afkorting voor terugvindpost, zo blijft het topic terugkomen in je My Active Topics lijst.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:28 schreef missbehavin het volgende:
Met het risico weer als een hele domme muts over te komen: wat betekent dat tvp toch? (vraag t me al zo lang af...)
Tjezus, missbehaving, wat ben jij toch een domme muts!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:28 schreef missbehavin het volgende:
Met het risico weer als een hele domme muts over te komen: wat betekent dat tvp toch? (vraag t me al zo lang af...)
thanksquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
afkorting voor terugvindpost, zo blijft het topic terugkomen in je My Active Topics lijst.
Wat erg handig is.
hier ook, hier ook!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:24 schreef pyl het volgende:
In dat geval doe ik mee en plaats ook een tvp.
gewoon als probeerselquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:34 schreef Z het volgende:
Vanwaar de getallenreeksen dolle_hond? Met die onderste kan je leuke figuurtjes maken trouwens, als je een klein trucje toepast...
Correct!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:53 schreef Z het volgende:
Ravanelli?
Pssstttt....Dolle: voor dat rijtje moet je een 0 plaatsen, dan klopt het pas echt....quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:46 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon als probeersel
Die zijn toch Brits ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:47 schreef Miena het volgende:
het plaatje van missbehavin is de band "Muse".
Very good Z, Stone Temple Pilots it is indeedquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:30 schreef Z het volgende:
De plaat van missbehavin; dat zijn volgens mij de Stone Temple Pilots.
Zal ik de mijne maar weghalen ?quote:
sorry.....quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:05 schreef pyl het volgende:
@Missbehavin: het behoort tot de goede gewoonte van RJP (al dan niet vD) om te wachten met het plaatsen van een nieuw plaatje tot het vorige is geraden en goedbevonden. Kwestie van normen en waarden enzo - en niet van missbehaving.
Juist, die serviliteit zien we hier graag!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:06 schreef missbehavin het volgende:
sorry.....zal t niet meer doen..
Italiaan,ook bekend van spaghettiwesternsquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Fotoloog, ik dacht ook aan Terrence Hill, heb je nog een hintje?
In dat geval: Francesco Nero ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:18 schreef fotoloog het volgende:
In het Nederlands zou meneer Frank Zwart heten......
quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:20 schreef Farfalina het volgende:
Ohhhhhhhh Franco Nero
Geen idee. Dan maar met brute force: hij heet Rabin, Begin, Shamir, Peres, Nethanyahu of Barak, zoveel staat vast.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:58 schreef sooty het volgende:
-Israeli
-Geen Ben-Gurion
-Zijn broer was ooit PM van Israel
Ja ja, Pyl heeft meer pijlen op zijn boog...quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Geen idee. Dan maar met brute force: hij heet Rabin, Begin, Shamir, Peres, Nethanyahy of Barak, zoveel staat vast.![]()
of meirquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Geen idee. Dan maar met brute force: hij heet Rabin, Begin, Shamir, Peres, Nethanyahy of Barak, zoveel staat vast.![]()
Ze had misschien een doorkomend snorretje, maar ze was niemands broer....quote:
Yep.quote:
Foute man, inderdaad (als het Flynn is, tenminste).quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Van deze man zou ik geen tweedehands auto kopen
De auto word dus niet verkochtquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Foute man, inderdaad (als het Flynn is, tenminste).![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:46 schreef pyl het volgende:
Maarschalk Tito?
Dan heb je vast een leuke achternaam, zoeen die op -ic eindigt.quote:
Dat denkt iedereen altijd, maar da's dus niet zo...t is beetje lullig, maar vertaald betekent het 'scholier'quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan heb je vast een leuke achternaam, zoeen die op -ic eindigt.
Tito was Kroaat, toch?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
uit het land van mijn pappie
Ja sam huggy_bear iz Nizozemska. Ja govorite malo Hrvatski. Sutra ja radimo u Zagrebu.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef missbehavin het volgende:
Ja, maar mijn paps is Sloveen, maar dat was vroeger toch een en hetzelfde land
Nou moet ik je toch bekennen dat ik de taal niet geheel machtig benquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:58 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Ja sam huggy_bear iz Nizozemska. Ja govorite malo Hrvatski. Sutra ja radimo u Zagrebu.
en nou maar hopen dat er niet teveel fouten in staan ...
Dat schelden heb ik dus nog niet onder de knie (en geloof me als ik daar moet werken heb ik daar vaak een sterke drang toe). Dus enige hinweizen zijn welkom!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou moet ik je toch bekennen dat ik de taal niet geheel machtig benPaps was bang dat we bij een tweetalige opvoedng tweetalig slecht zouden worden, dus kan ze vooral goed schelden enzo
![]()
.... en morgen werk ik in Zagreb.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:02 schreef missbehavin het volgende:
Maar volgens mij was het zoiets als: ik ben HB uit Nederland, ik spreek een beetje Kroatisch, ....
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:12 schreef pyl het volgende:
Carlos?
Onherkenbaarheid is essentiëel in dit vak...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:16 schreef pyl het volgende:
Je had die zonnebril niet moeten opzetten, TH, dan was je me voor geweest...
Als-ie dan morgen in Zagreb moet werken, mag-ie wel op tijd van huis gaan...quote:Huggy woont trouwens bij jou om de hoek, zie ik.
Jij woont nergensquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:16 schreef pyl het volgende:
Je had die zonnebril niet moeten opzetten, TH, dan was je me voor geweest...
Huggy woont trouwens bij jou om de hoek, zie ik.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
Als-ie dan morgen in Zagreb moet werken, mag-ie wel op tijd van huis gaan...
Meer naar het oosten nogquote:Mmmm...dat lijkt weer een Slavische meneer.
Mwoah, niet bijzonder voor die regioquote:Ook een deugniet ?
Nope, goede regio wel.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:33 schreef pyl het volgende:
Is het die Tsjetjeen (jezus wat een woord), Doedajev?
pyl begonquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
Zit iedereen nou vrolijk in elkaar's profiel te snuffelen ?![]()
Dr. Zviad K. Gamsachoerdiaquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:39 schreef pyl het volgende:
Dan zal het Gamsakurdia zijn, in ieder geval een voormalig Georgies president.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
Nada van Nie ?
Die vat ik niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:01 schreef fotoloog het volgende:
When i need sax,i call.........
Ach,je kan niet alles vatten hèquote:
Hij dacht dat 't Candy Dulfer was...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef pyl het volgende:
Die vat ik niet...
Aha!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:11 schreef Treinhomo het volgende:
Hij dacht dat 't Candy Dulfer was...
Toch niet in dit topic, dan...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:13 schreef pyl het volgende:
Ze moet gemakkelijk te raden zijn; Huggy had het net nog over d'r.
Indirect dan hè.quote:
Je moet die dummies ook alles uitleggen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:22 schreef pyl het volgende:
Indirect dan hè.
Ik spel het dan maar: T.E.R.N.E.U.Z.E.N.![]()
Als ik dat soort dingen wist, zat ik wel met slag- stoot- en steekwapens bij de buren te jongleren...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:27 schreef pyl het volgende:
Yeah right.
Je moet die dummies ook echt álles uitleggen.
Waarom, denk je, was Terneuzen in het vorige plaatje een link naar Georgië?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:29 schreef Treinhomo het volgende:
Als ik dat soort dingen wist, zat ik wel met slag- stoot- en steekwapens bij de buren te jongleren...
quote:
Theoquote:
Misschien omdat dit het 3e of 4e topic is waarin je het postquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
Bjoro heeft het goed. Willem Ruis Cas enkelaar en Willeke van Ammelrooy in Oh Calcutta
Willem O Duysquote:
Dat was toch echt een andere bandquote:
Dat nummer is van the Knack......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:38 schreef Farfalina het volgende:
[..]
Echt waar, ben ik zo in de war?![]()
Inderdaad; Da's kut wakker worden met zo'n tamme heks...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:38 schreef dolle_hond het volgende:
brrrr
Kom op, Dolle, geef nou maar toe dat je Tina in je puberjaren nog stiekem hebt zien zitten...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
het slaat iig nergens op dat ik haar herken eigenlijk
nou, ehm nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom op, Dolle, geef nou maar toe dat je Tina in je puberjaren nog stiekem hebt zien zitten...![]()
Correct!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:55 schreef pyl het volgende:
George Peppard.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:28 schreef Farfalina het volgende:
Ben and Jerry?
neequote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:11 schreef fotoloog het volgende:
Iedereen pyltjesgooien aan het kijken?
Waar moeten we ze van kennen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
Kom op dames en heren. 100% op zeker dat jullie die van mij kennen.
quote:I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies'll be blue
For all my life
Okay Modus. Enquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:51 schreef Modus het volgende:
Turtles. Na de hint.
*Ping*Pong: nummer 47 voor mr_anonimous! Spoed!!! *Ping*Pongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |