Daarnaast staat er in de OP dat je voor Promotie 15 punten mag geven kampioen of niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk krijgt hij ook 15 punten! Kampioen is kampioen.

Ah, Oké dan... Verander ik dat even..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk krijgt hij ook 15 punten! Kampioen is kampioen.

Mwa, niet helemaal mee eens, maar zoals gezegd ik bepaal niet de regels.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik zal mijn kampioenen +15 geven. Maar promotie hoeft niet per sé als kampioen Bos. Dat is nog knapper en dus een bonus waard, vind ik.

Ook ik kan natuurlijk niks tegen de beslissing van een van de spelleiders inbrengen maar ik ben het wel met Bos eens. De promotie hoeft is niet knapper te zijn dan bijvoorbeeld de prestaties van AZ in Europa.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik zal mijn kampioenen +15 geven. Maar promotie hoeft niet per sé als kampioen Bos. Dat is nog knapper en dus een bonus waard, vind ik.

AZ had toch niks??quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook ik kan natuurlijk niks tegen de beslissing van een van de spelleiders inbrengen maar ik ben het wel met Bos eens. De promotie hoeft is niet knapper te zijn dan bijvoorbeeld de prestaties van AZ in Europa.

Wat ik daar mee probeer te zeggen (komt er niet goed uit) is dat ik vind dat een promotie niet extra beloond moet worden omdat goede prestaties op een hoger niveau ook niet worden beloond met bonuspunten. Ook verdienen kampioenen op het hoogste niveau ook geen extra bonus. Veel clubs op het hoogste niveau hebben niet de mogelijkheid om extra punten te scoren. Er kan maar 1 ploeg de UEFA cup of CL winnen.quote:

Hoezo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Podolski kiest is het geen gok.

Kampioen is +15, voor de extra punten moet je even in de OP kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:51 schreef dolle_hond het volgende:
krijgt de kampioen 15 punten
dan moet ik Frode Johnson nog van vorig seizoen extra belonen.
evt later dan maar, ben nu klaar met tellen

Dat vind ik ook. Maar als MM het al goed gekeurd heeft ga ik niet dwars liggen. Ik meen ook landstitel in de OP te hebben gezet. En de enige in NL die die gewonnen heeft is PSV.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef Bos81 het volgende:
Dan ben ik het er niet mee eens dat je nog eens vijftien punten er bij optelt. Kampioen in een lagere divisie betekent automatisch promotie,
Maar dat moeten de spelleiders maar bepalen.

Ik,quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Wie hebben er allemaal nog spelers die nog duels hebben? Ik heb er nog 1 over nu, die punten kan pakken.

Scheiding tussen amateur en profs lijkt me handiger in dat geval.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Misschien is het leuk als extra regel volgend jaar toe te staan dat je 2 of 3 amateurspelers mag toevoegen aan je stal en dan dus met een man of 13 mag spelen? Of een aparte prof- en amateurstal.

Lijkt mij ook....quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scheiding tussen amateur en profs lijkt me handiger in dat geval.

Een amateurspelerszaakwaarnemersspel en een profzaakwaarnemersspel. Ik wil in principe voor beide wel de klassementen bijhouden ook al speel ik niet mee in de amateurs.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb dit seizoen ook al met een amateur gespeeld: Peter Scheppink. Omdat Excelsior'31 net gepromoveerd was had ik niet heel veel verwacht van zijn scores. Het is dus even anders gelopen.![]()
Een scheiding lijkt me wel het beste. Ik weet wel veel van het amateurvoetbal, maar niet iedereen heeft die kennis. Hoe die scheiding eruit moet gaan zien weet ik zo niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |