Tuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is bijna 22.00, zou het nog kunnen?
Heb je 'm aan de lijn gehad?????quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:04 schreef martinuhhh het volgende:
Ja ik heb iets van 4 min gebeld.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2005 22:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je 'm aan de lijn gehad?????
quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:04 schreef martinuhhh het volgende:
Ja ik heb iets van 4 min gebeld.
te coolquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb gebeld. Wie kan em online zetten?
Heldin.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:12 schreef martinuhhh het volgende:
Als je maar geil genoeg overkomt, mag je vast door naar de selectierondequote:Op donderdag 10 februari 2005 22:20 schreef martinuhhh het volgende:
Nee hij is heel kort. Hij had al iemand
.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:20 schreef martinuhhh het volgende:
Nee hij is heel kort. Hij had al iemand
.
http://enforcements.servicez.org/53622.6679.VOX.wavquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:22 schreef martinuhhh het volgende:
Zal ik nog een keer bellen om te vragen of ik niet gewoon een keer mag langskomen?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:27 schreef junkiexp het volgende:
ik heb hem hier op de pc,nu ff ergens hosten
Het doel is om Hans in de zeik te nemen, niet om aangenomen te worden.....quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:26 schreef Katana het volgende:
Ja en jullie kennen elkaar dan toevallig ofzo ??
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:27 schreef DIA het volgende:
[..]
http://enforcements.servicez.org/53622.6679.VOX.wav
hij is wel minder goed dan "linda"
jawel maar je had hem aan de lijn moeten houden.......quote:
Hij stottert al een stuk minder!quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:27 schreef DIA het volgende:
[..]
[url]http://enforcements.servicez.org/53622.6679.VOX.wav[/url}
hij is wel minder goed dan "linda"
Het staat hem goed dat ie nog wel steeds de telefoon blijft opnemen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
whehe
die man die durft gewoon niet mer joh, is al te vaak in de zeik genomen
Maakt niet uit. Je bent nog jong.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:29 schreef martinuhhh het volgende:
Ik zal de volgende keer beter mn best doen.
Ik vermoed het ook. Wel opvallend dat ie weer ging stotteren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat die kerel inderdaad al heeeeeel wat telefoontjes heeft gehad vandaag
En staat dat ook op tape?quote:
Door Linda zekerquote:Die is inderdaad al bezet
Als jij Hans belt zonder dat je het op laat nemen, gaan er bepaalde mensen hier nog denken dat je serieus interesse in de functie hebtquote:
dingesquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Dat was voor dinges bedoeld dus, die vroeg of dat ook was opgenomen.
Leuk ideequote:Op donderdag 10 februari 2005 22:49 schreef DIA het volgende:
jah of een man bellen die zegt dat hij iets hoorde en toen zag dat zijn vriendin net dit nr heeft gebeld, wat dat allemaal te betekenen heeft........ dat je al vermoedde dat ze vreemdging enz.
dan komt hans er niet meer uit denk ik
Waarschijnlijk krijg je één grote lange stotter van 5 minutenquote:
Wehehehe, goed plan!quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hmm, er kan natuurlijk wel een man bellen, maar dan moet ie zich voordoen als iemand van marktplaats.nl, en dat ze hem in de peiling houden met die geintjes oid.
Aangenomen zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:45 schreef martinuhhh het volgende:
Whehehe. Ja ik was niet aant opletten en vergat het wachtwoord op te schrijven
.
jaaa doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hmm, er kan natuurlijk wel een man bellen, maar dan moet ie zich voordoen als iemand van marktplaats.nl, en dat ze hem in de peiling houden met die geintjes oid.
Is ook een goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2005 22:49 schreef DIA het volgende:
jah of een man bellen die zegt dat hij iets hoorde en toen zag dat zijn vriendin net dit nr heeft gebeld, wat dat allemaal te betekenen heeft........ dat je al vermoedde dat ze vreemdging enz.
dan komt hans er niet meer uit denk ik
Of met zo'n schorre pottenstem bellen namens een feministenbeweging dat ze morgen voor z'n huis komen protesteren tegen 'dergelijke exploitatie van vrouwen'.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik dacht even, ah nog iemand, ik herkende je even niet aan je zwarte naamquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef SanCoTec het volgende:
Geweldig
Als mensen het niet erg vinden, ik heb de links en plaatjes ook op mijn eigen forum geplaatst met bron en naamsvermelding (zover bekend)
Dat kan niet want Hans is bang voor mannen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:58 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ge-wel-dig!!!!!!!!!
Misschien is hij met zn maten in een poolcenter aan het euhhhh .....chillen, vandaar dat hij zo vlug van het gesprek af wil, en zegt dat de functie al ingevuld is haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |