SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:HENGELO Een 48-jarige man uit Enschede is met zijn bestelbus het kantoor van de uitkeringsinstantie UWV ingereden. De ravage is enorm,maar niemand raakte gewond. De man was volgens de politie boos over een gesprek met het UWV.
TT
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Ik heb een vraagje over RE4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Ik heb een vraagje over RE4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Coolquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef Chocobo het volgende:
En nieuwe outfits etc etc,.. Genoeg leuke features iigquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Ik ga strax lekker verder gamen![]()
Waar zit je nu ergens gijsje?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Ik ga strax lekker verder gamen![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
*even 2 weken wegblijft om de WoW te laten overwaaien*
Laat die kids tochquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ergens in chapter 3. Ben uit de sewers nu.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waar zit je nu ergens gijsje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.quote:
ik ga met je meequote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Doe eens niet zo chagrijnig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
......vanavond ook verder gamen!Kan niet, je krijgt bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig.Wij zeiken in elk geval niet elke potentiële topper af omdat deze toevallig niet op de XBox verschijnt.
![]()
Daarnaquote:
Huiliequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?
Trek dat hypen gewoon af en toe niet.. steeds weer iets anders voor 2 weken hypen alsof god himself te koop zou zijn. Dan weer vervolgens met hetzelfde, als het al mogelijk zijn, met NOG MEER enthausiasme verder op een nieuwe "god" hypen.
Maar het ergste is nog.. het betreft eenpc
spel.
Gijs, denk aan je bloeddruk!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?
Trek dat hypen gewoon af en toe niet.. steeds weer iets anders voor 2 weken hypen alsof god himself te koop zou zijn. Dan weer vervolgens met hetzelfde, als het al mogelijk zijn, met NOG MEER enthausiasme verder op een nieuwe "god" hypen.
Maar het ergste is nog.. het betreft eenpc
spel.
Ik weet het nu wel stink huiliequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.
Hou je mond eensquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het nu wel stink huilie![]()
Hypen heerst
Het zit die 2 weken wel hoog bij big B.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, denk aan je bloeddruk!![]()
De meeste van onze hypes zijn overigens terecht. En toegegeven, ze duren meestal niet langer dan twee weken omdat Cho en ik vooral single player games hypen! En als je een beetje intensief gamed heb je die inderdaad na 2 weken uitgespeeld. Kijk nu bijvoorbeeld naar Resident Evil 4. Veel gehypte, alle verwachtingen waargemaakt, twee weken intens van genoten maar nu nadert het einde.Het zijn dus geen games als PGR2 en Halo 2 die je maanden kunt spelen.
En je hebt nog wel eens de neiging om games die niet op de XBox verschijnen af te zeiken, of in elk geval bij voorbaat al uit te sluiten. Ik weet zeker dat jij bijvoorbeeld van RE4 zou genieten! Maar omdat het een Gamecube spel is zul je hem waarschijnlijk niet kopen.
World of Warcraft is inderdaad een PC-spel, ook niet mijn lievelingsplatform, maar de enige plek waar je een MMORPG goed kunt spelen. En dat is een type spel dat ik al heel lang een keer wil uitproberen. Dit is ook zo’n spel dat je maanden, zoniet jaren, kan bezighouden. Ik hoop dus dat de hype waargemaakt wordt en dus ook wat langer kan duren dan 2 weken.
Nee dat zou ik niet.. simpel, ik hou niet van zombies en schrik shit in games... maar wijs mij eens aan, 1 onvertogen woord die ik heb geuit over dat spel!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En je hebt nog wel eens de neiging om games die niet op de XBox verschijnen af te zeiken, of in elk geval bij voorbaat al uit te sluiten. Ik weet zeker dat jij bijvoorbeeld van RE4 zou genieten! Maar omdat het een Gamecube spel is zul je hem waarschijnlijk niet kopen.
Je bent nog erger dan een wijf die niet weet wat ie aan moet trekken, hypehoer.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het nu wel stink huilie![]()
Hypen heerst
Mooooooooooooooooooondquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoelang kun je niet gamen als ze je ogen laseren ?![]()
Nee, dit is niet eens te hypen, dit is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat, ik ga ook even hypen
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan een wijf die niet weet wat ie aan moet trekken, hypehoer.
Niet zo vrouwonvriendelijk pikquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ik dat je RE4 hebt lopen afzeiken? Goed, als het jou spel niet is kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:41 schreef Bastard het volgende:
Nee dat zou ik niet.. simpel, ik hou niet van zombies en schrik shit in games... maar wijs mij eens aan, 1 onvertogen woord die ik heb geuit over dat spel!
Stop maar met zoeken, nergens zal je dat vinden, simpelweg omdat ik het niet heb afgekraakt. Ik heb wel ergens iets gezegd dat ik er niets zinnigs over kan vertellen, heb me er niet in verdiept en ken het niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mee eens pik!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Wordt wel erg moe van dat gehuil hier zeg.... hoevaak zeggen we het nou al niet. De een gamed online en de anders offline. De een vind dit leuk en de ander dat. Hypen wordt meer door de een dan door de ander gedaan. Ik hype games ja,........... en over het algemeen goede games. Wat zijn een hoop mensen nog aansteekbaar dan zeg
Kunnen we weer normaal doen verder gasten of gaan we nu echt pas beginnen stelletje kutklootzakken? Of moet ik sommige vlegels onder jullie een pak rammel of een draai om de oren gaan geven !
Laten we het UWV uitlachen: Ontevreden man rijdt kantoor UWV binnenquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Wordt wel erg moe van dat gehuil hier zeg.... hoevaak zeggen we het nou al niet. De een gamed online en de anders offline. De een vind dit leuk en de ander dat. Hypen wordt meer door de een dan door de ander gedaan. Ik hype games ja,........... en over het algemeen goede games. Wat zijn een hoop mensen nog aansteekbaar dan zeg
Kunnen we weer normaal doen verder gasten of gaan we nu echt pas beginnen stelletje kutklootzakken? Of moet ik sommige vlegels onder jullie een pak rammel of een draai om de oren gaan geven !
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we het UWV uitlachen: Ontevreden man rijdt kantoor UWV binnen
En dan vooral die reacties lezen en aan Strol denken
quote:
quote:vooral die reacties lezen
quote:
Stik dan maarquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee gijs... ik lees het eeeecht niet
Meteen een baard gepost ... geen zin in..
![]()
Je meent het wel gijs... laat die lach smilie maar weg...quote:
Gefeliciteerd gijs!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef kepler het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
belangrijk tentamen gehaald
ik ben zo blij
het zal eens nietquote:
Gefeliciteerd Gijsquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef kepler het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
belangrijk tentamen gehaald
ik ben zo blij
Thermodynamicaquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gijs!!
Wat was het? .... niet dat ik er iets van begrijp...
nee, vindt het wel lachwekkendquote:
Doe niet zo raar manquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, vindt het wel lachwekkend
Hai !quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:34 schreef Quinny het volgende:
Kan mama niet eens even boodschappen gaan doen "zucht"
Nou geen hypegamenog in de winkel, geen leuke kleding voor mezelf gezien. Boodschapjes gedaan (weer eens niet weten wat we nou weer moeten eten, maarja moet niet klagen want ik kan tenminste nog eten) en een turksepizza gehaald die veels te slap was {:|
Kortom had beter thuis kunnen blijven met dit shitweer.
Dag schatquote:
Als je over veel dingen hetzelfde denkt ben je meeloper zeker.. is dat wat je wilt zeggen??quote:
Damn,..............quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je over veel dingen hetzelfde denkt ben je meeloper zeker.. is dat wat je wilt zeggen??
Flikker toch op....
Dan ben ik er maar 1...![]()
Een pets geven mag je altijd proberen, of je zo hoog kan springen weet ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Meeloper niet hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je over veel dingen hetzelfde denkt ben je meeloper zeker.. is dat wat je wilt zeggen??
Flikker toch op....
quote:
Nee, hoor! Niets ontvangen van jequote:
quote:
Leuke game,........ nooo wayyyy dat ik meegaquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
Iemand zin om mee te gaan Zaterdag as timesplitters 3 gamen?
Hierdoor is er dus weer plek! Mocht nog iemand op het laatste moment meewillen nu zaterdag naar het hoofdkantoord van EA? Laat het even weten aan games@fok.nl
Had het tegen die soepstengel van jequote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, hoor! Niets ontvangen van je
Zo... ook weer kwijt...quote:
Je kent me.. ik loop met een knuppel rond en zoek naar een hoendehok.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijsssssssssss,... het is er weer uit !
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Flikker toch op....
Bang?quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuke game,........ nooo wayyyy dat ik meega
quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijsssssssssss,... het is er weer uit !
Af en toe schelden ja,..... ken je Gijs... heb het ook ! Nicotine tekort nu..... rellen af en toe. Kom maar op... dropkick ik je kont evenquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kent me.. ik loop met een knuppel rond en zoek naar een hoendehok.
Ja, ik wil het wel eens met een neger uitproberen.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel eens met een neger uitproberen.Maar alleen als ik een metgezel kan vinden? Surfer, Cho? En ik wil als materialist geld voor.
Je mag er alles mee doen, woelen, vlechtjes maken, tanden flossen…quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:33 schreef mr_Brown het volgende:![]()
gijs..... als ik door je borsthaar mag woelen, krijg je van mij geld
Ah hier ook gekut vanmorgen, ben al een week bezig met die domme klant.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Af en toe schelden ja,..... ken je Gijs... heb het ook ! Nicotine tekort nu..... rellen af en toe. Kom maar op... dropkick ik je kont even
Zo'n scherm?quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
En dan zie je het zoveelste kutscherm.. van een kutspel.. he.. ff afreageren op die kanker pc's en hun spellen denk.
Ik begrijp het wel hoorquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah hier ook gekut vanmorgen, ben al een week bezig met die domme klant.![]()
En dan zie je het zoveelste kutscherm.. van een kutspel.. he.. ff afreageren op die kanker pc's en hun spellen denk.
Heb jij nu ook dat je RE4 geen uren achter elkaar kunt gamen? Na een paar uurtjes ben ik echt gaar.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik compleet Grijs ben als ik klaar ben met RE4
1, maximaal 2 uur achter elkaarquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij nu ook dat je RE4 geen uren achter elkaar kunt gamen? Na een paar uurtjes ben ik echt gaar.![]()
ik hou van jequote:Op donderdag 10 februari 2005 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoorKanker pc's ook
![]()
![]()
........ whahahaha,... Het hypen van mij kan heel veel gaan
Ach,......... het hart zit op de juiste plek
toch brown,... zwarte klootzak !
Dat had ik ook,... 3 uur max achter elkaar gegamed.... dan is het bijkomen en polsen los wringen,.... tevens die angstuitdrukking via een spiegel van mijn gelaat af zien te krijgen !quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij nu ook dat je RE4 geen uren achter elkaar kunt gamen? Na een paar uurtjes ben ik echt gaar.![]()
quote:Een Duitse dierentuin uit Bremen probeert hun mannelijke pinguïns weer hetero te maken. De dierentuin had niet in de gaten dat zij alleen mannelijke pinguïns hadden. Inmiddels zijn er diverse stelletjes gevormd. Een stelletje heeft zelfs een steen geadopteerd als ei. De dierentuin heeft inmiddels vier vrouwelijke pinguïns uit Zweden gehaald.
Neuksequote:
Maar je heb zeker wel een mooie schone anus dat dan weer welquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:50 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LALALALALALALAL Een 830 en 997 uitsturen.. de 850 ontvangen 997 en 886 uitsturen LALALALALALA error missing adress
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xgateprod
![]()
34 error / warning
![]()
![]()
![]()
![]()
LALALALALA send complete... niet ontvangen... lastje LALALALALA 997 mapping probleem.. LALALA adres niet juist LALALALA error mandatory violation
LALALLALALALA
Dammmmm wat heb ik een borrel nodig zeg!!!!![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je heb zeker wel een mooie schone anus dat dan weer wel![]()
Ik denk er al de hele dag aanquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb de tijd nog niet gehad om aan mn anus te denken
bedenk je wel dat het morgen eigenlijk alleen nog maar beter kanquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:34 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. 3x van broek moeten wisselen omdat je een riem niet kan vinden, een plas water in je nek krijgen als je naar buiten loopt, je vinger klemmen tussen de deur, een klant die zo ontiegelijk zeikt en dom is dat je getallen en EDI voor je ogen ziet dansen. Een langzame FOK, een MSN die zn xbox pagina niet weer geeft "you have no live friends", op je wang bijten bij het kauwen van je avondeten zodat er een lekkere bloedblaar zit, aansteker weg dus vuurtje krijgen door fornuis aan te doen.... is dit een soort stress test vandaag? Ben ik gewoon vandaag de lul om iets? Heb ik die poedelprijs gewonnen? Serieus, hoe lang nog en ik sla iemand op zn muil .. gewoon om ff te levellen.![]()
Heb ik ook over gelezen, schijnt waanzinnig goed te worden/zijn. Is hij al uit en zo niet wanneer dan?quote:
Ga es weg.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:07 schreef rece het volgende:
[..]
Heb ik ook over gelezen, schijnt waanzinnig goed te worden/zijn. Is hij al uit en zo niet wanneer dan?
Als ik nu *gunt* post dan kom je me opzoeken he?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:34 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. 3x van broek moeten wisselen omdat je een riem niet kan vinden, een plas water in je nek krijgen als je naar buiten loopt, je vinger klemmen tussen de deur, een klant die zo ontiegelijk zeikt en dom is dat je getallen en EDI voor je ogen ziet dansen. Een langzame FOK, een MSN die zn xbox pagina niet weer geeft "you have no live friends", op je wang bijten bij het kauwen van je avondeten zodat er een lekkere bloedblaar zit, aansteker weg dus vuurtje krijgen door fornuis aan te doen.... is dit een soort stress test vandaag? Ben ik gewoon vandaag de lul om iets? Heb ik die poedelprijs gewonnen? Serieus, hoe lang nog en ik sla iemand op zn muil .. gewoon om ff te levellen.![]()
World of Warcraft komt dan uitquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
bedenk je wel dat het morgen eigenlijk alleen nog maar beter kan
Heb je hem gereserveerd? Als ik zo het topic in GAM lees is de uitrol echt minimaal geweest!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:16 schreef HuisSint het volgende:
Is in dit topic al gemeld hoe C O O L World of Warcraft is?![]()
Ik ga er morgen op goed geluk naar toequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De plaatselijke FRS heeft er maar 1 binnen gekregen, maar die is morgen gelukkig voor mij![]()
geen idee maar ik neem aan goedquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:16 schreef HuisSint het volgende:
Is in dit topic al gemeld hoe C O O L World of Warcraft is?![]()
hij gaat zo hard uitverkocht zijn. Volgens mij wil half nederland dat spel hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga er morgen op goed geluk naar toe![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, en nu een keer niet 'grappige posts' plaatsen onder Strol's account ok? Dat hebben we nu wel gezien
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je heb zeker wel een mooie schone anus dat dan weer wel![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond die schone anus wel een Strol opmerking eigenlijk![]()
Vandaag Gijsquote:Morgen Gijssssssssssjes,....![]()
Ja ik dacht er niks bij,......... ik dacht eerder dat B. genaaid werd aangezien die zo open over zijn anus sprakquote:
Ja dat doe ik altijd.. maar hij wilde niet uit... misschien nog een nasleep van gisteren.quote:
Gijs ik moest er zo om lachen,.... jij hebt dagen somsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat doe ik altijd.. maar hij wilde niet uit... misschien nog een nasleep van gisteren.
Stom he zo af en toe.. echt van die dagen van najaaaaa..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik moest er zo om lachen,.... jij hebt dagen somsJe vraagt je af wie van bovenaf jou dagen planned soms..... gozer heeft wel humor
nasleep ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat doe ik altijd.. maar hij wilde niet uit... misschien nog een nasleep van gisteren.
Gijs hij zit nog bij de curcus: 'Hoe vraag ik iets beleefd' echter is die al een paar keer gezakt daarvoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat bij de cursus "inburgering" voor gevorderden.
Heb je vast gemist.
Les 1 "Zeg eens: discriminatie" kwam hij door met vlag en wimpelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hij zit nog bij de curcus: 'Hoe vraag ik iets beleefd' echter is die al een paar keer gezakt daarvoor
ik ben op jequote:
dat stoer doen tegen mijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat bij de cursus "inburgering" voor gevorderden.
Heb je vast gemist.
waneer mag ik Daan weer een lesje "sla de neger" geven?quote:
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat stoer doen tegen mij
die onwetendheid
gijs, je hebt geen idee wie je tegenover je hebt![]()
Gijs er worden geen negers geslagen in mijn huisquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waneer mag ik Daan weer een lesje "sla de neger" geven?![]()
quote:Stel gooit baby uit rijdende auto
MIAMI - De Amerikaanse politie is in de omgeving van Miami, in de staat Florida, op zoek naar een stel dat donderdag een pasgeboren baby uit een rijdende auto heeft gegooid.
Het kind is met ernstige verwondingen opgenomen in een ziekenhuis, meldde de politie in Fort Lauderdale.
chicks ook goedquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand nog ff een boner chick plaatsen voor de Vrijdag?![]()
.................. ongekendquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tering............................................
kutzooiquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand nog ff een boner chick plaatsen voor de Vrijdag?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
jij ..... bent ......................... vrij .........................................
![]()
![]()
Wist niet dat B dit lekker vondquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Dat kleine piemeltje past toch nooit in B z'n kont?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Wist niet dat B dit lekker vondAch,... ieder zijn ding he !
me2quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:30 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
jij ..... bent ......................... vrij .........................................
![]()
![]()
Jou fascinatie voor mij aars maakt mij bang.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kleine piemeltje past toch nooit in B z'n kont?![]()
eigenlijk wel hèquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jou fascinatie voor mij aars maakt mij bang.
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
1 op 3 posts van Strol is gay getint.
TTTTTTTTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYPPPPPHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
serieus..... misschien kennen jullie hem al, maar ik heb hier zooooooo om gelachen... tranen!!!!!!!!!
http://www.livejournal.com/users/krautboy/243291.html
Foto's van een StarWars Nerd bijeenkomst..... maar lees vooral de teksten boven de foto's
voorproefje
GAH! What's your special power? Killing erections?...
[afbeelding]
Die borsten hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TTTTTTTTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYPPPPPHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
poekieeeeequote:
neequote:
hier heb ik idd ook zoooooooooooo om gelachenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
General Douchehelmet poses with Corky for his promotion to Gold Leader of Special Squadron...
[afbeelding]
Mensenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
serieus..... misschien kennen jullie hem al, maar ik heb hier zooooooo om gelachen... tranen!!!!!!!!!
http://www.livejournal.com/users/krautboy/243291.html
Foto's van een StarWars Nerd bijeenkomst..... maar lees vooral de teksten boven de foto's
voorproefje
GAH! What's your special power? Killing erections?...
[afbeelding]
Whahahahahaha....quote:
Serieus Gijs.. word jij wel eens kwaad? Dat vroeg ik mij gisteren onderweg naar huis af(File, je kent het).. ik heb jou nog niet kwaad meegemaakt.. zo uit je eigen. Waar word jij nou echt pislink van?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha....![]()
..... Vechten bolle?
![]()
Gijs..... ik heb hem 1 keer echt onwijsssss pissig gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus Gijs.. word jij wel eens kwaad? Dat vroeg ik mij gisteren onderweg naar huis af(File, je kent het).. ik heb jou nog niet kwaad meegemaakt.. zo uit je eigen. Waar word jij nou echt pislink van?
quote:
Ik heb hem nog nooit boos gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus Gijs.. word jij wel eens kwaad? Dat vroeg ik mij gisteren onderweg naar huis af(File, je kent het).. ik heb jou nog niet kwaad meegemaakt.. zo uit je eigen. Waar word jij nou echt pislink van?
Oh ja.. ik werkte die dag ook.. ging die zn spullen veilig stellen ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... ik heb hem 1 keer echt onwijsssss pissig gezien![]()
nou ja gezien.... pissig meegemaakt haahaha dat was lachen toen joh
![]()
wij woonden toen nog samenen er kwam een deurwaarder voor mij
maar hij kon mij nergens bereiken
![]()
pissig
![]()
![]()
die opmerking die bij haar staat ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mensen![]()
Serieus ... wat een losers staan hier tussen ...![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. ik werkte die dag ook.. ging die zn spullen veilig stellen ook
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Zou die boos worden als ie dood gaat.. en er bestaat geen hemel?
Serieus... als er die dag een Tsunami is, weten we hetquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus geknoeid met mijn chocomelk om deze opmerking
WHAHAHAHAHAHA gijs... in de file ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
oh, hij was aan het typen en dat doet ie niet zo snelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:01 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat Surfer woest is, en even buiten aan het uit razen is...
Gijs ik kom altijd aan je vrouw zit vol bullshit en ik lieg chronischquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als mensen aan mijn vrouw komen.... of aan mijn vrienden/vriendinnen..
Als mensen altijd maar over zichzelf praten en noooit naar iemand anders vragen.
Mensen vol bullshit... en leugenaars.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA : Dquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Zou die boos worden als ie dood gaat.. en er bestaat geen hemel?
hij moet het in kleine stukjes doen want veel woorden achter elkaar snapt hij nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh, hij was aan het typen en dat doet ie niet zo snel
hahahaha, die versleten backspace knop ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh, hij was aan het typen en dat doet ie niet zo snel
Ja mooi... dat vond ik echt niet grappig... maar goed... dat ligt achter ons... heb het er nooit meer over gehad,..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... ik heb hem 1 keer echt onwijsssss pissig gezien![]()
nou ja gezien.... pissig meegemaakt haahaha dat was lachen toen joh
![]()
wij woonden toen nog samenen er kwam een deurwaarder voor mij
maar hij kon mij nergens bereiken
![]()
pissig
![]()
![]()
Wat was onder de gordelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De situatie gisteren was ook een goeie... dat stoorde me echt![]()
.. vond het beneden de gordel zeg maar... en nog op een forum ook... alsof iedereen zo perfect is en dus de ander maar even op zijn fouten wil wijzen... kijk eerst naar jezelf denk ik dan...
IK ben perfectquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA gijs... in de file ook
Neee gijs... ik word zelden kwaad.. in kan heeel veel hebben en lang kalm blijven.
Waar ik wel kwaad om wordt... eehhh.. nou:
Als mensen aan mijn vrouw komen.... of aan mijn vrienden/vriendinnen..
Als mensen altijd maar over zichzelf praten en noooit naar iemand anders vragen.
Mensen vol bullshit... en leugenaars.
Dat soort dingen... het zijn er maar weinig.. maar als ik kwaad word is het ook meteen raak...
IK kan niet lang kwaad blijven maar dan moet die ander ook wel zijn excuus aanbieden zeg maar... als het ook echt zijn schuld.
Dan ben ik het meteen weer vergeten.... en dan heb ik het er ook echt niet meer over...
De situatie gisteren was ook een goeie... dat stoorde me echt![]()
.. vond het beneden de gordel zeg maar... en nog op een forum ook... alsof iedereen zo perfect is en dus de ander maar even op zijn fouten wil wijzen... kijk eerst naar jezelf denk ik dan...
Ah die bestaat wel hoor.. maak je maar niet dik.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA : D![]()
Gijs... dan voel ik me genaaid![]()
![]()
HAhahahahahahah ... heeel droog dit
Nee gijs... ook dit is een leugen..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik kom altijd aan je vrouw zit vol bullshit en ik lieg chronisch
Nee !!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:03 schreef Bastard het volgende:
HET IS VRIJDAG EN WE KOMEN SAMEN tralallala
gijs.... serieus.... op msn.... dan zie ik "Dikke is een bericht aan het typen" en dat duurt me toch lang.... dan denk ik. .... nou.... nu komt het hoor....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahahaha, die versleten backspace knop ook.
Als iemand me op een bepaalde negatieve manier neerzet .. en ik weet dat het geen gein was...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat was onder de gordel
Ik weet nog steeds waar je nou woest van werd dan?Was je woest dan
Zelf kan ik snel ontvlammen, ook niet goed hoor, maar ben het wel weer kwijt dan, wat die ander er mee doet is mijn zaak verder niet![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah die bestaat wel hoor.. maak je maar niet dik.
Doe toch niet zo stoer joooohh...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus.... op msn.... dan zie ik "Dikke is een bericht aan het typen" en dat duurt me toch lang.... dan denk ik. .... nou.... nu komt het hoor....
en dan krijg je zo'n antwoord: ja.... inderdaad....![]()
ik post ook altijd een slak als ik hierop zit te wachten
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooooooooooooooooooooooooooo'n inkopper dit
![]()
![]()
![]()
![]()
neeik doe het niet
Vind je dat niet een makkelijke manier? Heb je dan niet iets van, hee daar zit misschien wat in?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan denk ik... jaaaaaa ... K*nker op... kijk naar jezelf jooohh
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeik doe het niet
Ik weet hetquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeik doe het niet
het was een test hèquote:
check je msnquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Surfer,.......... check je phone....
Droog om iemand via het internet door te geven dat die een sms heeft
Je bent wel wakker jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het was een test hè![]()
en? ben ik geslaagd???
Gijs... je kent me... als iets terecht is ... dan geef ik dat meteen toe..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind je dat niet een makkelijke manier? Heb je dan niet iets van, hee daar zit misschien wat in?
send and receive completequote:
IK krijg net je reply binnen..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
send and receive complete
Geen mail
neuken?quote:
Oh ik dacht dat je me nog een mailtje had gestuurdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
IK krijg net je reply binnen...... das toch apart dan
dat liegenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
IK krijg net je reply binnen...... das toch apart dan
geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Liedje zit in mn kop.. check mn sig
Nu wel ja...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me nog een mailtje had gestuurd
Ja ... dat is die KUT reclame van Hi...quote:
Van mij ook niet, geen baard onzin?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
send and receive complete
Geen mail
quote:
Tot over 2 wekenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tot over 2 weken
En vergeet niet dagelijks je patches te installeren he.. en verschillende online software er bij te zetten, en wen er aan dat je je vrienden niet kan vinden of horen, zet je resolutie iedere dag weer anders, date je videokaart voor paar honderd euro op iedere maand, en koop de nieuwste pc.
Verder veel plezier!
Welke Realm zit je?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
...............Gasten...... dit is zo coooooool. Wat mooi,... alles werkt perfect
![]()
OMG,... die avonden.... die avonden !! Mzzl
Boeienquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
...............Gasten...... dit is zo coooooool. Wat mooi,... alles werkt perfect
![]()
OMG,... die avonden.... die avonden !! Mzzl
Hahahahahha...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tot over 2 weken
En vergeet niet dagelijks je patches te installeren he.. en verschillende online software er bij te zetten, en wen er aan dat je je vrienden niet kan vinden of horen, zet je resolutie iedere dag weer anders, date je videokaart voor paar honderd euro op iedere maand, en koop de nieuwste pc.
Verder veel plezier!
He, kijk eens ff lekker naar je zelf johh.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha...
Het spel draait op een middelmatige pc ook nog goed schijnt...
Dus wat jij zegt is totaal niet nodig....
Maar ik ben ook geen pc gamer hoor... ik zit liever op de bank achter mijn tv-tje...
Maar dit spel
whahahahahahahaahhahahahaha wat heb ik een hekel aan die schijtkrokodil zegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:04 schreef O-Ren het volgende:
Lieve gijsjes.....ik wil iets met jullie delen
Brown is zondag 'Snappie das kleine krokodiel' op Fox Kids![]()
Heerlijkik wilde dit heel graag met jullie delen
Ik had dat ook niet aan jou moeten vertellen he pik...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
He, kijk eens ff lekker naar je zelf johh.
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:04 schreef O-Ren het volgende:
Strol vertelde gisteren dat buiten de 45 euro die het spel kost je ook elke maand 10 euro moet betalen om op een server te mogen spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tot over 2 weken
Verder veel plezier!
Van.. het.. pad.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Strol vertelde gisteren dat buiten de 45 euro die het spel kost je ook elke maand 10 euro moet betalen om op een sever te mogen spelenEn hij vond dat nog normaal ook
![]()
Gijs jij betaald ook 5 euro per maand op te liven hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Strol vertelde gisteren dat buiten de 45 euro die het spel kost je ook elke maand 10 euro moet betalen om op een sever te mogen spelenEn hij vond dat nog normaal ook
![]()
Moet ie ook een pak aan???quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:04 schreef O-Ren het volgende:
Dit kost 120 euro per jaar.. voor 1 spel te kunnen spelen waarbij de nodige frustraties over het pc gebruik op de koop toe moeten worden genomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jij betaald ook 5 euro per maand op te liven hoormaar je hebt gelijk. MMORPG's kosten geld. En dat heb ik voor dit spel zeeeekers over....
WoW,.... wat heb ik gezocht naar een spel zoals jou en wat heb ik je gevonden
.........Mmm...MMMMMMMMMMMMMMMM,... MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:04 schreef O-Ren het volgende:
Ja het is al goed Gijsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit kost 120 euro per jaar.. voor 1 spel te kunnen spelen waarbij de nodige frustraties over het pc gebruik op de koop toe moeten worden genomen.
Dan lijkt LIVE voor xbox gewoon bijna gratis, met zoveel goeie games, en ondersteuning.
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:04 schreef O-Ren het volgende:
Die 5 euro is wel voor de 8 spellen ipv 1 die ik over live speel of updatequote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jij betaald ook 5 euro per maand op te liven hoormaar je hebt gelijk. MMORPG's kosten geld. En dat heb ik voor dit spel zeeeekers over....
piepstemquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:49 schreef Magneet het volgende:
Ik hoop dat Brown niets hoeft te zeggen met zijn piepstem anders zijn kinderen nooit meer bang voor een krokodil onder hun bed.
Tuuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
piepstem
gijs..... gelukkig zit er voicemasking in dat pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |