SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:HENGELO Een 48-jarige man uit Enschede is met zijn bestelbus het kantoor van de uitkeringsinstantie UWV ingereden. De ravage is enorm,maar niemand raakte gewond. De man was volgens de politie boos over een gesprek met het UWV.
TT
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Ik heb een vraagje over RE4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Ik heb een vraagje over RE4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Coolquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef Chocobo het volgende:
En nieuwe outfits etc etc,.. Genoeg leuke features iigquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Ik ga strax lekker verder gamen![]()
Waar zit je nu ergens gijsje?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Ik ga strax lekker verder gamen![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
*even 2 weken wegblijft om de WoW te laten overwaaien*
Laat die kids tochquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ergens in chapter 3. Ben uit de sewers nu.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waar zit je nu ergens gijsje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.quote:
ik ga met je meequote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Doe eens niet zo chagrijnig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
......vanavond ook verder gamen!Kan niet, je krijgt bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig.Wij zeiken in elk geval niet elke potentiële topper af omdat deze toevallig niet op de XBox verschijnt.
![]()
Daarnaquote:
Huiliequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?
Trek dat hypen gewoon af en toe niet.. steeds weer iets anders voor 2 weken hypen alsof god himself te koop zou zijn. Dan weer vervolgens met hetzelfde, als het al mogelijk zijn, met NOG MEER enthausiasme verder op een nieuwe "god" hypen.
Maar het ergste is nog.. het betreft eenpc
spel.
Gijs, denk aan je bloeddruk!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?
Trek dat hypen gewoon af en toe niet.. steeds weer iets anders voor 2 weken hypen alsof god himself te koop zou zijn. Dan weer vervolgens met hetzelfde, als het al mogelijk zijn, met NOG MEER enthausiasme verder op een nieuwe "god" hypen.
Maar het ergste is nog.. het betreft eenpc
spel.
Ik weet het nu wel stink huiliequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.
Hou je mond eensquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het nu wel stink huilie![]()
Hypen heerst
Het zit die 2 weken wel hoog bij big B.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, denk aan je bloeddruk!![]()
De meeste van onze hypes zijn overigens terecht. En toegegeven, ze duren meestal niet langer dan twee weken omdat Cho en ik vooral single player games hypen! En als je een beetje intensief gamed heb je die inderdaad na 2 weken uitgespeeld. Kijk nu bijvoorbeeld naar Resident Evil 4. Veel gehypte, alle verwachtingen waargemaakt, twee weken intens van genoten maar nu nadert het einde.Het zijn dus geen games als PGR2 en Halo 2 die je maanden kunt spelen.
En je hebt nog wel eens de neiging om games die niet op de XBox verschijnen af te zeiken, of in elk geval bij voorbaat al uit te sluiten. Ik weet zeker dat jij bijvoorbeeld van RE4 zou genieten! Maar omdat het een Gamecube spel is zul je hem waarschijnlijk niet kopen.
World of Warcraft is inderdaad een PC-spel, ook niet mijn lievelingsplatform, maar de enige plek waar je een MMORPG goed kunt spelen. En dat is een type spel dat ik al heel lang een keer wil uitproberen. Dit is ook zo’n spel dat je maanden, zoniet jaren, kan bezighouden. Ik hoop dus dat de hype waargemaakt wordt en dus ook wat langer kan duren dan 2 weken.
Nee dat zou ik niet.. simpel, ik hou niet van zombies en schrik shit in games... maar wijs mij eens aan, 1 onvertogen woord die ik heb geuit over dat spel!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En je hebt nog wel eens de neiging om games die niet op de XBox verschijnen af te zeiken, of in elk geval bij voorbaat al uit te sluiten. Ik weet zeker dat jij bijvoorbeeld van RE4 zou genieten! Maar omdat het een Gamecube spel is zul je hem waarschijnlijk niet kopen.
Je bent nog erger dan een wijf die niet weet wat ie aan moet trekken, hypehoer.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het nu wel stink huilie![]()
Hypen heerst
Mooooooooooooooooooondquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoelang kun je niet gamen als ze je ogen laseren ?![]()
Nee, dit is niet eens te hypen, dit is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat, ik ga ook even hypen
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan een wijf die niet weet wat ie aan moet trekken, hypehoer.
Niet zo vrouwonvriendelijk pikquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ik dat je RE4 hebt lopen afzeiken? Goed, als het jou spel niet is kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:41 schreef Bastard het volgende:
Nee dat zou ik niet.. simpel, ik hou niet van zombies en schrik shit in games... maar wijs mij eens aan, 1 onvertogen woord die ik heb geuit over dat spel!
Stop maar met zoeken, nergens zal je dat vinden, simpelweg omdat ik het niet heb afgekraakt. Ik heb wel ergens iets gezegd dat ik er niets zinnigs over kan vertellen, heb me er niet in verdiept en ken het niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mee eens pik!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Wordt wel erg moe van dat gehuil hier zeg.... hoevaak zeggen we het nou al niet. De een gamed online en de anders offline. De een vind dit leuk en de ander dat. Hypen wordt meer door de een dan door de ander gedaan. Ik hype games ja,........... en over het algemeen goede games. Wat zijn een hoop mensen nog aansteekbaar dan zeg
Kunnen we weer normaal doen verder gasten of gaan we nu echt pas beginnen stelletje kutklootzakken? Of moet ik sommige vlegels onder jullie een pak rammel of een draai om de oren gaan geven !
Laten we het UWV uitlachen: Ontevreden man rijdt kantoor UWV binnenquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Wordt wel erg moe van dat gehuil hier zeg.... hoevaak zeggen we het nou al niet. De een gamed online en de anders offline. De een vind dit leuk en de ander dat. Hypen wordt meer door de een dan door de ander gedaan. Ik hype games ja,........... en over het algemeen goede games. Wat zijn een hoop mensen nog aansteekbaar dan zeg
Kunnen we weer normaal doen verder gasten of gaan we nu echt pas beginnen stelletje kutklootzakken? Of moet ik sommige vlegels onder jullie een pak rammel of een draai om de oren gaan geven !
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we het UWV uitlachen: Ontevreden man rijdt kantoor UWV binnen
En dan vooral die reacties lezen en aan Strol denken
quote:
quote:vooral die reacties lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |