gedragen. Een paar maanden geleden had Johnny het er ook over (leuk voor de quote-jesregen).
pi_28549624
Nieuwtje over Chrissy Watts... of was dit al bekend?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: The Sun. Nog meer op Digitalspy

[ Bericht 13% gewijzigd door Suko op 06-07-2005 19:35:36 ]
pi_28620019
De salsa-avond stelde niet veel voor, een gastheer die volgens Pauline nep bleek te zijn en Danny die de club binnenstormde om er, verrassing verrassing, op hardhandige wijze uit te worden gegooid.
Tegen het eind brengt de Grote Boze Wolf een bezoekje aan Huize Johnny waar hij de boel in brand steekt. Hoe het Biggetje dit gaat aanpakken.....
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:32:18 #250
521 ruby
Hell yeah!
pi_28623678
Dit is al de derde keer dat EE eindigt met dat waterhoofd van Danny. Vanvond wil ik dit niet zien!

God, dat met die brand was ik al weer vergeten. En natuurlijk zit Ruby daar in dat huis of ze komt er net aanlopen. Eén en al drama dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')