ik weet niet wat jij lult ventje maar voor 500 euro heb jij geen pc met 2gig ram, 17inch tft, cambridge boxen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef To-the-Max het volgende:
ach voor 500 euries heb je al een nieuwe met beeldscherm en alles erbij en nog goede service ook
en deze prijs is veel en veel te hoog voor zo'n systeem.
je kunt beter neerzetten prijs is 600 euro dan mag je nog in je handen klappen als je hem nog verkoopt
Ondertussen lul jij onzin en hij niet..quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef To-the-Max het volgende:
grote mensen aan je reactie te zien ben jij net een pubertje dus laat mij niet lachen jochie
aan je msn naamte zien klink je net een pubertje ownee je bent het
Ja, je hebt helemaal gelijk ja. De vergelijking gaat ook goed. Waarom zou je een ¤100.000 neerleggen voor een 2dehands BMW Z8, als je voor ¤8.000 al een nieuwe Seicento rijdt.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef To-the-Max het volgende:
ach voor 500 euries heb je al een nieuwe met beeldscherm en alles erbij en nog goede service ook
en deze prijs is veel en veel te hoog voor zo'n systeem.
je kunt beter neerzetten prijs is 600 euro dan mag je nog in je handen klappen als je hem nog verkoopt
Goed nog los van de twee laatste producten kom ik op een totale nieuwprijs van 2667. Die vriend van je is dus op z'n zachtst gezegd flink genaaid. Alle prijzen komen van de Tweakers Pricewatch.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:21 schreef KãBuS het volgende:
P5 AD2 Deluxe moederboard. = 187,-
P4 3.8 Ghz = 580,-
2048 Corsair DDR2 671 Mhz Snelheid = 159,- x 2 = 318,-
2 x 250 Gig HD Maxtor 7200 Rpm = 125,- x 2 = 250,-
17 inch Samsung SynchMaster 710T 12 ms = 317,-
256 MB ati x800 td/2d Pci expres = minimaal 330,-
Logitech DiNovo Desktop 2.0 (Bluetooth Keyboard en Mouse.) = 173,-
Logitech Quick Cam pro 4000 = 70,-
Creative SoundBlaster Audigy 4 Pro = 225,-
Pioneer DvD reWriter Op dit moment de beste wat er krijgen is. = 60,- (dual-layer, 16x)
LG DvDRom Op dit moment de beste wat er krijgen is. = 30,- (ruim gezien)
Koptelefoon SennHeiser pc 155 = 127,-
5.1 Creative Cambridge SoundWork MegaWorks 505watt (ondersteund THX,EAX,Dolby Digital)
(Home Theater)
Doorzichtige behuizing met verlichting (Blauwe Neon)
Mijn prijs komt bij informatique vandaanquote:Op maandag 9 mei 2005 11:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Goed nog los van de twee laatste producten kom ik op een totale nieuwprijs van 2667. Die vriend van je is dus op z'n zachtst gezegd flink genaaid. Alle prijzen komen van de Tweakers Pricewatch.
Als laatste vraag ik me af waarom men in godsnaam zo'n extreem systeem wil kopen ? Dat je een snel systeem wil kan ik inkomen maar de prijzen van de dingen die er in zitten zijn de prestaties naar mijn idee absoluut niet waard.
okay omdat ik een msn naam heb ben ik een puber? in cause you didnt noticed dat is ongeveer bij iedereen die actief is op internet, vooral omdat bepaalde gespreken makkelijker zijn te doen via de msn dan via de email. En gezien jou reacties hierzo op het o zo mooie fok forum vraag ik me af wie het jochie is. En waarschijnlijk heb jij als beroepschauffeur je rijbewijs gehaald bij verkeerspark assen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef To-the-Max het volgende:
grote mensen aan je reactie te zien ben jij net een pubertje dus laat mij niet lachen jochie
ik heb voor mijn PIV 3.0 IntelD915PNGN 1024DDR RAM 800mhz en een H600B al 500+ uitgegeven dus war jij zegt kan ECHT niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef To-the-Max het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |