waar heb jij het over dan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:03 schreef Redux het volgende:
Topics bedoeld voor mods zijn altijd succesvol, het is alleen zo makkelijk scoren.
ah okey, dan is dat gewoon ff duidelijk voor iedereen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:05 schreef Redux het volgende:
Ja, salvador, ik ben gefrustreerd dat boeboeboe geen mooie kaart voor mij heeft gemaakt. Complimenten voor je inzichtelijk vermogen!
Waarom dat balkje?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:50 schreef static het volgende:
[..]
Waarom dat balkje?
Is dat dingetje zo afzichtelijk?
quote:Skatje, met die bolle wangen,
lukt het niet om man te vangen.
Je hebt van die lekkere pijplippen,
daar kan een slanke den niet aan tippen.
Dus luister es, lekker geil zwijn,
mag ik je Valentijn zijn?
Ik heb geen idee, vandaar een balk, dat stel ik em niet teleur.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:50 schreef static het volgende:
[..]
Waarom dat balkje?
Is dat dingetje zo afzichtelijk?
joh, je wil niet weten.. ik zit mezelf echt op te vreten hierquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:54 schreef super-muffin het volgende:
al die mensen die TVP'en zitten zelf de hele tijd te F5en en te hopen dat er eentje voor hun bij zit
Een valentreinquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:57 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Wil jij mijn valentijn zijn?+++
mooie tekstquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:02 schreef boebiedoe het volgende:
En het is natuurlijk wel zo leuk een kleine hint erin te verstoppen zodat wij kunnen raden voor wie de kaart bedoeld is. Ik trap wel af.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |