Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
ja, ik zag het daarjuist ook. Heb gisteren iets teveel van me webserver gehaald. Om 19u01 worden statistieken opnieuw opgehaald, dus dan zullen de stats terug werkenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Woei
BBclone is opzich wel grappig.. alleen moet het dan wel werken natuurlijk
't is ook leukquote:
Jij hebt volgende week vrij zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:30 schreef Renesite het volgende:
Deel 70 al![]()
me @ school @ 2 tussenuren
Heb het zelf zo aan de praat gekregen (wel op internet) lokaal ga ik niet aan beginnen want dan moet ik eerst apache gaan installerenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is ook leuk
Ik denk dat het komt doordat ik lokaal bezig ben ofzo, moet me er nog wat beter in gaan verdiepen, dan lukt 't zeker weten wel
Whehehehequote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij hebt volgende week vrij zeker?
Ik deze weekquote:
Hele week vrij en nog amper op FOK! geweest eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
*heeft geen vrij.. alleen maandag...*
quote:Voorjaarsvakantie
maandag 28 februari 2005 t/m vrijdag 4 maart 2005
Whehehequote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:34 schreef mschol het volgende:
* mschol kijkt wanneer hij vrij is:
[..]
Truequote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Normaal heb ik regio 'midden', maar zit op stage, dus kan niet een week wegblijven
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:52 schreef Godlike02 het volgende:
Tnx iedereen
Sorry dat ik er gister niet was
Maar ben de hele dag op stap geweest
Wel lief al die felicitaties!!
dan ga je toch fokken ??quote:Op zondag 13 februari 2005 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
Gezeik weer dat msn
Dankjequote:Op zondag 13 februari 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:
Gefeliciteerd!
ben er ook net![]()
Vanmiddag ff oma bezoeken, is ook wel een keer tijd voor![]()
0230 - 1230 dat is toch netjes?quote:
Niet een beetje ookquote:Op zondag 13 februari 2005 13:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dankje
Heb jij er ook zo'n hekel aan? Familie bezoek
Ik haat het ook verschrikkelijkquote:
hopelijk niet te veel puin wegbrengen, kost zoveel geldquote:Op zondag 13 februari 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
Net een uurtje wakker.. Zometeen maar es puinruimen op me hd's.. het is weer een zooitje
en dan blijf je thuis en spelen we mijnenvegerquote:Op zondag 13 februari 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
pa's kant is zo duf hier... altijd standaard vragen. ma's kant is tof... vind ik niet erg om naar toe te gaan.. maar gelukkig ben ik oud genoeg om te zeggen als ik geen zin heb om te gaan. end an ga ik ook gewoon niet.
Geweldig gewoonquote:
ofcourse, wat zouden we anders moeten doenquote:Op zondag 13 februari 2005 19:25 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan blijf je thuis en spelen we mijnenveger
er is nog dammen, maar dat is minder tof. maar bejeweld en patience zijn echt saaiquote:Op zondag 13 februari 2005 19:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ofcourse, wat zouden we anders moeten doendat we dat spel nog niet zat zijn
Top 10 Originsquote:Op zondag 13 februari 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
Wa?
Ja, dat vond ik ook best raarquote:Op zondag 13 februari 2005 20:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Top 10 Origins
www.anal---sex.cxa.de 2 0.17%
Is het ook best wel zeg maarquote:
jij op link geklikt?quote:
quote:
Ik moet ook nog eens een keer mijn harde schijven opruimen. Heb er alleen telkens geen zin inquote:Op zondag 13 februari 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
Net een uurtje wakker.. Zometeen maar es puinruimen op me hd's.. het is weer een zooitje
of over een jaarquote:Op zondag 13 februari 2005 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
heb er vandaag dus geen zin in eghad.. wordt het maar morgeochtend
ken datquote:Op zondag 13 februari 2005 21:31 schreef BlueCurl het volgende:
ik ruim ook alleen hd op als ik zin heb
mja.. bekend hier.. Ik zit zelf met teveel partities ('t leek me handigquote:Op zondag 13 februari 2005 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ken dat
maar ik moet mij 120 GB leeg halen zodat ik de partities kan inrichten voor als ie als data schijf gaat dienen in m'n server
Dat hoop ik al paar uurquote:
En dus alleen het 4de uur les?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:15 schreef SHERMAN het volgende:
Geweldig
Kom ik op school blijk ik de eerste 3 uur vrij te hebben, en ook het 5de uur
Lekkere dag dus weer
Was het maar zo'n feestquote:
Woon je zover van school?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Nu 4de uur bijna afgelopen, daarna tussen uur en pauze, en dán nog is 3 uur les![]()
Zit hier nog tot 15.15
Ik moet 45 minuten fietsen dus dat is niet echt rendabelquote:Op maandag 14 februari 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Woon je zover van school?
Ik kon vroeger gewoon altijd terug naar huis
Was er binnen 5 min
45 min?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik moet 45 minuten fietsen dus dat is niet echt rendabel
Dan moet je door fietsenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:28 schreef Renesite het volgende:
Ik fiets 20min/15min
1 keer had ik 1 tussenuur (half uur) en snel naar huis gecrosst, Was iets vergeten dat nogal heel erg van essentieel belang was (Handelingsdeel, deadline die dagBelangrijk voor overgang of een 0
)
45 minuten veel? Ik heb dit weekend 15 uur geredenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
Dat vind ik al een eind met de auto
pfff das voor mij 1 tank benzinequote:Op maandag 14 februari 2005 15:36 schreef devzero het volgende:
Tsja, dat kan. Maar nu ben ik maar 2.5 tank aan benzine kwijt = $50
Dat doe je zelf!quote:Op maandag 14 februari 2005 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
45 minuten veel? Ik heb dit weekend 15 uur geredenMaar wel naar New Orleans
Ja dat moest wel. We gingen met zn 3-en en plots bleek dat niemand anders ook even wou rijdenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:16 schreef Godlike02 het volgende:
Dat doe je zelf!
Filequote:En zonder file vast!
Tsja benzine is inderdaad een stuk duurder geworden. Per staat verschilt het ook een hoop, $1.95/gallon hier tegen $1.75/gallon in Louissiana.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pfff das voor mij 1 tank benzineomfg... vandaar dat iedereen daar in een grote zuipende SUV rijd
thnx!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik doe nooit irc-en eigenlijk.
120 gb leegmaken whehehehehegood luck
zou mij nooit lukken
morgequote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.. zal wel aan mij gelegen hebben Godlike
Morge btw.. zo ff kort werkoverleg aangezien de baas er niet is
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
morgefok was gister aaf gewon brak hoor
maar binnenkort nieuwe servers heb ik vernomen van Jump
Moggih sabanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:17 schreef saban het volgende:
Hey mensen, GoedemorgenSherman, Sjowhan, Godlike02, BC en dev
Ow, dat is een post van gisteren van 'mquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moggih saban
Devvie is dr nog niet hoor!
Ip hoop het wel voor hemquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:22 schreef saban het volgende:
[..]
Ow, dat is een post van gisteren van 'm
Hij is nu zeker aan het snurken
Hoi Sabanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:17 schreef saban het volgende:
Hey mensen, GoedemorgenSherman, Sjowhan, Godlike02, BC en dev
Verkeerde quote?quote:
Niet teveel doen hequote:
Ik heb gelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet teveel doen he
Morgen waarschijnlijk lekker vrij
Wat is er? Zo ziek? Beterschap hoorquote:
Foei!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef BlueCurl het volgende:
whehehe ben ik in lokaalben ik nieuwe aflevering van csi:miami aan het kijken komt eens de leraar langs om te kijken hoe het met mijn afstuderen is
oops
*zeik*quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er? Zo ziek? Beterschap hoor![]()
Jij hebt de hele week vrij dus niet zeuren
Zeg je wel is meer dan een smiley of 3 woorden?quote:
Iedereen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:15 schreef BlueCurl het volgende:
wat is pilletje tikken?
nee ik en jmp gewoon lekker chatten.. whehehe leuk hoe iedereen meteen dingen bedenkt
Nog geen eens klaar met school en nu al thuis willen werken!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:24 schreef BlueCurl het volgende:
ah paracetamol of iets dergelijksik snap weer... pff ik moet 10 uur op school rondbrengen voor mijn afstuderen! bah. ik werk veel liever gewoon thuis! school is altijd zo lawaaierig. najah zal mijn fok posts wel een ent omhoog gaan
Tik cursus?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg je wel is meer dan een smiley of 3 woorden?
Wil het onderwerp niet naar boven blijven brengen.
Maar het gaat toch opvallen.
Wil je een tik cursus?
whehe nou op me stage vond ik het anders een stuk lekkerder werken. daar zat iedereen te kutten met codes... hier zit iedereen bejeweld te spelen!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog geen eens klaar met school en nu al thuis willen werken!
Wat een schande
Wen er maar vast aan. leer maar om je af te sluiten
Op je werk later heb je dat ook. Die mensen zijn je aan het trainen
Je moet blij zjin dat je op zo een school mag zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:24 schreef BlueCurl het volgende:
ah paracetamol of iets dergelijksik snap weer... pff ik moet 10 uur op school rondbrengen voor mijn afstuderen! bah. ik werk veel liever gewoon thuis! school is altijd zo lawaaierig. najah zal mijn fok posts wel een ent omhoog gaan
Zeg dan niksquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tik cursus?
En ik zeg niet meer omdat er niet echt veel meer te zeggen is...
Ik zeg toch niets, 70 keer achter mekaar om een topique vol te krijgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dan niks![]()
Of moet het sc weer dicht?
Doe het dan om het topic leuk te houdenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets, 70 keer achter mekaar om een topique vol te krijgen?
Je mag het ook lief zeggen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe het dan om het topic leuk te houden![]()
Suc6 dr mee!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:12 schreef BlueCurl het volgende:
niet ruzie maken hoor. word ik verdrietig van! ben er van tussen evn een wiskunde toetsje maken
Wat denk je, gratis enters dus ik maak er volop gebruik vanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Suc6 dr mee!
Gaat je vast lukken
Gok ik
Hoop ik voor je
Enzo
Doe je best
Laat weten hoe het was
en spreek je snel
Formulier dat eens in meer dan 3 woorden exclusief smiliesquote:
Hallo mensen,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Formulier dat eens in meer dan 3 woorden exclusief smilies![]()
Ze zijn gratis vandaagquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:36 schreef saban het volgende:
[..]
Wat denk je, gratis enters dus ik maak er volop gebruik van
BC succes in de kelder![]()
Kut is dat he?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hallo mensen,
ik ben weer thuis
lekker hoor alleen moeten fietsen
met wind tegen en als het koud is
Goed gedaan Sherman, inhoud vol!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hallo mensen,
ik ben weer thuis
lekker hoor alleen moeten fietsen
met wind tegen en als het koud is
Reuze leuk gesprek converseren jullie zeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Kutr wind enzo, zeker met fietsen is dat geen pretje
Dat is dik afzien
Hopen dat het snel weer mooi weer word
(zie je meer woorden en je hebt gelijk leuker gesprek)
Valt tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed gedaan Sherman, inhoud vol!
Ik moet vandaag het huis niet uit, wel vanavond, dan ga ik Ocean's Twelve zien
Ja wind is inderdaad niet zo ergquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut is dat he?
Kutr wind enzo, zeker met fietsen is dat geen pretje
Dat is dik afzien
Hopen dat het snel weer mooi weer word
(zie je meer woorden en je hebt gelijk leuker gesprek)
Jaja, ik kan wel wat goed doen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed gedaan Sherman, inhoud vol!
Ik moet vandaag het huis niet uit, wel vanavond, dan ga ik Ocean's Twelve zien
Hmmm, ok, Toch ga ik hem vanavond 20 voor 10 eventjes zien in de pathe die hier zitquote:
En je was ziekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ok, Toch ga ik hem vanavond 20 voor 10 eventjes zien in de pathe die hier zit
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moggih saban
Devvie is dr nog niet hoor!
Ahhhquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:32 schreef BlueCurl het volgende:
ow devjump en ik komen ook in amerika wonen
geen idee meer waarom maar toch
en ben ff te lui om me messenger gesprekken terug te zoeken
Verrot eilandquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ahhh
Als jullie op Honolulu gaan wonen, dan kom ik jullie zeker een keer opzoeken
Honolulu is geen eiland, ik neem aan dat je Oahu bedoeltquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verrot eiland
Zijn wel mooierere eilanden daar prutser
Had ik wel gelezen, ik praat je alleen even bijquote:
ow...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Had ik wel gelezen, ik praat je alleen even bij
Trustequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:29 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Voor jou alleen goedemorgenquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:44 schreef Troel het volgende:
Mijn weekend was wel ok, maar ik was niet naar NO hoor
Of begrijp ik het nu verkeerd
Zeeeeer matigquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:52 schreef Troel het volgende:
Rene, hoe was O12?
* SHERMAN wijst naar TTquote:
SLOWCHATquote:
Nee, ze is nep zwangerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:55 schreef Troel het volgende:
[..]
kan dat?
Dat heet toch schijnzwanger?
uhuh! dat klopt. kind had eigen moeder vermoord omdat ze verliefd was op haar eigen vader en serieus dacht dat ze zwanger was van hem en omdat de hersenen ook er naar gingen dat ze zwanger was kreeg ze melk in haar borsten. was een erg goede aflevering overigens.quote:
nee. dat was het um juistquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:09 schreef Troel het volgende:
had ze wel met haar vader geneukt dan?
Ik was gisteravond wel erg vrolijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:27 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen
Iedereen weer een vrolijk dagje?
Ik denk troel zeker die is in verwachting
Zeker omdat bert aan je zat!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was gisteravond wel erg vrolijk
Heb ik al gezegt dat je geweldig bent?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh! dat klopt. kind had eigen moeder vermoord omdat ze verliefd was op haar eigen vader en serieus dacht dat ze zwanger was van hem en omdat de hersenen ook er naar gingen dat ze zwanger was kreeg ze melk in haar borsten. was een erg goede aflevering overigens.
neequote:Op donderdag 17 februari 2005 13:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ik al gezegt dat je geweldig bent?![]()
flappiequote:Op donderdag 17 februari 2005 15:30 schreef devzero het volgende:
Een goede morgen iedereen
Ik heb totaal geen zin vandaag, maar het is mooi weer en ik heb na een maand wachten eindelijk mijn social security card en florida rijbewijs per post gekregen
Bij deze danquote:
Als je hier woont (en werkt) dan moet je een amerikaans rijbewijs aanvragen (iedere staat heeft zijn eigen rijbewijs, dus iedere keer dat je naar een andere staat gaat moet je een nieuwe aanvragen). Een auto/auto-verzekering krijg je ook alleen maar met een amerikaans rijbewijs.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:45 schreef BlueCurl het volgende:
maaruh mag je niet met nederlands rijbewijs aar autorijden dan?
Zo snel gaat dat ook weer nietquote:ennuh nu ben je officieel amerikaans?
Dat zijn de oude, ik heb het nieuwe formaat incl "safe driver"quote:dussuh zo eentje maar dan met jouw gegevens ?
wtf is een safe driver...?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:49 schreef devzero het volgende:
Dat zijn de oude, ik heb het nieuwe formaat incl "safe driver"
Graag gedaanquote:
Hmmm, de kassa is best tof!quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:29 schreef BlueCurl het volgende:
whehe wat mis ik mijn tijd achter de kassa toch niet
ik zou zo kunnen nemigreren naar veel landenbehalve kung fu denk ik
maar of ik dan ook andere nationaliteit zal aannemen zie ik tegen de tijd dat ik daar woon en hoe ik me daar thuis voel etc...
* Jump zal meereizenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:29 schreef BlueCurl het volgende:
whehe wat mis ik mijn tijd achter de kassa toch niet
ik zou zo kunnen nemigreren naar veel landenbehalve kung fu denk ik
maar of ik dan ook andere nationaliteit zal aannemen zie ik tegen de tijd dat ik daar woon en hoe ik me daar thuis voel etc...
wat was het ook al weer... 1 block van Devvie gaan wonenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:48 schreef Jump het volgende:
[..]
* Jump zal meereizen
zie dat gesprekje onlangs, dat waar amerika ter sprake kwam
haha, ja zoiets was het tochquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat was het ook al weer... 1 block van Devvie gaan wonen?
iig wel in 't zuiden...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
haha, ja zoiets was het toch
* Jump zal zen logs maar niet openen
maar we waren er nog niet uit waar, aan de oost- of westkust
maar eminem zullen we nooit tegenkomen in de supermarktquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
iig wel in 't zuiden...want bah koude winters...
ennuh zoeken in die logs worden veel werk
edit:
vanwege de orkanen in FL en de aardbevingen in CA zou den we ergens in niemandsland gaan wonen in 1 of ander trailer park
texasquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:04 schreef BlueCurl het volgende:
vanwege de orkanen in FL en de aardbevingen in CA zou den we ergens in niemandsland gaan wonen in 1 of ander trailer park
Nou doe een gokquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:24 schreef BlueCurl het volgende:
wtf is een safe driver...?
Als ik hier blijf, en als het mogelijk is, en als ik hier meer dan 10 jaar woon, dan zou ik misschien wel een dubbele nationaliteit willen hebben. Dat schijnt onder bepaalde omstandigheden mogelijk te zien (zoek maar naar het "Maarten wordt Amerikaan" topic van maartena)quote:ennuh je gaat wel je US citizen ship aanvragen of blijft ge met NL nationaliteit rondlopen?
de belgische kust ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:34 schreef BlueCurl het volgende:
Texas. bah alleen dat accent al![]()
edit: en ik ben wel pro zee
maar wel waterzooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef BlueCurl het volgende:
devvie nog hollands in het hart(geen zin om te zoeken)
belgische kust.. nee daar hebben ze een accent wat iets van texaans wegheeft![]()
Dan zit ik tenminste niet in het belachelijk dure, supernieuwste-van-het-nieuwste, segment. Ga ik toch mooi van 0,8 naar 3 GHzquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Nee zonder gekheid voor 750E kan je best leuke pc bestellen.
Oh dan kan je zeker wat moois bestellen!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:42 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Dan zit ik tenminste niet in het belachelijk dure, supernieuwste-van-het-nieuwste, segment. Ga ik toch mooi van 0,8 naar 3 GHz
En ik heb toch geen randapparatuur nodig. Alleen Mobo, CPU, RAM, Videokaart, Behuizing+Voeding, DVDRW, HDD.
Ligt er aanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
4launch is inderdaad wel tof
Zelf zou ik niet kiezen voor een Intel maar voor een AMD-64 processor, aangezien deze vaak (ism geheugen en videokaart) de Intel best wel overtreft.. Wil ook binnenkort een nieuwe pc aanschaffen (aangezien ik in Call of Duty-United offensive behoorlijk lag heb op sommige mappen) en het zal dan weer eentje uit de AMD-familie zijn...
Die zeggen niks meerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:20 schreef exile0000 het volgende:
ik ben van plan de overstap te maken van een Celeron 800 () naar een AMD 64 3000+ (ik zie nu dat die loopt op 2 GHz, maar goed Hz-en zeggen tegenwoordig lang niet alles meer)
Tja, als ie warm wordt gaat ie vanzelf terugschakelen naar een lagere snelheid. Kan ook niet de bedoeling zijn bij normaal gebruik (filmpje gezien bij Tom's Hardware)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:21 schreef Godlike02 het volgende:
Iets duurder maar gevoelsmatig stabieler minder hitte problemen (daar door vele stillere pc, werd gek van de stofzuiger amd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |