Die diagnose is moeilijk te stellen, het varieert erg per patient. Als jij echt chronisch last krijgt van een dergelijke klacht, dat het echt irriteert (de pijn niet het geluid) dan raad ik aan even bij de huisarts langs te gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:21 schreef meneer draak het volgende:
Flyingdutchman: Kan er ook niets aan worden gedaan als je het dagelijks moet doen?
Dat hebben ze al eens geprobeerd maar das niet meer te redden met mij vrees ik.quote:Een mogelijke oplossing is een korte therapie volgen waarbij je manier van lopen dusdanis wordt verandert dat je in het vervolg je kraakbeen niet meer op een dusdanige manier zult belasten dat je daar last van hebt.
Dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het brengt tevens een verhoogde kans op reuma op latere leeftijd met zich mee
Hmm... ik kan me toch moeilijk voorstellen dat ik ineens anders een trap afloop eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:27 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Die diagnose is moeilijk te stellen, het varieert erg per patient. Als jij echt chronisch last krijgt van een dergelijke klacht, dat het echt irriteert (de pijn niet het geluid) dan raad ik aan even bij de huisarts langs te gaan.
Een mogelijke oplossing is een korte therapie volgen waarbij je manier van lopen dusdanis wordt verandert dat je in het vervolg je kraakbeen niet meer op een dusdanige manier zult belasten dat je daar last van hebt.
Het is ook niet zo dat je dan achterstevoren de trap af gaatquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:12 schreef Nivo het volgende:
[..]
Hmm... ik kan me toch moeilijk voorstellen dat ik ineens anders een trap afloop eigenlijk![]()
Maar toch bedankt voor de uitleg
kwam die pijn met vlagen..quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:10 schreef markiemark het volgende:
ik had hetzelfde, had af en toe ook enorme stekende pijn in mn beide knieen, naar de dokter geweest, ziekenhuis foto's gemaakt maar was niks aan de hand, denk dat als ie los gaat hangen, dat je dan pas zorgen mag gaan maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |