Ook mijn punt... alleen behoort de ander meestal van een andere partij...quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:23 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
De harder de tik, de meer je haar waardeert.
En toen werd je wakker?quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:25 schreef Nickthedick het volgende:
Ik sla m'n leuter ook wel eens in het gezicht van een meisje; dan kun je al die sperma van je leuter afvegen aan haar gezicht. Is wel zo fris
Nee, toen werd ZIJ wakker, ik heb nu een straatverbodquote:
dat is lullig van je zusje...quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
Nee, toen werd ZIJ wakker, ik heb nu een straatverbod![]()
STIEFzusje voor wat voor perverseling zie je me wel niet aanquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
2 kilo? Wat wou je doen? Me met een gevilde kat voor mijn bek slaan![]()
Is dat technisch gezien wel mogelijk? Een dubele deep thoat?quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:02 schreef boyv het volgende:
[..]
Joh, jij zult niet eens meer kunnen bewegen als je dubbel gedeepthroat (gag) door wat mannen
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
In dat geval ken ik er ook nog wel een paar. Dan trek ik het velletje veels te ver naar achteren totdat hij schreeuwt sorry Xen, jij bent de baas!
Hou nou eens op met die compleet nutteloze reactiesquote:
met zijn penis uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:48 schreef Irish_Legend het volgende:
[..]en dan slaat ie je keihard op je neus.
Ja dat vind ik ook altijd zo smerig. Altijd moeten die sukkels dat sperma over hun hele gezicht smeren alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:43 schreef P8 het volgende:
maar meestal doen ze dat ook nadat ze die hele bek hebben ondergespoten.
dan zie dat zaad zo sliertjes vormen. gadverdamme, alsof je geil wordt van het kijken naar zaad.
homo's niet inbegrepen natuurlijk
Bek houden pottekop.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:10 schreef haagse_elfje het volgende:
van die grote gore boomstammen in je gezicht
Boomstamquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:10 schreef haagse_elfje het volgende:
van die grote gore boomstammen in je gezicht
Xena Onatop ofzowquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:14 schreef haagse_elfje het volgende:
net zoals die Chick van Goldeneye gespeeld door onze eigen Famke...
hoe heette ze ook alweer...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |