en ik ook! Duimerdeduim. Go Myrthe!
Hier ook wel btje last van tepelkloven gehad, zalf (prebanthen geloof ik) hielp als een tierelier, en inderdaad naaktlopen tot t droog was ook. Gelukkig wonen we in een bovenwoning: dat niet iedereen naar binnen kan kijken
![]()
.
Ela is ook bijgevoed vanwege een laag bloedsuikergehalte, wij deden dat met een spuitje en pink: ze zoog dan zelf de voeding naar binnen, heel af en toe een kleine aanzet geven aan dat spuitje en dan lukte het wel weer. Cup niet geprobeerd. Maar toen dronk ze inderdaad spuit-hoeveelheden, en niet 90 cc ofzo...
Mevrouw wil trouwens wel de afgelopen 6 dagen (dat lijken me geen regeldagen meer dus) overdag (gelukkig niet snachts) een tijd om de anderhalf uur weer, en nu vinden mijn borsten dat in ene ook goed: krijg me toch toeschietreflexen om het anderhalf uur, zelfs als ze per ongeluk in slaap is gevallen en echt nog niet hoeft... naja... wanneer zou ze er nu meer uren tussen gooien, ze is nu 3,5 week oud, ik vind het wel welletjes met die regeldagen, dit lijkt meer op haar ritme dan dat het ergens toe leidt
Aan de ene kant vraag ik me dus af of ik haar dan moet laten liggen huilen (ocherme) tot ze er 2,5-3 uur tussen gooit, maar aan de andere kant wil ik ook best wel op verzoek voeden, heb het idee dat dat beter is voor haar (honger->eten). hmmm. dilemma. Ben vast niet de enige trouwens. ideeen/meningen/tips welkom!:Y