1/3 liter uit blik en 1/3 liter uit flesquote:Op zondag 13 februari 2005 12:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vast wel,
En ik zou je echt antwoord kunnen geven als ik je vraag snapte![]()
![]()
![]()
maar vanille cola is toch gewoon vanillevla met prik:?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou dat aan de verpakking kunnen liggen?![]()
Ik denk dat in dit geval de vla lichter was dan de cola.
Dit zegt natuurlijk niets over het gewicht van de vanille.
Stel: de vanille is 1 KG en de vla weegt niets. Dan is vanillecola nog steeds zwaarder dan de gewone cola.
Weet je zeker dat die vanille de cola niet zwaarder maakt?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:53 schreef Goofup het volgende:
[..]
Coca Cola
(voor dit diepgaande onderzoek heb ik vanille coke gebruikt)
nee, het is toch duidelijk dat door toevoeging van de 'light' het product 10 gram lichter wordt. Ze zouden dat spul apart moeten gaan verkopen. Daar valt goud geld aan te verdienen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien omdat er meer cq. minder suiker is opgelost?
Indeed, zou erg lekker zijn voor mensen die willen afvallen, blikjes light zonder colaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Goofup het volgende:
[..]
nee, het is toch duidelijk dat door toevoeging van de 'light' het product 10 gram lichter wordt. Ze zouden dat spul apart moeten gaan verkopen. Daar valt goud geld aan te verdienen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |