Valt best wel mee, de anderen hebben nu eenmaal spelers van goed presterende ploegen. Echt slecht doen je spelers het dit jaar niet hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Chen het volgende:
ik ben echt slecht jongen.,

OK, dan blijft de score ongewijzigdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
En Gomes kreeg geen goal tegen, dus gewoon bonus.

Ja dat mag je vragen. overigens is Iaquinta van de stal van Chen, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef jojomen4 het volgende:
Mag ik vragen hoe Laquinta van Bos81 basis kan staan én in kan vallen?![]()
*houd een oogje in 't zeil*![]()
ps: maak ook ff gebruik van de nieuw poppetjes..![]()

quote:

MM is de Juan Figger van het zaakwaarnemersspel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Chen ik wil 10 % van je punten als commissie als dank voor de Lucarelli-tip.

Een Uruguayaan die bij bijna alle transfers van Braziliaanse spelers naar Europa betrokken is en er veel aan verdiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Wie is Juan Figger?

Het gat wordt groterquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gat tussen mij en Methodmich blijft 0,4. Zou mooi zijn als ik daar op het laatst nog voorbij glip.

Evenals Mantorras óf Bosingwa.quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gat wordt groter
Deco krijg er nog 15 puntjes bij voor de titel met Barcelona, heeft MM nog niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |