In verband met het medicijn-debacle van laatst (alvleesklier) wilde ik Danyel alvast laten wennen aan kunstvoeding. We hebben dit langzaam-aan opgebouwd, en hij krijgt nu 50% moedermelk en 50% Nutrilon-AR. (Met als gevolg overigens dat hij nu meer moeite heeft met zijn ontlasting.)
Anyway, ik heb het kolven teruggebracht van 4x naar 2x per dag. Dit geeft heel wat rust moet ik zeggen, ik kolf bij het opstaan en het naar bed gaan en hoef al die spullen dus niet meer de hele dag met me mee te zeulen.
Het afbouwen ging prima, via 1 tussenstap zat ik na 4 dagen al probleemloos, zonder stuwingen, op het nieuwe schema.
Ik hou nu dus wel melk over, maar dat gaat de vriezer in. We hebben namelijk per toeval een nieuwe afnemer ontdekt: het jonge katje van mijn zus
Toen ik bij haar thuis kolfde kwam dat beestje helemaal opgewonden op de geur af
![]()
, bij wijze van grap wat melk in een schaaltje gedaan en voila, een paar slurpjes later was alles op
Iemand anders dit (al dan niet "toevallig") ook meegemaakt? Of hebben we iets raars gedaan?
... ♥ ik mis je ♥