haha daar hebben we onze andere goudvissen-expert weer! Ook hallo cherrylips!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vis heeft belletjes aan de zijkant maar hij hapt niet naar ademHij is wel schizofreen want vanochtend zal hij als een dolle in de hoekjes te wroeten. Het zou ook niet de eerste keer zijn als hij eruit springt zo
Eigenlijk zou het topic Henk en Herman gewoon sticky moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:28 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
haha daar hebben we onze andere goudvissen-expert weer! Ook hallo cherrylips!nu Stali. en die andere nog en dan kunnen we de discussie over de goudvissen weer starten!
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:28 schreef XQZ-me het volgende:
haha daar hebben we onze andere goudvissen-expert weer! Ook hallo cherrylips!nu Stali. en die andere nog en dan kunnen we de discussie over de goudvissen weer starten!
![]()
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een gouden visquote:Op maandag 7 maart 2005 17:38 schreef XQZ-me het volgende:
zullen we een praatgroep oprichten ?
bestaande uit:
Stali., Cherrylips, Bluezz, XQZ-me!
Join the goldfish-club!![]()
En ik heb niet eens verstand van vissen...quote:Op maandag 7 maart 2005 17:38 schreef XQZ-me het volgende:
zullen we een praatgroep oprichten ?
bestaande uit:
Stali., Cherrylips, Bluezz, XQZ-me!
Join the goldfish-club!![]()
Hoe minder verstand je ervan hebt hoe beter volgens mijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
En ik heb niet eens verstand van vissen...
Ik heb al vaker een topic geopend hier, ik weet veel van vissen af (van alle beesten die je thuis houdt) maar goed, als jij mij een sukkel vind moet je dat vooral doen. Wat denk jij dan wat het is. Ik heb er zelfs een kleine Oxydator in staan, voor extra zuurstof in het water. Nou vertel jij mij dan maar wat die bubbels zijn, in grote hoeveelheden, zoveel dat ik het normaal nog nooit gezien hebquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Jenny24 het volgende:
Lees voortaan eerst over vissen voordat je ze koopt...pfffff... weer zo'n sukkel
Lees je eerst eens in voor je mensen uitscheldt wil je.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Jenny24 het volgende:
Lees voortaan eerst over vissen voordat je ze koopt...pfffff... weer zo'n sukkel
Dus is iedereen die goudvissen heeft, een sukkelquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Jenny24 het volgende:
ECHT ZOOOOOO TRIEST VIND IK !!!
MILJOENEN GOUDVISSEN STERVEN ER JAARLIJKS.. ( ALLEEN AL IN NEDERLAND ) DOOR TOEDOEN VAN SUKKELS...
\quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Jenny24 het volgende:
ECHT ZOOOOOO TRIEST VIND IK !!!
MILJOENEN GOUDVISSEN STERVEN ER JAARLIJKS.. ( ALLEEN AL IN NEDERLAND ) DOOR TOEDOEN VAN SUKKELS...
Eh je valt in herhalingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:09 schreef ymme het volgende:
Als ik het voer bovenin gooi, dan komen ze er niet naar toe. Ze zwemmen niet naar boven. Maar als het begint te zakken, beter gezegt, na een poosje naar beneden valt, dan zwemmen ze er naar toe, en willen ze het pakken. Maar ja dan valt meer dan de helft er natuurlijk naast en krijgen ze veel te weinig naar binnen. Plus al dat voer gaat tussen de stenen zitten. En ik geef ze niet teveel. Ze hebben nog geen ene keer naar het voer "gehapt" bovenin. Ik maak me toch zorgen om deze 2 goudvissen. De rest van de dag liggen ze een beetje op de bodem, en af en toe zwemmen ze een keer rond. Is dit nou alleen omdat ze aan hun nieuwe omgeving moeten wennen ik hoop het zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |