Erg wennen! Het zou nuttig zijn als ze echt iets nieuws er in laten zien, maar eigenlijk is het gewoon herhalen.quote:Wat vinden jullie van dat flashback gedoe?
Ja joh, toen Zoe alles vertelde aan Kat. Op een gegeven moment zag je een bed. Het bed waarin ze probeerde zwanger te raken. Toen als laatste de plek waar Den begraven ligt. De beelden werden begeleid door geluidsfragmenten van toen. Dus je hoorde opnieuw hoe de dames aan het schreeuwen waren toen ze Den eenmaal tegen de vlakte hadden geslagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef ruby het volgende:
Flashbacks? Heb ik iets gemist? Ik moet toch eens beter opletten geloof ik.
Jake heeft z'n handen van hem afgetrokken, maar misschien zegt hij dat wel als waarschuwing dat zijn broertje zich wat volwassener moet gaan gedragen. Een paar maanden geleden had Johnny het er ook over (leuk voor de quote-jesregen).quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:16 schreef ruby het volgende:
Oké, nu is de maat vol! Danny moet nu echt weg. Dit is de tweede keer achter elkaar dat Danny aan het einde van de aflevering psychotisch uit z'n ogen kijkt en dat er kwijl uit z'n mond valt. Ik kan er niet meer tegen. Ik vind het een dwijl.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron: The Sun. Nog meer op Digitalspy
[ Bericht 13% gewijzigd door Suko op 06-07-2005 19:35:36 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |