't was vandaag weer eens zover hoor..
Na gisteren met inparkeren met de vrachtwagen, de wagen van een collega te raken, heb ik vanavond rond half 7 een deuk in m'n personenwagen gereden, en niet zo'n kleintje ook, het verhaal:
Ik rij op een weg met 2 rijbanen, en wil een slingerende, geen licht voerende, brommer inhalen komt er opeens links uit een uitrit een BMW 316i gerolt, die mij dus niet ziet omdat ie van een ander voor mocht, en hij verder niet oplet. Met als gevolg dat ik net optijd nog redelijk terug kon sturen, maar door blijf glijden en we elkaar precies op de linker hoeken raken. BMW heeft vrijwel niets, en bij mij moet er net weer een klein randje naar binnen vouwen en een stukje van m'n spatzooi incl. ruitenvloeistof resorvoir... Gelukkig valt het wel mee, meteen naar reparateur gebracht en die maakt morgen even een schaderapportje op.. Gozer had het meteen over Motorkap opnieuw spuiten, terwijl ik allang tevreden ben als hij de boel weer recht maakt, en nieuwe verlichting en knipperlicht erin hang, en een resorvoirtje..
Momenteel dus lekker zonder auto, en ik moet Vrijdagavond nog naar A'dam en 's nachts naar Dieren..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"