Wat hij zegtquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:21 schreef Stretto het volgende:
Vraag het in het Homo topic....misschien heb je daar meer succes op respons.....
De frustratie druipt er van afquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:28 schreef Nickthedick het volgende:
Wat interesseert mij het nou of een gozer dat kan. Trouwens heb ik geen zin om in een homo-topic met kloontjes van jullie te communiceren.
Nu we het toch over deepthroaten hebben....... is die giraffe op jouw avatar niet iets voor de TS?quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:
JA DAT VOND IK LEUK JA.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:34 schreef Stretto het volgende:
[..]
Nu we het toch over deepthroaten hebben....... is die giraffe op jouw avatar niet iets voor de TS?![]()
Die kan prima deepthroaten denk ik zo![]()
Met wat oefening wel, denk ik. Ik ga het overigens niet proberen =)quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:37 schreef Xennia het volgende:
Nee, althans niet zonder te kokken. Kan jij een lineaal van ongeveer 18 cm in het achterste van je keel krijgen?
Oefenen oefenen oefenen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:37 schreef Xennia het volgende:
Nee, althans niet zonder te kokken. Kan jij een lineaal van ongeveer 18 cm in het achterste van je keel krijgen?
Wat reageer je ontspannen, hoe komt dat?quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
'T filmpje was trouwens weer GEWELDIG!!!!![]()
Is wellicht goed oefenmateriaal voor de dames.
VERTEL!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik kan genoeg andere kunstjes
Tsssk, je hebt het niet eens geprobeerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:37 schreef Xennia het volgende:
Aaaaaah. That hit the spot.quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:43 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Wat reageer je ontspannen, hoe komt dat?
Schat, ik moet je iets vertellen: je was niet de eerste!quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tsssk, je hebt het niet eens geprobeerd
Die is hard. He Kasta, laat je je dat zomaar zeggen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Schat, ik moet je iets vertellen: je was niet de eerste!
Ken jij vrouwen van 27 dan die nog nooit gepijpt hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die is hard. He Kasta, laat je je dat zomaar zeggen?
Maar wel de meest perversequote:Op woensdag 9 februari 2005 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Schat, ik moet je iets vertellen: je was niet de eerste!
Zou ik ze eerst alle 3 moeten vragen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ken jij vrouwen van 27 dan die nog nooit gepijpt hebben![]()
Via de achteringang?quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar wel de meest perverse.
Die je ook op andere gebieden wel "ontmaagd" heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |