jupzquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:34 schreef Woutey het volgende:
ook ff tvpje
moet nog wel iemand belle anders krijgen we alleen maar tvp in dit topic
Gewoon proberen...... Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat er ¤ 15,- geboden was... Ik verdubbel dat met plezier voor de dame die beltquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef GinaG het volgende:
Op zich wil ik wel als dame zijnde bellen. Enige wat me ervan weerhoudt is dat ik het niet zo'n geniaal gesprek wordt als het eerste gesprek(ik weet echt niet wat ik moet zeggen) Ik ben trouwens ook wel bang dat ik in lachen uitbarst en niet meer kan stoppen.
Ohhh ja, ga maar bellen, heb je een leuk verhaal voor op 't feestje zaterdag.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil best even bellen met een geile stem hoor
Ga ik gewoon uitgebreid op de huishoudelijke taken in
Maar hoe neem je zoiets op
Ik heb 2 euro geboden voor een dame die belt..daar maak ik dan 5 van!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gewoon proberen...... Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat er ¤ 15,- geboden was... Ik verdubbel dat met plezier voor de dame die belt
Ja, dat zal een ijsbreker zijnquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ohhh ja, ga maar bellen, heb je een leuk verhaal voor op 't feestje zaterdag.
Oh jee, en ik heb nog wel een ludiek en schamerig cadeautje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar dat doet 'ie al als 'ie zijn cadeautjes en publique uitpakt!![]()
El Salvador vergeet ik echt niet..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:21 schreef GinaG het volgende:
Geef het geld maar aan Unicef of nog liever aan een organisatie dat zich specifiek in zet voo El Salvador![]()
Voor ik bel wil ik wat tips wat te zeggen want ik weet het echt niet![]()
volgens mij zocht ie toch echt vrouwen hoorquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan die advertentie helemaal niet meer vinden op Marktplaats. Staat hij er nog wel? Ik wilde een linkje naar m'n pa sturen...
nee, volgens mij is hij er bijna direct door marktplaats zelf afgehaald..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan die advertentie helemaal niet meer vinden op Marktplaats. Staat hij er nog wel? Ik wilde een linkje naar m'n pa sturen...
Ja, maar mijn vader lacht graag. Ja, ik link 'm wel even.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:28 schreef teamlead het volgende:
volgens mij zocht ie toch echt vrouwen hoor
stuur m anders ff de link van dit topic...
Nou, wat flauw zeg. Is dat tegen de policy ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:28 schreef -moi- het volgende:
nee, volgens mij is hij er bijna direct door marktplaats zelf afgehaald..
doe alsof je Saskia is, van het mailtje, licht getint, en je hebt dus een vriendin die ook wel mee wilquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:28 schreef martinuhhh het volgende:
En iemand die me even helpt met wat ik ongeveer moet gaan zeggen.
Daar mag kan ze wel een paar keer voor bellen danquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:34 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf doneert ook een euri of 30 40 ofzo... Mits het gesprek word opgenomen.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef martinuhhh het volgende:
Mag ik niet zelf een verhaaltje verzinnen? Vragen of hij er ook iets tegen heeft dat ik onder de 18 ben ofzo.
als nu niemand t doet word ik gekquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:34 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf doneert ook een euri of 30 40 ofzo... Mits het gesprek word opgenomen.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef -moi- het volgende:
ja daar heeft hij vast iets tegen.. want hij is niet achterlijk geloof ik, en dan ben je dus minderjarig enzo...
maak em eerst anders helemaal lekker, en dan op het eind zeg je dat je 150 kilo weegt oid
met *31* ervoor, maar als je tapecall gebruikt hoef je daar niet bang voor te zijn i guessquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef martinuhhh het volgende:
Hoe kun je met een vaste telefoon geheim bellen?
.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:49 schreef thomastux het volgende:
opnemen gaat via http://www.tapecall.net/ heel eenvoudig!
Alvast veel succes gewenstquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:53 schreef martinuhhh het volgende:
Is best duur, maar we gaan ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |