Is dat incl. of excl. voedseltoeslag?quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan zijn ze veilig bij mij in de tuin. Mag je ze komen knuffelen wanneer je wilt voor ¤ 3.50 ex. btw per keer
.
Dank voor het aanbod, maar ik kan ze nu al elke dag gratis knuffelen in mijn eigen slaapkamerquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef ReCreative het volgende:
Dan zijn ze veilig bij mij in de tuin. Mag je ze komen knuffelen wanneer je wilt voor ¤ 3.50 ex. btw per keer
.
Exlcusief alles, het enige dat je krijgt is een beschermde groenomgeving voor je diertjequote:Op donderdag 10 februari 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
Is dat incl. of excl. voedseltoeslag?
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:50 schreef Doffy het volgende:
Dank voor het aanbod, maar ik kan ze nu al elke dag gratis knuffelen in mijn eigen slaapkamer
Wil jij PR-manager worden? Hoeveel verdien je nu?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
In de randstad hebben we geen koeien men
Briljant!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:08 schreef ReCreative het volgende:
Graag gedaan. Het brengt me weer op een geniaal idee: Koe-opvang!!
Opvanghuis Koe(n)vreugd. Voor gestresste randstadkoeien die willen ontstressen.
Geniaal. Nou heb ik een analyse, een marktonderzoek, een business case en een prototype nodig
. Even wat mensen aan het werk zetten hier
.
Ik wel...quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
In de randstad hebben we geen koeien men
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Doffy het volgende:
Briljant!Misschien moet je, om inspiratie op te doen, eerst maar eens een cursus koe-knuffelen gaan doen
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:30 schreef ReCreative het volgende:
Vertel eens wat meer over je koeien? Je lijkt erg van ze te houden.
Dat lijkt me een gave cursus! RC, wij dat doen voor valentijnsdag?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Briljant!Misschien moet je, om inspiratie op te doen, eerst maar eens een cursus koe-knuffelen gaan doen
* qu63 wil wel!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wil jij PR-manager worden? Hoeveel verdien je nu?
gewoon nog een keer trappenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:39 schreef ReCreative het volgende:
Schop niet tegen de server aan qu, we hadden meteen ff downtime.
Stuur je cv ff op. En heb je referenties?quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:02 schreef qu63 het volgende:
* qu63 wil wel!![]()
![]()
![]()
![]()
(alleen moet je dan die linker wegdenken...)
check je mailquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Stuur je cv ff op. En heb je referenties?
Zie de titelquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
Hmm zullen we proberen de SC een beetje inhoudelijk te houden?
Omdat je er dan tegenop kijkt in plaats van overheenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:03 schreef ReCreative het volgende:
Ok, ff wetenschappelijk dan. Waarom lijken hoogtes altijd hoger dan dezelfde afstand in lengtes?
Er staat alleen dat ze relatief zijn, niet dat ze ook in relativistische grootheden gebruikt mogen worden.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:49 schreef ReCreative het volgende:
Stuur je cv ff op. En heb je referenties?
Nu is t ineens gek als ik t doe?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:geweldig!! Stuurt-ie echt z'n cv op
.
Ziet er goed uit. Jammer dat ik nog geen functiebeschrijving heb, laat staan geld om je te betalen, maar als dat niet zo was had ik je al aangenomen.
Een afstand in lengte gaat verder weg, en ziet er aan het einde dus iets kleiner uit. Dit zou er iets mee te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:03 schreef ReCreative het volgende:
Ok, ff wetenschappelijk dan. Waarom lijken hoogtes altijd hoger dan dezelfde afstand in lengtes?
Wat is dan weer relatief?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ze relatief zijn, niet dat ze ook in relativistische grootheden gebruikt mogen worden.
Relatief gezien waren het er wel veel.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat is dan weer relatief?
Zo veel vond ik het er nou niet![]()
Nee helemaal nietquote:
Je wil niet weten hoeveel mail ik al naar fok!mensen heb verstuurdquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. 't Is juist lekker spontaan, niet zo van 'ha. ha. forum' maar gewoon 'gaaaan met die banaan'. Die mentaliteit ligt me wel
.
Daar zit wel iets in ja...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef qu63 het volgende:
Omdat je er dan tegenop kijkt in plaats van overheen
Mjah, maar een hoogte die je bekijkt wordt ook kleinerquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Een afstand in lengte gaat verder weg, en ziet er aan het einde dus iets kleiner uit. Dit zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Stel, je hebt een plank van een meter of 7. Als je die op de grond legt denk je: 'mwah, meter of zeven' en daar 'loop je zo ff heen' voor je gevoel. Als je de plank rechtop houdt denk je 'woah, da's hoog!' of als je bovenop zit denk je 'pfff, da's hoog!' Dat verschil bedoel ikquote:Over welke maten heb je het hier, of in het algemeen? (Dus van een luciferdoosje tot wolkenkrabber)
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:20 schreef ReCreative het volgende:
Stel, je hebt een plank van een meter of 7. Als je die op de grond legt denk je: 'mwah, meter of zeven' en daar 'loop je zo ff heen' voor je gevoel. Als je de plank rechtop houdt denk je 'woah, da's hoog!' of als je bovenop zit denk je 'pfff, da's hoog!' Dat verschil bedoel ik.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef qu63 het volgende:
Omdat je er dan tegenop kijkt in plaats van overheen
Misschien heeft het met ervaring te maken. Lengtes moeten we vaak schatten, terwijl voor hoogtes die noodzaak meestal ontbreekt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:20 schreef ReCreative het volgende:
Stel, je hebt een plank van een meter of 7. Als je die op de grond legt denk je: 'mwah, meter of zeven' en daar 'loop je zo ff heen' voor je gevoel. Als je de plank rechtop houdt denk je 'woah, da's hoog!' of als je bovenop zit denk je 'pfff, da's hoog!' Dat verschil bedoel ik.
Als ik geld hebquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:22 schreef qu63 het volgende:
Wanneer krijg ik een antwoord op mijn sollicitatie?
Hoezo?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:25 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Komt er nog een nieuwe mod dan?
Dat vermoed ik ook ja. Wij zijn heel erg horizontaal geörienteerd, bijna niet verticaal (getuige de mensen die ook omhoog gaan kijken als jij dat doet: 'daar is dus iets') dus kunnen we eenvoudiger lengtes inschattenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft het met ervaring te maken. Lengtes moeten we vaak schatten, terwijl voor hoogtes die noodzaak meestal ontbreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |