abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1767775
Als ik door de weeks een beetje vroeg weg ga (10 voor 8). Dan kom ik mijn vroegere vriendinetje tegen, elke kaar als zij me ziet zegt ze heel lief "Hoi Jeroen". En ik zeg dan "Hoi!". Aleen meer is het nog niet. Ik weet niet precies meer wie ze is! Wat moet ik nou doen? Ik vindt het een lekker ding geworden. Graag raad aan mij! Mieschien krijg ik dan toch weer eens een vriendinetje!
YEAH!!!! IK BEN WEER EENS HEEEL DIEP VERLIEFD!!!!
pi_1767791
schrijf een mooi gedicht en als je haar dan onderweg tegenkomt geef je die en de volgende morgen zie je het resultaat
pi_1767826
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 21:43 schreef gelly het volgende:
schrijf een mooi gedicht en als je haar dan onderweg tegenkomt geef je die en de volgende morgen zie je het resultaat
Tja, aleen een probleem... Ik fiets nogal hard, anders kom ik haar niet tegen! Ik ga meestal zo`n 20km/u op die lange weg hiero. En ik kan ook omkeren, en dan? Gedicht... Of gewoon een verhaaltje, goed idee. Meer tips welkom! Kan ik maandag kijken wat ik ermee doe.
  vrijdag 28 september 2001 @ 21:47:23 #4
14527 navyseal44
The easy day was yesterday
pi_1767828
Vraag haar of ze zin heeft om een keer mee wat te gaan drinken, of als je gelijk 1 stapje erboven op wilt doen, vraag of ze'n keer mee gaat stappen.

Overhaast het i.i.g. niet, je kent haar dus kennelijk van vroeger ofzo, dat houdt in dat ze ook al meer van jou weet en je dus ook wel een beetje kent.

Bouw het gewoon gezellig en rustig op, drankje, andere keer bios of een keertje stappen en bla bla bla.

handdoek
pi_1767871
Nou ja vroeger! 5 a 6 jaar geleden op de basis school. En nu kom ik haar ineens weer tegen, de eerste keer had ik niets in de gaten en fietste dus heel relaxd lanngs haar heen en we keken elkaar lang aan, kanlde bijna tegen een boom, maar dat maakt niet uit. En ineens zij ze "Dat is Jeroen!" Ik kijken van, nou ja zal wel hè... Maar ze is het dus echt... Whauw... Voor het eerst weer eens lekker kriebels in me`n buik. Ik kan toch ook gewoon als ik haar zie ff me`n fiets omdraaien en een eindje mee fietsen. Maar wat moet ik zeggen, en vooral hoe moet ik beginnen?
pi_1767884
"Als we voortaan samen dezelfde kant opfietsen in het leven ...."
pi_1767891
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 21:54 schreef gelly het volgende:
"Als we voortaan samen dezelfde kant opfietsen in het leven ...."
Dat is meschien ook het probleem, we fietsen precies tegen elkaar in.
pi_1767916
het was ook meer een idee wat je zou kunnen zeggen ....
pi_1767932
Ze ziet er echt mooi uit, lang blond haar. Maar wat kan ik nou echt het beste doen, of wie heeft dit ook ooit mee gemaakt en hoe heeft die gene het aangepakt?
pi_1767961
gooi de avond van te voren een doosje spijkers leeg op die weg daar. Als je dan de volgende ochtend langsfietst zal je haar langs de weg zien staan met een lekke band. En natuurlijk zal jij haar effe helpen om die te plakken... heb je gelijk wat om over te praten.
pi_1767992
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:01 schreef ^liquid^ het volgende:
gooi de avond van te voren een doosje spijkers leeg op die weg daar. Als je dan de volgende ochtend langsfietst zal je haar langs de weg zien staan met een lekke band. En natuurlijk zal jij haar effe helpen om die te plakken... heb je gelijk wat om over te praten.
Hahaha... Nou, dat is toch maar niet zo`n goe idee.
pi_1768046
of je slaat haar als een holbewoner van de fiets met je knots en sleept dur mee je grot in
pi_1768070
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:08 schreef gelly het volgende:
of je slaat haar als een holbewoner van de fiets met je knots en sleept dur mee je grot in
of gaat meteen haar grot in.

(ha-ha-ha, wat grap-pig)

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_1768100
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:08 schreef gelly het volgende:
Kom ej! Ik wil graag weer verkering met iemand die ik al 5 a 6 jaar ken! Zou jij dat niet willen dan?
pi_1768118
Als je het zo graag wilt waarom verzin je zelf dan niets, of wil je je hele relatie dan instand houden door tips van anderen ?
pi_1768152
kom, niet zo streng, gel!
vragen om advies mag toch wel?

(jaja dat rijmt)

pi_1768155
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef gelly het volgende:
Als je het zo graag wilt waarom verzin je zelf dan niets, of wil je je hele relatie dan instand houden door tips van anderen ?
Neej, ik wil graag tips hoe ik dit het beste kan aanpakken! En daarna zie ik wel verder. Anders lig ik de hele nacht wakker, net als gisteren.
pi_1768156
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef gelly het volgende:
Pffff.... denk 't ok; dat hij z'n leven laat leiden door anderen! Man man man man man ...
pi_1768273
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Pffff.... denk 't ok; dat hij z'n leven laat leiden door anderen! Man man man man man ...

Zoals ik al zei, ik wil graag tips om te beginen! Als we weer een beetje op de hoogte zijn van elkaar gaan we gezelig naar de film enzow. Ik hoop dat ik nog van haar mag genieten... Maar dit klinkt wel heel erg soft hè...?
  vrijdag 28 september 2001 @ 22:33:35 #20
14006 frenkb
Live fast, die young !!
pi_1768315
Gewoon niet zeuren en aanspreken, wat kan je nou gebeuren ???
pi_1768403
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:33 schreef frenkb het volgende:
Gewoon niet zeuren en aanspreken, wat kan je nou gebeuren ???
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe ja. Er kan idd niets gebeuren...
pi_1772538
En als ze nou zegt dat ze al een ander heeft?
pi_1772562
dan heb je PECH
pi_1772572
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef gelly het volgende:
dan heb je PECH
Nou, ik denk het niet. Ze zegt heel lief "Hoi Jeroen"...
pi_1773608
niet om vervelend te doen hoor, ik gun het je, en je moet haar gewoon eens aanspreken

maar als iemand lief "Hoi, [naam]" tegen je zegt wil dat niet zeggen dat iemand je leuk vindt (als in echt leuk, beschuittiepje leuk). Sommige mensen kunnen tegen iedereen vriendelijk en leuk doen.

If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
pi_1773728
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 15:42 schreef UrgoanElsa het volgende:
Nou, ik denk het niet. Ze zegt heel lief "Hoi Jeroen"...
Dat maak jij ervan, ik vindt dat meisjes die ik leuk vindt ook altijd heel lief praten.
pi_1773740
Héél simpel,
Kom aan haar e-mail adres zodat je haar op MSN kan spreken !
is toch heel wat makkelijker als irl.

Veel suc6 maat

pi_1774729
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:23 schreef Morpheu$ het volgende:
niet om vervelend te doen hoor, ik gun het je, en je moet haar gewoon eens aanspreken

maar als iemand lief "Hoi, [naam]" tegen je zegt wil dat niet zeggen dat iemand je leuk vindt (als in echt leuk, beschuittiepje leuk). Sommige mensen kunnen tegen iedereen vriendelijk en leuk doen.

Maar hoe ze erbij kijkt... Ik zie het wel, aleen word het Dinsdag want maandag ben ik het eerste uur vrij.
  zaterdag 29 september 2001 @ 23:52:04 #29
11766 eymey
koning één-oog
pi_1775816
keep us posted m8
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_1778247
Nou, nog 2 dagen wachten... Willen jullie wel voor me duimen?
pi_1778430
pi_1778449
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 21:04 schreef UrgoanElsa het volgende:

[..]

Maar hoe ze erbij kijkt... Ik zie het wel, aleen word het Dinsdag want maandag ben ik het eerste uur vrij.

euhh.... ga dan juist maandag zou ik zeggen, kun je als je haar tegenkomt en aanspreekt makkelijk stukje meefietsen. Als ze dan vraagt of je niet ergens op tijd moet zijn, zeg je dat je voor haar wat tijd heb vrijgemaakt
If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
pi_1786849
Ik durf het eigelijk niet, maar ik heb nooit iets gedurft en het wordt eens tijd van wel! Morgen als ik haar tegenkom fiets ik met haar mee. En dan vraag ik of ze tijd heeft om bij mij te komen. Naar de film? Lekker praten over allerlij dingen... Rook je,... wat zijn je hobbies? ect. ect. Ik hoop dat het OK gaat!
  maandag 1 oktober 2001 @ 13:12:04 #34
16239 herpe025
sex is an issue
pi_1786948
Zo direct zou ik het niet doen.
Ik zou gewoon vragen of ze een keer zin heeft om wat te gaan drinken om bij te kletsen. Als ze ja zegt kan je vanaf daar verder werken. Vind het alleen erg snel om te vragen of ze mee naar de film gaat. Geduld is een schone zaak
"Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
pi_1787089
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:12 schreef herpe025 het volgende:
Zo direct zou ik het niet doen.
Ik zou gewoon vragen of ze een keer zin heeft om wat te gaan drinken om bij te kletsen. Als ze ja zegt kan je vanaf daar verder werken. Vind het alleen erg snel om te vragen of ze mee naar de film gaat. Geduld is een schone zaak
Maar ze is zo... In de film lekker.
  maandag 1 oktober 2001 @ 13:39:02 #36
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1787112
Hé UrgoanElsa, morgen is het zover. Ben je al zenuwachtig?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_1787152
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:39 schreef kasper het volgende:
Hé UrgoanElsa, morgen is het zover. Ben je al zenuwachtig?
Tja, beetje wel. Ik hoop aleen dat zijn geen vriendje heeft. Als ze er geen heeft heeft ze nu dezelfde als 5 jaar geleden.
pi_1787229
Doe het een beetje kalm aan! Niet te hard van wal steken. Eerst eens kijken of het wel klikt.. Iets in de geest van: "heb je zin om eens een keer wat te drinken" of "zullen we eens een keer bijkletsen, we zien elkaar altijd maar zo kort 's morgens"..

Haar reactie makkelijker te peilen ook!
Doet ze afwijzend of zegt iets in de geest van "kunnen we wel een keertje doen ja" dan weet je dat de interesse niet echt wederzijds hoeft te zijn..

Natuurlijk hoop je op iets van "ja leuk, maar wanneer dan?"

Laat je ff weten hoe het afloopt?

Sad King Billy

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_1787263
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:58 schreef SadKingBilly het volgende:
Doe het een beetje kalm aan! Niet te hard van wal steken. Eerst eens kijken of het wel klikt.. Iets in de geest van: "heb je zin om eens een keer wat te drinken" of "zullen we eens een keer bijkletsen, we zien elkaar altijd maar zo kort 's morgens"..

Haar reactie makkelijker te peilen ook!
Doet ze afwijzend of zegt iets in de geest van "kunnen we wel een keertje doen ja" dan weet je dat de interesse niet echt wederzijds hoeft te zijn..

Natuurlijk hoop je op iets van "ja leuk, maar wanneer dan?"

Laat je ff weten hoe het afloopt?

Sad King Billy

Ik laat het zeker weten tuurlijk. Dus niet direct "Zullen we naar de film gaan?" En als ze geen vriendje heeft wat ik voor 88% zeker weet het klikte echt heel goed 5 jaar geleden. Aleen toen moest ik 2 jaar naar Rolde (In Drente) toen heb ik haar nooit meer gezien!
pi_1788357
Best wel een beetje leuk dat ik bijna sins 5 jaar weer een vriendin heb. Spannend. Dus ik moet het morgen vroeg echt rustig aan doen?
  maandag 1 oktober 2001 @ 16:35:28 #41
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1788385
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 16:32 schreef UrgoanElsa het volgende:
Best wel een beetje leuk dat ik bijna sins 5 jaar weer een vriendin heb. Spannend. Dus ik moet het morgen vroeg echt rustig aan doen?

Is 't al gelukt dan? Is 't alweer aan?

pi_1788404
egg wel

als een vrouw hoi zegt wil ze neuken

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
pi_1788630
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 16:35 schreef kasper het volgende:

[..]

Is 't al gelukt dan? Is 't alweer aan?

Als ze geen vriendje heeft bijna wel.
pi_1788656
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 16:36 schreef beehee het volgende:
egg wel

als een vrouw hoi zegt wil ze neuken

Dat hoop ik!
  maandag 1 oktober 2001 @ 17:22:28 #45
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1788744
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 17:09 schreef UrgoanElsa het volgende:

[..]

Dat hoop ik!

Nou, misschien als je die bos haar laat zien waar je in een ander topic zo trots op bent...

Succes morgen iig!

pi_1789456
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 17:22 schreef kasper het volgende:

[..]

Nou, misschien als je die bos haar laat zien waar je in een ander topic zo trots op bent...

Succes morgen iig!

Nou trots. Maar bedankt ga wel duimen hè!
pi_1790163
Opmerking.
pi_1794367
en, is t gelukt? (je hebt het weer niet echt mee...)

ik hoop dat je niet te desperaat overkomt...dat werkt niet echt, als je uitstraalt van: neem mij als vriend want ik wil zo graag een vriendinnetje

naja succes

pi_1794722
Hij heeft nog niet gepost... misschien zijn ze wel gelijk naar de film
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 12:21:12 #50
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1795284
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:23 schreef Morpheu$ het volgende:

True!! Vraag maar aan mij

----
Doe gewoon, dan doe je al gek genoeg. Ze kent je al, ze heeft dus al een beeld van je. Als je je nu anders gaat gedragen dan anders, dan val je door de mand.

Hoe zou je reageren als je haar had gezien en niet die kriebels in je buik had gehad? Ik denk dat ik gewoon een gesprek aan zou knopen hoe het nu met haar is, wat ze doet in het dagelijks leven. Gewoon ongedwongen en vrijblijvend. Natuurlijk wel op een terrasje of geellig aan een tafeltje.

De volgende keer zeg je gewoon tegen haar: "We moeten eens wat afspreken, dan kunnen we eens lekker bij-beppen."

Succes man

If things don't go right, turn left!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')