Volgens mij heeft limbabwaan gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:15 schreef limbabwaan het volgende:
[..]
moet je hier ook nog eens -3 doen voor een verliespartij??

Ook al ben ik geen leidinggevende, wil ik toch even reagern.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft limbabwaan gelijk.Laten we deze even vergeten.. anders moet ik alles weer opnieuw berekenen en daarna die ronde eronder weer berekenen. Als ik het niet vergeet haal ik er volgende keer (aankomend weekend wanneer ze winnen) er 3 puntjes af, ok leidinggevenden?
![]()

Als ik in de ene laatste ronde een fout heb gemaakt en deze aanpas moet ik voor de ene laatste ronde de gemiddeldes uit gaan rekenen en moet ik voor de laatste ronde waarde van de speler veranderen inclusief het gemiddelde uit rekenen. Verder moet ik dat in m'n kladblok filetje aanpassen en daarna in de post van Fok. Ik vergeet het nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook al ben ik geen leidinggevende, wil ik toch even reagern.
Je hoeft echt de andere scores te veranderen, omdat je ergens een fout hebt gemaakt in een eerdere ronde. Gewoon een correctie aanbrengen.
Dus gewoon even Solari 3 punten in mindering geven en je nieuwe scores uitrekenen. Dat heb je zo gedaan en vergeet je het niet de volgende keer te doen.
![]()

OK.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Bos, wil jij Bati eruit halen met berekenen? Die speelt niet meer is is alleen voor de gezelligheid aanwezig...

Dat vind ik dus ook, vandaar dat ik die vraag stelde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de speler in actie is gekomen vind ik dat je de punten toe mag kennen, anders niet.

Nee, dit seizoen in elk geval nog niet. Als het de huidige deelnemers ook volgend seizoen nog door willen kunnen we interlands ook gaan mee tellen.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Het centrale Zaakwaarnemerstopic deel:5
Debuteren in een nationaal elftal levert niets op?

Ik wil ook best na de zomer doorgaan, ook ben ik niet te lui om voor Chen en Dylan Dog de scores bij te houden, mochten zij nog door willen spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor een extra jaar, we kunnen in de zomerperiode wel even gaan brainstormen hoe we het nog leuker kunnen maken.

Inderdaad. Geen groot toernooi ofzo. Mooie gelegenheid om te brainstormen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor een extra jaar, we kunnen in de zomerperiode wel even gaan brainstormen hoe we het nog leuker kunnen maken.

Als een speer (dankzij het 'retirement' van Batistuta)quote:Op donderdag 7 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Wat komt die Dylan Dog hard opzetten!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |