Diepquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een 0 had een 1 als boezemvriend en samen dachten ze dat ze een 10 vormden.
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Je was gewoon bang.
Gek genoeg is het zelfs dán nog mogelijk om je te omringen met gelijkgestemden.....quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:10 schreef MetalMessiah het volgende:
als je nix was, nix bent, nix kunt en nix wordt, dan haal je je eigenwaarde uit dit soort gedrag.
Alsof dat uitmaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
woon je in zoetermeer?
Soort zoekt soort. Deze wetenschap geldt zelfs voor de eencellige die zijn voorzien van een voornaamquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:04 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Gek genoeg is het zelfs dán nog mogelijk om je te omringen met gelijkgestemden.....
Nee, het zijn talent- en niveauloze randdebielen die de volgende keer wel met gebroken ledematen in het ziekenhuis eindigen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Jee verbal, wat sta jij overserieus in het leven. Die jochies wilden gewoon uitdagen, dat hoort bij die leeftijd.
'zoals jij'.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:04 schreef S-Two het volgende:
Was iedereen maar zoals jou Verbal
...dus ik moet het normaal vinden dat zo'n stelletje LTS-Zwakstroom-lubberkutten me van de stoep af proberen te rijdenquote:
Ja, ik weet het... jij vindt dingen alleen erg als het Marokkanen betreft. Al gooien ze een kauwgompje op de grondquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:27 schreef Lemmeb het volgende:
Tsjongejonge wat een jankerd, die Verbal.
Dat je dit al erg vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |