Eén keer raden wie er straks ook overdressed ONM gaat kijken.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
vanavond de premiere van Flirt, maar heb m'n kaartjes nog steeds niet binnen...
zit ik dan in m'n galajurk...... Iwan, heb jij ze inmiddels wel of zijn ze jou ook vergeten?!?
De vogels zijn door de geest van Marlon gevoodooficeerd en er ligt radioactief schelpenzand in de kooi.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:58 schreef ferrarifreak het volgende:
Vorige eigenaar huis dood door die vogels, Lizzy doodziek door die vogels, Joost lijkt de volgende. Wat is er nu precies aan de hand met die kooi?
"Man" [ Carlo kon niks beters verzinnen] : Arne Eversquote:Op maandag 14 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
die overvaller heeft 'n erg bekend gezicht, maar de aftiteling ging weer eens te snel aan me voorbij
oeps ik ben dus weer aan het cultuurbarbaren........quote:Op maandag 14 februari 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
De olijke tweeling, Irma en Mirja!!!!!
binnenkort: Fok! krijgt 6 nieuwe serversquote:Op maandag 14 februari 2005 20:12 schreef Wup het volgende:
wanneer doen ze nou es echt wat aan Fok...
eindelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
binnenkort: Fok! krijgt 6 nieuwe servers
hm zegt me niks.... zal wel 'n bekende broer/zus hebben... thanx anyway!quote:Op maandag 14 februari 2005 20:07 schreef Wup het volgende:
"Man" [ Carlo kon niks beters verzinnen] : Arne Evers
het was vrij duidelijk te verstaan, maar ik zou 't niet meer weten [harde schijf is vol voor vandaag]quote:ik verstond vandaag Irma & Mirjam voor de Doktwins?
ja hoe liep dat eigenlijk af?! kwam Shirina to the rescue?!?!quote:Op maandag 14 februari 2005 20:59 schreef Airelle het volgende:
Lekker beeld van Bettina die tegen de muur wordt gedrukt door Yvonne.
Ja... natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hoe liep dat eigenlijk af?! kwam Shirina to the rescue?!?!
Op beide punten, hèlemaal gelijk!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:39 schreef haagse_elfje het volgende:
zo te lezen heb ik niets gemist.....
Claudia was geweldig!!!!
quote:JP: "Ze is er niet... voicemail."
Tara vertrouwt de zendmasten niet en maakt voor alle zekerheid een kabeltje aan haar gsm.quote:
quote:MA. 21-02-2005
Hugo plaatst Joost en Lizzy in quarantaine. Hij moet iedereen die met hen in aanraking is geweest zien te achterhalen. De vraag is of Hugo er op tijd bij is.
DI. 22-02-2005
Tonnie en Tara zijn het slachtoffer van een ware invasie, als hun huis wordt ingenomen door een bataljon mannen in ruimtepakken.
WO. 23-02-2005
Bettina neemt het heft in handen tijdens de zoektocht naar Pascal. Vreemd genoeg weet ze precies waar ze moet zoeken.
DO. 24-02-2005
De ergernissen van Marnix lopen hoog op, wanneer Stephan zich mengt in een gesprek tussen hem en de werkweigerende Shirina.
VR. 25-02-2005
Iris snapt niets van Marnix: het ene moment is hij niet te genieten, het andere moment is hij poeslief. De stress wordt Joost allemaal te veel, hij zet zijn vriendschap met Tonnie op het spel.
ONM Vs Star Trekquote:Tonnie en Tara zijn het slachtoffer van een ware invasie, als hun huis wordt ingenomen door een bataljon mannen in ruimtepakken
Klinkt leuk ja, zal dus wel weer uitdraaien op een dood Winkie-tje....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:41 schreef Wup het volgende:
haha het klinkt wel grappig..
misschien huren ze Ariel in haar teletubbiepakje nog even in om de boel op te leuken.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |