Ja ik was dertig seconden te vroeg.quote:
Hoe goed hij z'n man zal uitschakelen weet ik niet, ben benieuwd, maar voor een rechtsback is Kromkamp opbouwend fantastisch, dat zie jij toch ook wel?quote:Ik ben al blij als ie Shaun Wright-Phillips een beetje kan uitschakelen. Of een ander die op links opduikt. Dat is andere koek dan Patrick Ax..
Omdat hij nog altijd als een middenvelder denkt ja. Ik heb bij hem altijd het Niels Oude Kamphuis-idee, een prima lateraal voor een in een Duitse 3-5-2.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe goed hij z'n man zal uitschakelen weet ik niet, ben benieuwd, maar voor een rechtsback is Kromkamp opbouwend fantastisch, dat zie jij toch ook wel?
Weet niet.Buitenland waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Alweer een nieuwe speler erbij? Van der Castelen? Bij welke club speelt die?
Hmm, van Bronkhorst was ook altijd een échte middenvelder, en is pas veel later een linie teruggezakt. Akkoord, hij is geen Numan, maar dat was eerst ook een middenvelder.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat hij nog altijd als een middenvelder denkt ja. Ik heb bij hem altijd het Niels Oude Kamphuis-idee, een prima lateraal voor een in een Duitse 3-5-2.
Dat is met iedere actie tegen wat dan ook. Maar het is wel zo dat er iig niks gebeurt als je niks doet..quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:41 schreef Stefkuh het volgende:
Anyway blijf het een vage actie vinden.. "Wat denken ze nou.. dat zon racist denkt: "Nou dan kap ik er ook mee" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |