SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:HENGELO Een 48-jarige man uit Enschede is met zijn bestelbus het kantoor van de uitkeringsinstantie UWV ingereden. De ravage is enorm,maar niemand raakte gewond. De man was volgens de politie boos over een gesprek met het UWV.
TT
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Ik heb een vraagje over RE4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Ik heb een vraagje over RE4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Coolquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef Chocobo het volgende:
En nieuwe outfits etc etc,.. Genoeg leuke features iigquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Ik ga strax lekker verder gamen![]()
Waar zit je nu ergens gijsje?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Ik ga strax lekker verder gamen![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
*even 2 weken wegblijft om de WoW te laten overwaaien*
Laat die kids tochquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ergens in chapter 3. Ben uit de sewers nu.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waar zit je nu ergens gijsje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.quote:
ik ga met je meequote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Doe eens niet zo chagrijnig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
Ik had liever dat ze gezamelijk gingen rukken in GAM met een pc game, maar zo niet dan wacht ik wel tot de lol er vanaf is. Week of 2 maximaal dus.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
......vanavond ook verder gamen!Kan niet, je krijgt bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig.Wij zeiken in elk geval niet elke potentiële topper af omdat deze toevallig niet op de XBox verschijnt.
![]()
Daarnaquote:
Huiliequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doel je op een bepaald spel wat ik zou "afkraken" zonder aanwijsbare reden?
Trek dat hypen gewoon af en toe niet.. steeds weer iets anders voor 2 weken hypen alsof god himself te koop zou zijn. Dan weer vervolgens met hetzelfde, als het al mogelijk zijn, met NOG MEER enthausiasme verder op een nieuwe "god" hypen.
Maar het ergste is nog.. het betreft eenpc
spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |