quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:15 schreef FHR het volgende:
Set is leuk om met zn 2en te doen (het kaartspel dus)!
Je ziet de laatste niet?quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit dus mooi te kloten na 4 5 sets
om eerlijk te zijn heb ik constant met een half oog gespeeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat op 45 minuten ofzo. Maar dat komt door het feit dat je er een flinke pauze tussen neemt... de tijd loopt dan door alleen je puzzelt niet. Ik hoop m'n tijd morgen toch écht te verbeteren
PST = CET - 9quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:19 schreef Jane het volgende:
...
Hoe laat komt er nu een nieuwe op? 12.00 am PST, is dat 21.00 uur vanavond hier?
Kende je deze online-variant dan eigenlijk ook al?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:22 schreef Pool het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 minute, 37 seconds]
Note: time is for your personal information only, it has no bearing on the contest![]()
Maar ik speel het gewone spel dan ook vrij vaak.
Nee, ik kom er echt pas via dit topic achter! Wel tof, want ik wist niet dat er zoiets bestond en nu kan ik online oefenen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:31 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Kende je deze online-variant dan eigenlijk ook al?
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:04 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
sorry kan iemand misschien helpen want wat voor sets zijn er. Wat mag en wat mag niet??
openingspost wordt ik echt niets wijzer van
In de openingspost staat een linkje naar die Engelse handleiding hoor...quote:Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
als je beetje de handleiding in het engels leest snap je het wel
En ik dacht nog wel dat ik snel wasquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Frollo het volgende:
1 minuut 8! Who wants to touch me?
Het helpt wel als je het vaker doet denk ik.
De tweede keer dat ik die van vandaag deed, had ik 53 seconden, maar dat zal zeker niet meetellen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Frollo het volgende:
1 minuut 8! Who wants to touch me?
Het helpt wel als je het vaker doet denk ik.
Anders lees je de openingspost even...quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:06 schreef knuppelhout het volgende:
hoe vaak wordt er een nieuwe puzzel opgezet?
quote:Een spel blijft 24 uur staan. Je kunt dus elke dag een nieuw spel doen.
Amateur.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef WasQ het volgende:
2 minutes, 12 seconds
De laatste duurde weer lekker lang. De vijfde trouwens ook...
No shit?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:35 schreef Tweek het volgende:
Vandaag 49 seconden en gister 28 seconden.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:59 schreef doraantje het volgende:
ik zie de laatste van vandaag niet zeg....pffft
dan zou ik de regels nog maar eens door lezen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:39 schreef Hilje23 het volgende:
heb er maar twee!!!!
Hou op nou!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Pool het volgende:
Hmm, die van vandaag was wel erg makkelijk, met al dat rood.
[Today's puzzle completed 25 seconds]
Hee, het was ook pas mijn 3e keer onder de minuut mên.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Hou op nou!![]()
25 seconden... Grmbl...
Holy crap dude!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Pool het volgende:
[Today's puzzle completed 25 seconds]
24 keer klikken in 25 seconden is niet zo'n probleem toch? Ik had trouwens wel als voordeel dat ik in dit topic las dat er bijna alleen maar rood in zat. Daar bereid je je dan toch op voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Holy crap dude!
Áls ik het al zo snel zie, dan lukt het me denk ik nog niet eens om alles aan te klikken (en de venstertjes weg te klikken) in 25 seconden.
Doe toch maar wel. Misschien voel ik me dan wat beter ten opzichte van de tijd van Poolquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:32 schreef nikk het volgende:
laat maar, heb 'm al, ik zal m'n beschamende tijd maar niet noemen...
Bij wijze van spreken bedoelde ik natuurlijk hèquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:11 schreef Pool het volgende:
24 keer klikken in 25 seconden is niet zo'n probleem toch?
De makkelijke zie ik ook vaak als laatste, ben meer bezig met zoveel mogelijk verschillen. Nu was bijna alles rood en nog zat ik telkens te kijken naar groen en paars.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:53 schreef LostFormat het volgende:
[Today's puzzle completed 3 minutes, 54 seconds] Damn, zag de laatste niet en die was een eitje.
Da's valsspelen. Mijn tijd is zonder voorkennisquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:11 schreef Pool het volgende:
[..]
24 keer klikken in 25 seconden is niet zo'n probleem toch? Ik had trouwens wel als voordeel dat ik in dit topic las dat er bijna alleen maar rood in zat. Daar bereid je je dan toch op voor.
Ook geen verkeerde tijd! En ja, ik kijk altijd wel even vantevoren wat de time-to-beat is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:13 schreef WasQ het volgende:
[..]
Da's valsspelen. Mijn tijd is zonder voorkennis
[Today's puzzle completed 38 seconds]
Dacht dat ik er nog een paar moest, maar ik was al klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |